اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980124360146094

تخفیف 100 درصدی سبک‌ترین آنتی ویروس دنیا برای دانشجویان مجتمع فنی تهران

فرصت دانشجویان مجتمع فنی تهران برای دریافت آنتی ویروس هدیه تمدید شد

کد: 13980124360146094

http://bit.ly/2Gklwft

، تهران , (اخبار رسمی): سال گذشته بین شرکت دورانتاش و موسسه آموزشی مجتمع فنی تهران توافق شد تا دانش‌پذیران مجتمع فنی از آنتی ویروس‌های شرکت دورانتاش به صورت رایگان استفاده کنند. اکنون این توافق برای مدت محدودی تمدید شده و دانش‌پذیران بیشتری از مجتمع فنی تهران امکان دریافت آنتی ویروس‌های دورانتاش را به صورت هدیه دارند.

فرصت دانشجویان مجتمع فنی تهران برای دریافت آنتی ویروس هدیه تمدید شد.
تمدید مهلت دریافت لایسنس هدیه آنتی ویروس برای دانشجویان مجتمع فنی تهران

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، توافق موسسه آموزشی مجتمع فنی تهران و توزیع کننده معتبر نرم افزارهای آنتی ویروس (شرکت دورانتاش)، برای مدت محدودی تمدید شد.

طبق توافق صورت گرفته، به دانشجویان و دانش‌پذیران مجتمع فنی تهران، 3 نسخه آنتی ویروس برای سیستم عامل‌های ویندوز، اپل مکینتاش و اندروید به صورت هدیه تقدیم می‌شود.

همچنین دانشجویان مجتمع فنی فنی تهران که از با سابقه‌ترین و بزرگترین موسسات آموزشی خصوصی در ایران است، می‌توانند از یک نسخه مرورگر امن وبروت برای سیستم عامل‌های اندرویدی نیز به صورت رایگان استفاده کنند.

وبروت یکی از شرکت‌های مطرح و پیشرو حوزه امنیت سایبری و تولیدکننده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیاست که با نام تجاری Webroot Secure Anywhere روانه بازارهای جهانی و از جمله ایران شده است.

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک شرکت وبروت می‌توان به شرکت‌های Cisco ،HP ،F5 Networks ،Aruba Networks ،A10 Networks ،F445 Networks ،RSA ،Citrix و Zyxel می‌توان اشاره کرد.

همچنین تعداد قابل توجهی از کاربران و شرکت‌های ایرانی از آنتی ویروس‌های قدرتمند وبروت برای حفاظت از خود و دارایی‌های ارزشمندشان استفاده می‌کنند.

دانش‌پذیران مجتمع فنی تهران برای دریافت لایسنس هدیه با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش، کافی است به پوسترهایی که در بوردهای اطلاع رسانی آموزشگاه‌های شعب و نمایندگی‌های مجتمع فنی تهران زده شده، مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]