اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801243601710062

خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل از نشت آپ

نیازی به خریدن گوشی جدید نیست

کد: 139801243601710062

http://bit.ly/2GjuZDE

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی نشت آپ طیف وسیع و متنوعی از لوازم جانبی موبایل، لوازم جانبی لپتاپ و وسایل کامپیوتر، ویپ‌ها و فندک زیپو را به مشتریان ارائه می‌دهد.

نیازی به خریدن گوشی جدید نیست
خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل از نشت آپ
نیازی به خریدن گوشی جدید نیست
نیازی به خریدن گوشی جدید نیست
نیازی به خریدن گوشی جدید نیست
نیازی به خریدن گوشی جدید نیست

قاب گوشی

یکی از دلایلی که میل به تعویض گوشی را در کاربران تلفن‌های همراه افزایش می‌دهد، خسته شدن از ظاهر گوشی است. در بسیاری از موارد هم گوشی جدید خریداری شده به جز رنگ قاب گوشی و شکل ظاهری تفاوت چندانی با گوشی قبلی ندارد.

از این رو معمولا به این دسته از مصرف کنندگان تلفن همراه توصیه می‌شود به جای پرداخت هزینه گزاف بابت گوشی جدید، با خرید یک قاب گوشی مطابق با سلیقه خود، حس تازه‌ای را بدون خرج اضافی به خود هدیه دهند.

تنوع بسیار از شکل و رنگ قاب گوشی میل کاذب به تغییر زود به زود گوشی را در کاربر از بین می‌برد و از خرج تراشی بیهوده جلوگیری می‌کند.

قاب گوشی همچنین هدیه‌ای جذاب برای دوستان است. در خرید قاب تلفن همراه باید به این نکته توجه کرد که به دلیل ظرافت گوشی‌های امروزی، یک قاب مناسب می‌تواند عمر تلفن همراه را به ویژه در مقابل سُر خوردن از لبه میز یا زمین خوردن محافظت کند.

گلس گوشی 

بدیهی‌ است که امروزه شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه در رقابت بر سر پایین آوردن وزن و قیمت، هزینه‌ی بسیاری از آپشن‌های گوشی را به گردن مشتری انداخته‌اند. اول بدنه‌ی آسیب پذیر گوشی‌ها و دوم صفحه نمایشگر آن که مصرف کننده را ناچار به خرید قاب گوشی و گلس انواع گوشی (محافظ ضدخش روی صفحه نمایشگر) می‌کند.

گلس گوشی یا محافظ صفحه نمایشگر باید در عین مقاومت، کاملا شفاف باشد و عملکرد صفحه لمسی گوشی را کند نکند. 

از طرفی باید گلس گوشی را دقیقا بر اساس نوع گوشی تهیه کرد تا لبه‌های آن بر صفحه نمایشگر مماس باشد و عملکرد دوربین جلو و نورسنج دستگاه را دچار اختلال نکند.  برای انتخاب گلس گوشی مناسب با گوشی می‌توان ان را در صفحه نشت آپ جست و جو کرد.

شارژر فندکی

چهل یا شاید پنجاه سال پیش نسل اول گوشی‌های تلفن همراه در داخل خودرو نصب می‌شد چون مصرف بالای آن‌ها و نیاز به باتری‌های بزرگ حمل و نقل آن‌ها را بدون خودرو غیرممکن می‌کرد!

اما امروزه یک وسیله کوچک به اندازه دو بند انگشت، گوشی تلفن همراه را به خوبی شارژ می‌کند؛

شاید یک شارژر فندکی به اندازه یک شارژر اصلی سامسونگ گوشی تلفن سامسونگ را به سرعت شارژ نکند، اما مطمئنا بدون آسیب رساندن به باتری گوشی تلفن همراه، توان لازم را در اختیار باتری گوشی قرار خواهد داد. 

نسل جدید شارژر فندکی بیش از یک پورت برای شارژ گوشی دارند و در مدل های دو تا چهار خروجی این امکان را به تمام سرنشینان خودرو می‌دهد که همزمان گوشی‌های خود را شارژ کنند.

تنوع در طرح و شکل شارژرهای فندکی امروزه آن‌ها را به یکی از تجهیزات تزئینی داخل خودرو هم بدل کرده می‌توان بر اساس طراحی جلو داشبورد و تودوزی خودرو یکی از انواع شارژر فندکی را انتخاب و طراح داخل خودرو هماهنگ کرد. 

اسپیکر بلوتوث

اگر بشود بدون بدبینس ضعف اسپیکر روی گوشی‌های امروزی را به حساب زرنگی تولیدکنندگان تلفن همراه ننوشت، باید گفت توقع بسیاری از دوستداران دنیای صدا و به ویژه علاقه‌مندان موسیقی فراتر از امکانات گوشی‌های همراه امروزی است. بنابراین تنها راه استفاده از اسپیکر بلوتوث است. 

وسیله‌ای بسیار کاربردی با عملکرد آسان که طنین نواهای دلچسب را با حجمی فراتر از انتظار در اختیار شنونده قرار می‌دهد.

اسپیکر بلوتوث در طرح‌ها و رنگ‌های شاد و متنوع، مناسب برای استفاده در محیط‌های داخلی و همچنین فضاهای باز و کمپینگ‌هاست.

نکته‌ای که در خرید اسپیکر بلوتوث باید در نظر داشت این است که برخی از آن‌ها با محافظ ضد آب برای استفاده در فضای باز مناسب‌تر هستند و برخی دیگر با بهره‌گیری از پارچه‌های مقاوم و طراحی خاص مناسب محیط های سربسته ساخته می‌شوند. 

امکان خوانش کارت‌های حافظه، امکان اتصال کابل AUX و یا داشتن رقص نور برای جلوه بصری بیشتر، از جمله امکاناتی است که جوانان در هنگام خرید یک اسپیکر بلوتوث مطلوب به آن توجه دارند. 

در فروشگاه نشت آپ علاوه بر این‌ها سایر لوازم جانبی گوشی‌های تلفن همراه از جمله هندزفری بلوتوث، پایه نگهدارنده موبایل، شارژر انواع تلفن همراه و... نیز عرضه می‌شود و بخش ویژه‌ای هم برای ویپ‌ها و طرح‌های پرطرفدار فندک‌ زیپو (Zippo) در نظر گرفته شده است. 

ویپ یا سیگارهای الکترونیکی برپایه بخار آب هستند که قابلیت شارژ دارند. مثلا می‌توان با استفاده از شارژر اصلی گوشی سامسونگ آن را شارژ کرد.

علاقه‌مندان برای دیدن مجموعه کامل محصولات نشت آپ به ویژه قاب گوشی، اسپیکر بلوتوث و فندک زیپو (Zippo) می‌توانندبه آدرس nashtup.com مراجعه کنند.

خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل از نشت آپ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی نشت آپ

چارسوی دنیای دیجیتال فروشگاه اینترنتی نشت آپ در سال 1395 متولد شد. ما تلاش می کنیم تا در دنیای لوازم جانبی موبایل و تبلت، به روز باشیم و با ارائه محصولات جدید و باکیفیت رضایت کاربران خودمان را جلب کنیم. ما میدانیم که بدون جلب رضایت شما، عمر نشت آپ بسیار کوتاه خواهد بود و به همین دلیل تغییر و تحول در ارائه خدمات و محصولات را بر اساس خواست و سلیقه شما تطبیق میدهیم.

اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی