اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801243602110841

بررسی شبیه ساز پرواز 2004 در فروشگاه هوانوردی آسمان

کد: 139801243602110841

http://bit.ly/2IAtBOq

، تهران , (اخبار رسمی): شبیه ساز پرواز 2004 یک برنامه نرم افزاری دقیق و واقعی است که دارای آموزش کاربردی برای کاربران به زبان انگیسی است.

بررسی شبیه ساز پرواز 2004 در فروشگاه هوانوردی آسمان
فروشگاه هوانوردی آسمان

شبیه ساز پرواز  ۲۰۰۴ Flight Simulator 2004 یک فضایی آموزشی و مفید برای فراگیری آموزش خلبانی است که محصول شرکت Microsoft بوده و یکی از پرطرفدارترین شبیه سازها در جهان است که  آموزش کاربردی برای کاربران به زبان انگیسی را دارا است.

شبیه ساز پرواز  ۲۰۰۴ با فضایی واقعی، منبعی مناسب برای آموزش خلبانی و پرواز با انواع هواپیماهای کوچک و غول پیکر و دو نوع بالگرد است که دارای فضایی واقعی است.

 از ویژگی های این محصول می‌توان به امکان پرواز به صورت تحت شبکه، تغییر در آب و هوا و دریافت آب و هوای روز دنیا از طریق اتصال به اینترنت و دارا بودن زمان واقعی (Real Time )اشاره کرد، همچنین این شبیه ساز با دارا بودن ماموریت های مختلف پروازی و تاریخچه هواپیماهای مختلف با  بیش از ۱۵ مدل هواپیما و کلیه فرودگاه های دنیا  منبعی مناسب برای آموزش خلبانی است.

علاقه‌مندان می‌توانند شبیه ساز پرواز ۲۰۰۴ را به صورت یک نرم افزار DVD به صورت اوریجینال با ۷۲ ساعت ضمانت تعویض از فروشگاه هوانوردی آسمان تهیه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه هوانوردی آسمان

یک خرید عالی و فوق العاده به همراه یک ضمانت معتبر را با ما تجربه کنید. شبیه ساز پرواز و تمامی محصولات فروشگاه هوانوردی آسمان دارای ضمانت می باشند. فروشگاه هوانوردی آسمان در ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه هوانوردی فعالیت خود را آغاز نمود.​

اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]