اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801243602310841

بررسی برنامه FSGlobal 2010 در فروشگاه هوانوردی آسمان

کد: 139801243602310841

http://bit.ly/2IF7kPN

، تهران , (اخبار رسمی): ارتقاء علم یکی از مهم‌ترین نکات در طول دوران آموزش دانشجوی رشته خلبانی است. یکی از ابزارهای مورد استفاده در این راستا شبیه سازهای پرواز است.

بررسی برنامه FSGlobal 2010 در فروشگاه هوانوردی آسمان
فروشگاه هوانوردی آسمان

افزودنی شبیه ساز پرواز FS Global 2010 از قوی‌ترین برنامه‌های گرافیکی عوارض زمینی برای شبیه ساز پرواز است که محصول شرکت PILOTS، تولیدکننده افزودنی‌های بسیار حرفه‌ای است و از پرفروش‌ترین محصولات در اروپا، آمریکا و آسیا بوده که برنده جایزه بهترین برنامه گرافیکی شبیه ساز پرواز شده است.

این افزودنی قابل نصب بر روی شبیه ساز پرواز ۲۰۰۴ و ایکس بوده که به صورت شش عدد DVD اوریجینال دارای Manual به صورت فایل pdf با گارانتی ۷۲ ساعت ضمانت تعویض در فروشگاه هوانوردی آسمان ارائه می‌شود.

سیستم مورد نیاز این برنامه:

- CPU : 1.5GHz

- VGA : ​​​​​512MB 

- RAM:​​512MB

-نصب افزودنیAcceleration برای شبیه ساز پرواز ایکس

از ویژگی‌های کلی این برنامه می‌توان به افزایش گرافیکی عوارض زمینی به صورت سه‌بعدی، امکان پرواز با شاتل در خارج از جو با گرافیکی بالا، افزایش گرافیکی و ایجاد قسمت فضایی ناسا،  اعمال تغییرات سه بعدی در آب اقیانوس‌ها، دریاها و قسمت‌های طبیعی معروف جهان، برطرف سازی نقص‌های موجود در موقعیت مناطق طبیعی و نقاط فرودگاه‌ها در سراسر جهان و ایجاد تغییرات با توجه به عکس‌های واقعی از محیط اشاره کرد.

افزودنی FS Global 2010 افزایش‌دهنده گرافیک سراسری در شبیه ساز پرواز دارای 26 گیگابایت اضافه کننده اطلاعات گرافیکی به شبیه ساز پرواز، گرافیک بالا و با کیفیت در امریکای شمالی و هاوایی، منطقه تکمیل شده در شمال روسیه، اعمال قسمت راداری فضایی ناسا در گریلند، اسکاندیناوی و آیسلند، منطقه تکمیل شده در رشته‌های البرز و زاگرس ایران، منطقه کوهستانی، بیابانی و مناطق جنگلی ایران و همچنین دارای برنامه AFX به منظور طراحی فرودگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه هوانوردی آسمان

یک خرید عالی و فوق العاده به همراه یک ضمانت معتبر را با ما تجربه کنید. شبیه ساز پرواز و تمامی محصولات فروشگاه هوانوردی آسمان دارای ضمانت می باشند. فروشگاه هوانوردی آسمان در ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه هوانوردی فعالیت خود را آغاز نمود.​

اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]