اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801253605710588

روش خرید روغن آرگان برای مو

کد: 139801253605710588

http://bit.ly/2GmC4n0

، بهشهر , (اخبار رسمی): برای خرید روغن آرگان بهتر است از یک فروشگاه معتبر خرید انجام شود تا بتوان از اصل بودن آن مطمئن بود. روغن آرگان اصل از میوه درخت آرگان به دست می‌آید. درون میوه آرگان دانه مغذی وجود دارد که می‌توان با روش پرس سرد، روغن آن را بیرون کشید و به آن روغن آرگان می‌گویند.

روش خرید روغن آرگان اصل توسکا برای مو
روش خرید روغن آرگان برای مو

خواص شگفت انگیز روغن آرگان چیست؟

رواج استفاده از روغن آرگان به دلیل خواص عالی آن برای پوست و مو بوده و علت آن مواد موثر موجود در این روغن است که شامل انواع ویتامین‌های آ، ث و ای و آنتی اکسیدان و امگا 6 است. همه این مواد به افزایش تولید دوباره سلول‌ها کمک می‌کنند که باعث ترمیم پوست و مو می‌شود. به برخی از خواص این روغن در ذیل اشاره می‌شود:

برطرف کننده آکنه

درمان اگزما یا دراماتیت

بهبود صدمات ناشی از اشعه ماوراء بنفش بر پوست

از بین بردن جوش‌های بعد از اصلاح صورت

بر طرف کننده خشکی پوست و ترک‌های پوستی

درمان موخوره و ترمیم مو

براق کردن و نرم کردن مو

تقویت مو

تقویت ناخن

آیا روغن آرگان چرب است؟

روغن آرگان اگر خالص باشد به سرعن جذب پوست می‌شود و پوست را نرم و لطیف می‌کند. این روغن مانند روغن زیتون بر روی پوست اثر چربی باقی نمی‌گذارد. روغن آرگان را بدون نگرانی می‌توان به دور چشم‌ها مالید. بهتر است شب‌ها قبل از خواب، به مقدار دو قطره از این روغن را به کف دست‌ها آغشته کرد و سپس به صورت خود مالید که باعث جلوگیری از پیر شدن زودرس پوست می‌شود.

علاقه‌مندان برای خرید روغن آرگان خالص می‌توانند با شرکت محصولات گیاهی توسکا تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنند. این روش یک مزیت نیز دارد که آن دریافت مشاوره پوست و مو به روش طب سنتی و اسلامی است. بازرگانی توسکا، تولیدکننده انواع روغن‌های گیاهی مانند روغن ماساژ و روغن بنفشه و ... است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی