اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801263607810269

تابلوهای فروشگاهی جدید و آشنایی با آن‌ها

کد: 139801263607810269

http://bit.ly/2GpRlTW

، تهران , (اخبار رسمی): صنعت تابلوسازی نیز مانند هر صنعت دیگری با پیشرفت تکنولوژی دستخوش تغییراتی شده است. این تغییرات موجب شده تابلوسازی به صنعتی پیشرفته و تخصصی مبدل شود که نتیجه آن ساخت تابلوهای زیبا، جذاب و مدرن است.

تابلو های فروشگاهی جدید و آشنایی با آن ها
تابلوهای فروشگاهی جدید و آشنایی با آن‌ها

امروزه تابلوهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارد و برای ساخت آنها از متریال‌های متنوعی بهره می‌برند که همین موجب افزایش حوزه کاری این صنعت شده است. در این مقاله به برخی از انواع این تابلوها اشاره می‌شود.

تابلو چلنیوم: چلنیوم نوعی آلیاژ آلومینیوم است که انعطاف‌پذیری بالایی داشته و به سازنده اجازه می‌دهد طرح‌های مختلفی را با استفاده از آن پیاده‌سازی کند. این تابلوها با رویه‌ای از جنس پلکسی گلاس و لبه‌های چلنیوم ساخته می‌شود. برای ساخت تابلو چلنیوم از دستگاه‌های تمام پیشرفته لیزر و cnc  استفاده می‌شود.

تابلو حروف برجسته: این تابلوها به صورت برجسته و سه بعدی تولید می‌شوند که این امر به زیبایی و جذابیت بصری آنها افزوده است. این حروف برجسته می‌توانند با استفاده از پلکسی گلاس، پلاستیک، استیل و … تولید شوند.

تابلو پلکسی: این تابلوها با رویه‌هایی از جنس پلکسی گلاس یا نوعی پلاستیک تولید شده است. این حروف با نرم افزار کرل طراحی و با لیزر برش داده می‌شوند. تابلوهای پلکسی قابل عبور نور از رویه و لبه را دارد و می‌تواند طرح و رنگ‌های مختلفی داشته باشد. تفاوت این تابلوها با چلنیوم در لبه‌های کار است.

کامپوزیت: تابلو کامپوزیت یکی از انواع تابلوهای محبوب است که مقاومت بالا و وزن کمی دارد. این تابلو از دو لایه آلومینیوم و لایه میانی پلی اتیلن ساخته شده است. تابلو کامپوزیت عایق خراش و تغییرات دما و هوا است و در نمای ساختمان‌ها نیز کاربرد دارد.

استیل: این تابلوها از حروف‌های با جنس و اشکال مختلفی شامل  حروف استیل طلایی براق، طلایی خش‌دار، نقره‌ای براق، نقره‌ای خش‌دار، دودی و مسی تولید می‌شوند. این حروف در مقایسه با سایر فلزها مانند برنج و برنز که پس از مدتی دچار تغییر رنگ می‌شوند مقاوم‌تر است و سیاه نمی‌شود.

تابلوهای پانچی: این دسته از حروف در واقع همان حروف چلنیوم است که لبه‌های آن پانچ شده و زیبایی بی‌نظیری را به محیط می‌بخشد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت تابلوسازی نیکان تیام به آدرس www.nikantnt.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تابلو سازی نیکان تیام

تابلوسازی نیکان تیام طراح ومجری تمامی تابلوهای کامپوزیتی وحروف برجسته،تابلوفلکسی .تابلوبنر .حروف چلنیوم، نئون پلاستیک، حروف فلزی(استیل) ،حروف پلکسی.حروف پانچی، حروف لترمکس .لایت باکس .نورپردازی ونصب هالوژن وساخت ونصب درب کرکره برقی(کرکره اتوماتیک)

اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]