اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801263607910269

عوامل و فاکتورهای مهم در زیباتر کردن تابلو‌های تبلیغاتی

کد: 139801263607910269

http://bit.ly/2IBaTWW

، تهران , (اخبار رسمی): عوامل زیادی در زیبا جلو دادن تابلو تبلیغاتی موثر است که می‌توان این عوامل را بر حسب کاربرد و نوع تابلو خود تعیین کرد. برای این موضوع لازم است ابتدا چهارچوب مناسبی را بر حسب شغل، کالا و خدماتی که ارائه می‌شود، برای تابلو خود معین کرد.

عوامل و فاکتورهای مهم در زیباتر کردن تابلو های تبلیغاتی شما
عوامل و فاکتورهای مهم در زیباتر کردن تابلو‌های تبلیغاتی

یکی از فاکتورهای مهم در تابلوهای تبلیغاتی و بحث تابلوسازی توجه به زیبایی و جذابیت بصری این نوع محصولات است. عوامل زیادی در زیبا جلو دادن تابلو تبلیغاتی موثر است

یکی از فاکتورهای مهم در تابلوهای تبلیغاتی و بحث تابلوسازی توجه به زیبایی و جذابیت بصری این نوع محصولات است. عوامل موثری در زیبا جلوه دادن تابلو موثر است که می‌توان این عوامل را بر حسب کاربرد و نوع تابلو خود تعیین کرد. برای این موضوع لازم است ابتدا چارچوب مناسبی را بر حسب شغل، کالا و خدماتی که ارائه می‌شود، برای تابلو خود معین کرد. از عوامل تاثیرگذار در زیبایی تابلو می‌توان به نوع تابلو انتخابی، ابعاد تابلو، متن و تصویر انتخابی، رنگ‌های به کار رفته و … اشاره شود. در ادامه نیکان تیام به تشریح عوامل مهم در زیبایی تابلوها می‌پردازد:

رنگ آمیزی

انتخاب رنگ مناسب با در نظر گرفتن شغل و نوع تابلو، روان شناسی رنگ‌ها و … همچنین ترکیب رنگ‌های متناسب تاثیر به‌سزایی در زیبایی تابلو فرد دارد. استفاده از رنگ‌های متناسب و استفاده هم‌زمان از ترکیب رنگ‌های سرد و گرم می‌تواند جلوه‌ای متفاوت و زیبا به تابلو  افراد ببخشد. تابلو چلنیوم دارای طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها است که به افراد این امکان را می‌دهد تا با انتخاب رنگ مناسب، زیبایی و جلوه محصول خود را چند برابر کنند.

نورپردازی یا افکت‌های نوری

بی‌شک استفاده از نورپردازی و افکت‌های نوری مناسب به خصوص اگر با دقت و توجه کافی انجام شده باشد، یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند زیبایی تابلو افراد را چند برابر کند. از جمله تابلوهایی که نور پردازی در آن‌ها نقش دارد، می توان به چلنیوم ، لایت باکس، فلکسی اشاره کرد.

حجیم سازی

حجم دادن به تابلو‌ها و سه بعدی ساختن آن‌ها تاثیر به‌سزایی در جذابیت و جلب توجه دارد، در ساخت تابلوهایی از جمله چلنیوم ، فلز ، پلاستیک می‌توان از این عامل استفاده کرد و به زیبایی آن افزود. نکته‌ای که در این رابطه باید رعایت شود، انتخاب میزان حجم و سپس کار و نورپردازی، متناسب با یک‌دیگر است.

وضع طرح و گرافیک

مهم‌ترین عامل را می‌توان انتخاب گرافیک و طرح مناسب معرفی کرد. گرافیک باید متناسب با نوع کاربرد تابلو و ابعاد زمینه آن باشد و عوامل جذابیت در آن رعایت شود تا به سرعت در ذهن بیننده ماندگار شود. همچنین در انتخاب گرافیک باید به نوع تابلو که انتخاب می‌شود نیز توجه کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به گروه تابلو سازی نیکان تیام به آدرس www.nikantnt.com مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تابلو سازی نیکان تیام

تابلوسازی نیکان تیام طراح ومجری تمامی تابلوهای کامپوزیتی وحروف برجسته،تابلوفلکسی .تابلوبنر .حروف چلنیوم، نئون پلاستیک، حروف فلزی(استیل) ،حروف پلکسی.حروف پانچی، حروف لترمکس .لایت باکس .نورپردازی ونصب هالوژن وساخت ونصب درب کرکره برقی(کرکره اتوماتیک)

اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی