اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801263608510841

آشنایی با شبیه ساز پرواز شرکت نرم افزاری Laminar Research

کد: 139801263608510841

http://bit.ly/2Gvl2mG

، تهران , (اخبار رسمی): Laminar Research شرکت نرم افزاری تولیدکننده شبیه ساز پرواز X-Plane 11 است که این نسخه تکامل یافته هواپیماهای جدید و مناظر و فرودگاه‌های سه بعدی دارد.

شبیه ساز پرواز  شرکت نرم افزاری Laminar Research
آشنایی با شبیه ساز پرواز شرکت نرم افزاری Laminar Research

کاربر با استفاده از این شبیه‌ساز پرواز می‌تواند هواپیمای خود را به آسانی و به سرعت طراحی کند و موتور شبیه‌ساز بلافاصله به آنها، عملکرد هواپیما را در دنیای واقعی نشان می‌دهد

Laminar Research شرکت نرم افزاری کوچکی از کشور کلمبیا است، این شرکت به ارائه نرم افزارهایی پرداخته که به طور دقیق قوانین فیزیک را نشان می‌دهند. بهترین محصول این شرکت شبیه ساز پرواز X-Plane  است. این نرم افزار بر روی مکینتاش (سیستم عامل اپل)، ویندوز مایکروسافت و لینوکس قابل نصب است. همچنین نسخه‌های همراه این نرم افزار بر رویiPhone ، iPad و Android قابل نصب هستند. از این نرم افزار می‌توان هم به صورت حرفه و به صورت شخصی استفاده کرد. این محصول دارای چندین هواپیمای شخصی و تجاری است و اکثر مناطق جهان را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

شبیه ساز پرواز X-Plane دارای معماری پلاگین است و به کاربران اجازه می‌دهد تا ماژول‌های خود را ایجاد کنند تا قابلیت‌های نرم افزار را گسترش دهند، این مزیت موجب می‌شود کاربران بتوانند دنیای خود یا سایر مکان‌های روی زمین را ایجاد کنند. این پیشرانه به کاربران اجازه می‌دهد تا فرودگاه‌ها را با سایرین به اشتراک بگذارند. البته فرودگاه‌هایی به طور پیش فرض در محصول پایه گنجانده شده است.

شبیه‌سازی پرواز

X-Plane با استفاده از یک مدل آیرودینامیکی (علم دینامیک سیالات است که به بررسی رفتار جریان هوا و اثر آن بر اجسام متحرک می‌پردازد.) به نام نظریه عنصر تیغه خود را از سایر شبیه سازها متمایز می‌کند. به طور کلی، شبیه ساز پرواز، عملکرد واقعی یک هواپیما را با استفاده از داده‌های تجربی در جداول جستجوی پیش تعریف شده، شبیه سازی می‌کند تا با استفاده از نیروهای آیرودینامیک شرایط مختلف پرواز را نشان دهد. این شبیه ساز ویژگی‌های پرواز هواپیما، با توجه به داده‌های آیرودینامیکی، شبیه سازی می‌کند، اما در طراحی مفید نیست و کارایی هواپیما را زمانی که ارقام واقعی در دسترس نیست، پیش بینی نمی‌کند.

کاربر با استفاده از این شبیه ساز پرواز می‌تواند هواپیمای خود را به آسانی و به سرعت طراحی کند، و موتور شبیه ساز بلافاصله به آنها، عملکرد هواپیما را در دنیای واقعی نشان می‌دهد. X-Plane می‌تواند طرح‌های هواپیما نسبتا پیچیده، از جمله هلیکوپترها، موشک‌ها، هواپیماهای مسافربری را شبیه سازی کند.

یکی از پلاگین‌های این شبیه ساز XSquawkBox است که اجازه می‌دهد کاربران X-Plane در یک شبکه شبیه سازی کنترل ترافیک مشترک در سراسر جهان پرواز کنند. همچنین نقشه‌ها و مناظر به طور کامل قابل ویرایش هستند.

شبیه ساز پرواز X-Plane می‌تواند به سایر نمونه‌‌های X-Plane توسط شبکه UDP / IP یا TCP / IP متصل شود. برای شبیه سازی پرواز چند نفره، تنظیمات X-Plane چند مانیتور شبکه یا پلاگین‌هایی مانند Pilot Edge که با دیگر نمونه‌های این نرم افزار ارتباط برقرار می‌کنند.

شبیه ساز پرواز X-Plane 11

در ماه مه 2017 اولین نسخه از X-Plane 11 منتشر شده است. X-Plane 11 تکامل نسخه دسکتاپ X-Plane است. این نسخه تکامل یافته هواپیماهای جدید و مناظر و فرودگاه‌های سه بعدی دارد و شبیه سازی واقعی‌تر است زیرا گرافیک بالا و کیفیت بهتری را دارا است.

این محصول به صورت اوریجینال در فروشگاه هوانوردی آسمان به فروش می‌رسد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروشگاه هوانوردی آسمان به آدرس rfly.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه هوانوردی آسمان

یک خرید عالی و فوق العاده به همراه یک ضمانت معتبر را با ما تجربه کنید. شبیه ساز پرواز و تمامی محصولات فروشگاه هوانوردی آسمان دارای ضمانت می باشند. فروشگاه هوانوردی آسمان در ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه هوانوردی فعالیت خود را آغاز نمود.​

اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]