اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980127361007477

بهترین اقامتگاه‌های بالی با مجهزترین امکانات

استراحتگاه‌های لوکس اندونزی

کد: 13980127361007477

http://bit.ly/2IDMboM

، تهران , (اخبار رسمی): در بالی طیف وسیعی از استراحتگاه‌ها با توجه به بودجه گردشگران موجود است، هتل‌ها با قیمت‌های مختلف و امکانات بسیار را می‌توان در kuta یافت.

استراحتگاه های لوکس اندونزی
استراحتگاه‌های لوکس اندونزی

علاقه‌مندان برای سفری ارزان و با کیفیت به بالی رزرو مستقیم تور یا هتل خوب و ارزان، رزرو بلیط تخفیف‌دار و اخذ ویزا می‌توانند با تیم بالی ناخدای سفر به طور مستقیم تماس بگیرند

در این جا چند استراحتگاه لوکس خصوصی بالی برای تور بالی در ایام عادی و تعطیلات خرداد با توجه به کسب بیشترین امتیاز از سوی گردشگران برای آگاهی معرفی می‌شوند.

ویلای Ametis

ویلای Ametis، ترکیبی از آسایش در کنار مدرنیته و آرامش سنتی بالی است که این ویژگی‌ها مورد اقبال زیاد توریست‌ها قرار گرفته است.

ویلای آبگرم بالی

ویلای آبگرم بالی، ویلای شخصی که در استعمال مصالح (ویژه اندونزیایی) وسواس دارد. این استراحتگاه در منطقه Ubud قرار دارد. این ویلا متشکل از هفت سوئیت لوکس و منحصر به فرد است که از المان‌های سنتی مناطق مختلف اندونزی در ساخت آن استفاده شده است.

ویلای The Samaya Bali

کلیه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع و اینترنت بی‌سیم است. محوطه آرام و سرسبز محیطی لذت‌بخش برای نشستن و استراحت را فراهم کرده است. علاوه بر این یک استخر بزرگ در محوطه باز، سونا و مرکز اسپا و سلامتی نیز وجود دارد. کلیه اتاق‌ها دارای تلوزیون بزرگ با امکان دریافت کانال‌های ماهواره‌ای است.

ویلای Bale Resort

در این ویلا که با ساحل شنی در مجاورت اقیانوس هند قرار دارد می‌توان با یک استخر اختصاصی همراه با 29 حوضچه برنامه‌های آبگرم درمانی را تجربه کرد. آرامش حاکم بر این حوضچه‌های آبگرم در محوطه خنک شده طراوت و شادابی را به ارمغان می‌آورد. یوگا و تای چی انتخاب‌های بعدی خواهد بود.

ویلای Pandawas

این ویلا در سال 2010 تاسیس شده است. در ساخت این ویلا از حماسه Mahabharata الهام گرفته شده است. در این ویلا 4 اتاق لوکس و زیبا با نام‌های Yudistra ،Bima ،Sahadewa و Nakula وجود دارد.

کلوب Chedi در منطقه Tanah Gajah بالی

این ویلا به فاصله سه کیلومتری Tanah Gajah منطقه Ubud قرار دارد. وجه تسمیه نامگذاری این استراحتگاه معبد Goa Gajah است. از تورهای مورد علاقه گردشگران تورهای دور آسیا ناخدا سفر تور کلوب Chedi در منطقه Tanah Gajah بالی است.

ویلای Alam Ubud

این ویلا در قلب جنگل‌های استوائی و به فاصله چند دقیقه‌ای از Ubud و در یک باغ زیبای چهار هکتاری احداث شده است. اقامت راحت و مهمان‌نوازی مشهور بالیایی این ویلا را در ردیف هفتم لوکس‌ترین ویلاهای بالی قرار داده است.

ویلای Samaya

این ویلا در ساحل Seminyak منطقه Legian قرار دارد. استخر و جکوزی اختصاصی برای هر واحد، رستوران شیک با انواع اغذیه و نوشیدنی‌های بین‌المللی، دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحات 24 ساعته داخل هتل از امکانات وسوسه‌انگیز این استراحتگاه شاهانه است.

گردشگران ایرانی برای سفر به جزیره زیابی بالی و سایر شهرهای اندونزی نیاز به اخذ ویزا دارند، همچنین رزرو بلیط هواپیما و رزرو مستقیم هتل با قیمت مناسب معمولا از دغدغه‌های مسافران است.

علاقه‌مندان برای سفری ارزان و با کیفیت به بالی رزرو مستقیم تور یا هتل خوب و ارزان، رزرو بلیط تخفیف‌دار و اخذ ویزا می‌توانند با تیم بالی ناخدای سفر به طور مستقیم تماس بگیرند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]