اطلاعات تماس
  • 091260***** - 0217*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801273611311544

سفر به کشورهای جنوب شرقی آسیا

کد: 139801273611311544

http://bit.ly/2Gwk9dE

، تهران , (اخبار رسمی): جنوب شرقی آسیا یکی از گردش‌پذیرترین مناطق جهان به‌شمار می‌رود؛ چرا که علاوه بر طبیعت بی‌نظیر، از فرهنگ غنی، سواحل زیبا، غذاهای بسیار لذیذ، ادیان مختلف با آداب و رسوم جالب توجه و معماری‌های بی‌بدیل نیز برخوردار است.

سفر به کشورهای جنوب شرقی آسیا
سفر به کشورهای جنوب شرقی آسیا

کشورهای این منطقه در بین دو اقیانوس هند و آرام قرار گرفته‌اند و دارای اقلیمی استوایی در تمام طول هستند و اختلاف دما در فصول مختلف سال چندان چشمگیر نیست؛ اما بهترین فصول برای سفر به این مناطق بهار و پائیز است که شدت رطوبت و گرما اندکی کمتر از دیگر فصول است.

مالزی یکی از کشورهای این منطقه است که سالیانه پذیرای جمعیت کثیری از گردشگران هستند و امکانات رفاهی خوب و قیمت نسبتا مناسب خدمات این کشور از دیگر ویژگی‌هایی است که سفر به این مالزی را جذاب‌تر می‌کند.

مالزی، کشوری بسیار زیبا و متفاوت با همسایه‌های جنوب شرقی آسیایی خود به دلیل داشتن: تنوع فرهنگی، مذاهب مختلف، غذاهای محلی، توسعه مداوم، سنت‌های قدیمی، جنگل‌های بارانی، چند زبانه بودن، بازارهای غذایی ارزان، آب و هوایی گرمسیری، آثار طبیعی، حیات وحش منحصر به فرد، مراکز ثبت یونسکو، هنرهای چند فرهنگی، فستیوال‌های فصلی و جزایر شگفت‌انگیز بسیار دیدنی است. می‌توان با خرید تور مالزی از این کشور زیبا دیدن کرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تاباند، طبیعت خیره‌کننده و بکر آن‌ها است. زیبایی‌ها و مناطق طبیعی در این قسمت از آسیا غیرقابل وصف و یا برشمردن هستند. جنگل‌های بارانی، جزیره‌های متعدد، دریاچه‌هایی بر دهانه‌ی کوه‌های آتشفشانی، سواحل زیبا، دریاچه‌ها و رودخانه‌های متعدد در دل جنگل‌ها و ... تنها بخش کوچکی از این جاذبه‌ها هستند.

از دیگر جاذبه‌های این کشورها می‌توان به غذاهای بسیار لذیذ آن‌ها اشاره کرد. تنوع غذایی بسیار بالا، استفاده از سبزیجات، ادویه‌ها و نوع طبخ متفاوت در این کشورها، بسیاری از گردشگران را طرفدار سرسخت این غذاها کرده است. 

سفر به تایلند را بدون بازدید کردن از معابد گوناگون آن نمی‌توان به اتمام رساند. معابد در این کشور دارای معماری‌های چشمگیر و در مناطقی زیبا ساخته شده‌اند، که بازدید کردن از آن‌ها می‌تواند تجربه‌ای خاص و به‌ یاد‌ماندنی باشد. 

افرادی که از دوست‌داران طبیعت، آشنا شدن با فرهنگ‌های دیگر، استراحت در سواحل آبی بی‌کران، بازدید کردن از معابد و ساختمان‌های دیدنی، صرف غذاهای جدید و هزاران نکته‌ی ناگفته‌ دیگر هستند توصیه می‌شود حتماً تور تایلند را خریداری کنند و سفر به این کشور را در برنامه‌های خود قرار دهند.

بسیاری از مسافران برای سهولت در سفر از تور برای رفتن به این مناطق استفاده می‌کنند. علاقه‌مندان می‌توانند تورهای خود را از آژانس مسافرتی عصر پرواز خریداری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091260***** - 0217*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی