اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801313616110841

مزایا و کاربردهای شبیه ساز پرواز

کد: 139801313616110841

http://bit.ly/2GA8oD1

، تهران , (اخبار رسمی): ارتقاء علم و آموزش خلبانی یکی از مهم‌ترین نکات و آموزش های جذاب و البته خطرناک در طول دوران آموزش دانشجوی پرواز است که یکی از ابزارهای مهم این آموزش، شبیه ساز پرواز است.

مزایا و کاربردهای شبیه ساز پرواز
شبیه ساز پرواز | فروشگاههوانوردی آسمان

شبیه‌ساز پرواز وسیله‌ای است که توسط آن می‌توان به صورت مصنوعی پرواز را تجسم کرد، این روش می‌تواند به حرفه‌ای‌ها و آماتورها نحوه صحیح پرواز با هواپیما را آموزش دهد

آموزش خلبانی از آموزش‌های جذاب و البته خطرناکی است که دانشجویان پرواز باید آن را به خوبی فرا گیرند، قدیمی‌ترین مدرسه خلبانی که هنوز هم فعالیت می‌کنند در آلمان قرار داشته و با نام Wasserkuppe شناخته می‌شود.

هواپیماهای مختلف تغییرات  جزئی با یکدیگر دارند ولی در حالت کلی مشابه یکدیگرند و با تکنیک‌های مشابه‌ای عمل می‌کنند. در نتیجه فراگرفتن اصول کلی تا حدود زیادی به پرواز موفق کمک می‌کند. آموزش پرواز به طور کلی شامل دو دسته مختلف شرکت در کلاس‌های آموزشی پرواز و استفاده از شبیه ساز پرواز است، در طی کلاس‌های آموزشی مربی نکات پرواز را به صورت تئوری در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند. اما تجربه عملی حاصل نمی‌شود. جهت تجربه عملی پرواز شبیه سازهای پرواز طراحی و تولید شده‌اند،

شبیه ساز پرواز وسیله‌ای است که توسط آن می‌توان به صورت مصنوعی پرواز را تجسم کرد، این روش می‌تواند به حرفه‌ای‌ها و آماتورها نحوه صحیح پرواز با هواپیما را آموزش دهد.

تمرکز اصلی شبیه سازهای پرواز بر روی آموزش خلبانان است البته این نرم افزارها می‌توانند با اهداف دیگری نیز مورد استفاده قرار گیرند. عملکرد این شبیه سازها به گونه‌ای است که می‌توانند عوامل خارجی از میزان چگالی هوا، آشفتگی، باد، باران، ابر و ...را نیز در پرواز اعمال کند تا خلبان نتواند شرایط واقعی را تجربه کند.

کاربرد شبیه سازها

  • آموزش پرواز (عمدتا از خلبانان)،
  • طراحی و توسعه هواپیما
  • تحقیق در مورد ویژگی های هواپیما
  • بررسی ویژگی‌های کنترل حمل و نقل

مزایای استفاده از شبیه ساز پرواز

  • آموزش جامع با بهره گیری از ابزارهای مشابه پرواز
  • کاهش هزینه های آموزش خلبانان
  • کاهش خطرات جانی و ترس‌های احتمالی در مورد پرواز

شبیه ساز مایکروسافت

شبیه ساز پرواز مایکروسافت (Flight Simulator  Microsoft) مجموعه‌ای از برنامه‌های شبیه ساز پرواز است که به صورت بازی‌های ویدئویی، برای مایکروسافت ویندوز و همچنین سیستم عامل‌های MS-DOS و Macintosh به بازار عرضه می‌شود. این نرم افزار یکی از شناخته‌شده‌ترین و جامع‌ترین برنامه‌های شبیه ساز خانگی در بازار است. این محصول در پروژۀ مایکروسافت از نرم افزار دیگر که عمدتا تجاری هستند، متفاوت است. در طی 35 سال، این محصول قوی‌ترین خط تولید محصولات مایکروسافت را دارا است. مایکروسافت Flight Simulator از سری بازی‌های PC با طولانی‌ترین بازی در تمام این دوران است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه هوانوردی آسمان

یک خرید عالی و فوق العاده به همراه یک ضمانت معتبر را با ما تجربه کنید. شبیه ساز پرواز و تمامی محصولات فروشگاه هوانوردی آسمان دارای ضمانت می باشند. فروشگاه هوانوردی آسمان در ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه هوانوردی فعالیت خود را آغاز نمود.​

اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش