اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802023621710841

آشنایی با افزودنی شبیه ساز پرواز فرودگاه La Palma X

کد: 139802023621710841

http://bit.ly/2IZ2RHx

، تهران , (اخبار رسمی): افزودنی شبیه ساز پرواز فرودگاه La Palma X محصول شرکت Aerosoft است، محیط این فرودگاه حس پرواز در یک محیط واقعی‌تر را برای علاقه‌مندان به پرواز امکان‌پذیر می‌کند.

افزودنی شبیه ساز پرواز فرودگاه La Palma X | فروشگاه هوانوردی آسمان
آشنایی با افزودنی شبیه ساز پرواز فرودگاه La Palma X

افزونه شبیه‌ساز پرواز فرودگاه La Palma X محصول شرکت Aerosoft است. با نصب آن می‌توان محیط مربوط به این فرودگاه را طبیعی کرده و حس پرواز در یک محیط واقعی‌تر تجربه کرد

افزودنی شبیه ساز پرواز فرودگاه La Palma X محصول شرکت Aerosoft بوده که تولید کننده افزونه شبیه ساز پرواز است. این محصول قابل نصب برروی شبیه ساز پرواز ایکس و P3D است که نیازمند سیستم‌هایی همچون CPU:​2.6GHz ، VGA:​1GB ، RAM:4GB و برنامه Acceleration برای شبیه ساز پرواز ایکس است.

از ویژگی‌های کلی این محصول می‌توان به طبیعی بودن محیط شبیه ساز پرواز که یکی از موارد مهم و هیجان انگیز در این برنامه است اشاره کرد.

با نصب افزودنی‌ها بر روی شبیه ساز پرواز، می‌توان برنامه را ارتقاء داده و از آن لذت برد. با نصب افزونه شبیه ساز پرواز فرودگاه La Palma X می‌توان محیط مربوط به این فرودگاه را طبیعی کرده و حس پرواز در یک محیط واقعی‌تر را تجربه کرد.

این محصول بی نظیر همچنین ویژگی‌های منحصر به فردی چون افزایش گرافیک فرودگاه La Palma در کشور اسپانیا، طراحی دقیق فرودگاه به همراه جزئیات با توجه به تصاویر Google Earth، دارای انیمیشن در بزرگراه و فرودگاه، دارای اضافه کننده قسمت‌های مهم منطقه و جاگیری دقیق خیابان‌ها، ساختمان‌ها بر طبق واقعیت، امکان پرواز VFR، نورپردازی زیبا در شب، سازگاری کامل با افزودنی‌های ترافیکی، دارا بودن ترافیک‌های ثابت فرودگاهی و خودروهای خدمات فرودگاهی به صورت متحرک و ثابت، بدون افزایش فریم ریت در شبیه ساز پرواز با پشتیبانی کامل DirectX 10، استفاده از تصاویر 25 سانتی متر بر پیکسل جهت کیفیت، دارای ترافیک متحرک کشتی در اطراف فرودگاه (اقیانوس اطلس) و سازگاری کامل با برنامه AES را دارا است.

در پک این محصول یک عدد DVD دارای Manual به صورت فایل pdf و اوریجینال در فروشگاه هوانوردی آسمان ارائه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه هوانوردی آسمان

یک خرید عالی و فوق العاده به همراه یک ضمانت معتبر را با ما تجربه کنید. شبیه ساز پرواز و تمامی محصولات فروشگاه هوانوردی آسمان دارای ضمانت می باشند. فروشگاه هوانوردی آسمان در ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه هوانوردی فعالیت خود را آغاز نمود.​

اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]