اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802023622210941

ایران تراول، وب سایت 10 زبانه گردشگری ایران

کد: 139802023622210941

http://bit.ly/2J0SZNJ

، اصفهان , (اخبار رسمی): گروه ایران تراول قصد دارد که 100 جاذبه گردشگری در 10 شهر برتر گردشگری ایران را به ده زبان به دنیا معرفی کند و با چشم‌انداز این که برترین سایت گردشگری ایران برای جهانیان شود قدم به عرصه گردشگری گذاشته است.

ایران تراول، وب سایت 10 زبانه گردشگری ایران
ایران تراول، وب سایت 10 زبانه گردشگری ایران
ایران تراول، وب سایت 10 زبانه گردشگری ایران
ایران تراول، وب سایت 10 زبانه گردشگری ایران

گردشگری یکی از پول‌سازترین صنایع دنیا است که با توجه به ظرفیت‌ها و شرایط کشور در سال‌های اخیر به عقیده بسیاری از خبرگان و کارشناسان تنها مزیت رقابتی ایران در سطح جهانی محسوب می‌شود و در یکی دو سال گذشته تحرکات خوبی در این حوزه از سوی بخش خصوصی و دولتی صورت گرفته که نوید آینده‌ای روشن را در گردشگری ایران می‌دهد.

شاید بتوان گفت حوزه گردشگری یکی از مواردی است که کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌ها خیلی دیرتر و کم فروغ‌تر به آن وارد شده‌اند و یا بیشترین تمرکز خود را روی مخاطبان داخلی گذاشته بودند؛ خدمات محتوایی و رزرواسیون مهم‌ترین موضوعاتی بود که اکثر ایده‌ها را شامل می‌شد.

این در حالی است که چرخ اقتصاد گردشگری با حضور گردشگر خارجی می‌چرخد و باید برای این موضوع برنامه بلند مدت و جامعی داشت. یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها تولید محتوا است که در حال حاضر با توجه به اهمیت و تنوعی که پیدا کرده در سطح جهان به عنوان یک صنعت شناخته می‌شود.

ایران هم با توجه به مواضع سیاسی و روابط خارجی خود نیازمند برنامه جامع محتوایی برای نشان دادن واقعیت‌های فرهنگی، اجتماعی و تاریخی است تا با کمک آن بتوان تصویر منفی‌ای که از ایران در فضای مجازی و زبان‌های مختلف وجود دارد را بر هم زد.

وبسایت چند زبان ایران تراول از ابتدای سال ۹۷ فعالیت خود را در زمینه گردشگری با شعار «ایران را بیشتر بشناسیم و بهتر سفر کنیم» آغاز به کار کرد و تا ابتدای سال ۹۸ در حال توسعه پلتفرم خود و تولید محتوای گردشگری به زبان‌های هدف بوده است.

پوریا صبور مدیر عامل جوان این وب‌سایت که بیش از شش سال سابقه حضور در فضای استارتاپی ایران را دارد پیش از این در کسب و کارهای متعددی در حوزه‌ فین تک، پزشکی و گردشگری در قالب شرکت مشاور مدیریت دلفین اقیانوس آبی به عنوان مشاور حضور داشته است. او پیش از آنکه دفتر ایران تراول را در اصفهان برپا کند بر روی پلتفرم جامع رزرو تور برای گردشگران خارجی تمرکز داشت ولی با شناختی که از بازار گردشگری به دست آورد تصمیم گرفت به جای رزرو تور به فکر ورود مخاطب و گردشگر با ابزار محتوا باشد.

ایران تراول در سال 97 با توجه به اهداف خود توانست با سفر به 10 شهر برتر گردشگری ایران در چهار موضوع اقامت، سوغات، غذاهای محلی و جاذبه‌های دیدنی بیش از 800 محتوای بلاگ، ویدیو، پادکست و اینفوگرافی را در ده زبان تولید و منتشر کند. محتوای تولیدی ایران تراول تا به امروز بیش از یک کتاب 1500 صفحه‌ای بوده است.

در حال حاضر وبسایت ایران تراول به زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی،روسی، چینی ارائه می‌شود.

وب‌سایت ایران تراول نیازهای گردشگری را به چهار دسته کجا اقامت کنیم؟ کجا را ببینیم؟ چه بخوریم؟ و چه بخریم تقسیم‌بندی کرده‌ است. این سؤال‌ها در واقع مهم‌ترین سؤال‌هایی است که گردشگر در سفر با آن مواجه می‌شود.

با بررسی جزئی‌تر این چهار دسته، موارد زیر نی زباد در مدیوم‌های مختلف با توجه به نیاز گردشگر پاسخ داده شود. از این رو در برنامه جامع محتوایی ایران تراول این موارد که شامل جاذبه‌های گردشگری؛ هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی؛ رستوران‌ها و غذاهای اصیل ایرانی؛ سوغات و صنایع شهرهای مختلف، تجربه منحصر به فرد گردشگران ایران و آثار و مشاهیر و میراث فرهنگی و معنوی ایران که ثبت جهانی شده‌اند، نیز لحاظ شده‌اند.

 پلتفرم رسانه دیجیتال چند زبانه ایران تراول برای اثبات توانایی خود در جذب گردشگری در نوروز ۹۸ با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین همکاری‌ گسترده‌ای داشته است و توانسته سهم گردشگری و کیفیت گردشگری این منطقه را افزایش دهد.

ایران تراول با علم بر اینکه جذب گردشگر از سراسر دنیا می‌تواند بر اقتصاد کشور ایران تأثیر به سزایی بگذارد پا به عرصه بین‌المللی گذاشته و با هدف والای معرفی ایران به عنوان منطقه‌ای امن و زیبا در خاورمیانه برای گردشگران، به زبان مادری آنها تولید محتوا می‌کند تا بتواند چهره واقعی ایران را به جهانیان معرفی کند و سهم گردشگری ایران را افزایش دهد.

تیم ایران تراول بر این باور است که با گسترش شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و با همدلی مردم ایران می‌توان چهره واقعی و زیبای ایران را به تمام مردم دنیا نشان داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران تراول

ایران تراول اولین مرجع چند زبانه برای معرفی ایران به سراسر جهان است. ایران تراول با محور قراردادن 4 رکن گردشگری یعنی غذا، اقامت، خرید و جاذبه گردشگری 10 شهر برتر از لحاظ گردشگری ایران را به 10 زبان زنده دنیا معرفی می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]