اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804053805010941

رستوران‌های معروف در کلان شهر تهران

کد: 139804053805010941

http://bit.ly/2Ltxzd7

، اصفهان , (اخبار رسمی): انتخاب رستوران‌های معروف تهران اصلاً کار ساده‌ای نیست. هر چند تنوع و تعداد رستوران‌های این شهر بسیار بالاست و این مسئله انتخاب و معرفی چند رستوران را سخت کرده است.

رستورانه های معروف در کلان شهر تهران
رستوران‌های معروف در کلان شهر تهران

ایران تراول در ادامه رستوران‌هایی متفاوت از نظر فضا و قیمت را معرفی کرده است.

رستوران دیوان

یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های تهران، رستوران دیوان است. دلایلی که باعث معروفیت رستوران دیوان شده علاوه بر کیفیت غذاها، دکوراسیون شیک آن و تلفیق دکور سنتی و مدرن است. روی دیوارها نقاشی‌های مینیاتوری زده‌اند و با اینکه غذاها ایرانی است ولی به شکلی کاملاً مدرن ارائه می‌شوند.

مثلاً قیمه نثار را به شکلی امروزی و مدرن تزئین شده است؛ انگار که غذایی چینی یا ژاپنی است. در منوی رستوران دیوان به سبک و سیاق رستوران‌های لوکس دیگر خبری از قیمت نیست، اگرچه برای کمتر کسی هم که به این رستوران می‌آید قیمت مهم است. از کته استیک، کباب‌ترش و برنج دودی، فسنجان اردک و ماهیچه اینجا زیاد تعریف می‌کنند. پس اگر قصد رفتن به این رستوران‌ها را دارید منتظر قیمت‌های نجومی هم باشید.

این رستوران در خیابان فرشته، بعد از خیابان کوهیار، مجتمع تجاری سام سنتر قرار دارد.

رستوران گردان برج میلاد

یکی دیگر از رستوران‌های معروف تهران رستوران گردان برج میلاد و از دیگر رستوران‌های لوکس و گران قیمت تهران است. نباید بی‌انصافی کرد و ناگفته گذاشت که قیمت غذا در رستوران گردان میلاد در مقایسه با رستوران‌های مشابه غیرمنطقی نیست. 

رستوران یاس

اگر در روزهای تعطیل به این رستوران رفت باید توقع یک صف نسبتاً طولانی و منتظر ماندن را داشت. این رستوران فضا و دکورایسیان خوبی دارد اما قیمت‌ها نسبتاً بالاست. در منوی غذا کباب‌های باکیفیتی وجود دارد و طعم سالاد سزار آن دلچسب است. این رستوران در خیابان ولیعصر روبروی پارک ملت قرار دارد.

رستوران مسلم

این رستوران یکی از رستوران‌های معروف تهران است. مسلم یک رستوران مشهور با غذاهای باکیفیت و قیمت مناسب‌ در بازار بزرگ تهران است که ته‌چین آن بسیار پرطرفدار است. رستوران مسلم همه روزه شلوغ است اما غذای خوبش ارزش شلوغی آن را دارد. اگر از مترو استفاده می‌شود می‌توان ایستگاه پانزده خرداد پیاده شد. دسترسی به این رستوران آسان است.

رستوران SPU

افرادی که به دنبال رستورانی با فضای باز و چشم‌انداز هستند، رستوران spu در درکه برای آنها مناسب است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود.

رستوران نایب

شعب رستوران‌های نایب با انواع کباب‌های معروفی که دارد و رستوران هانی پارسه در خیابان بهشتی نیز از دیگر رستوران‌های باکیفیت و بسیار شلوغ تهران هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران تراول

ایران تراول اولین مرجع چند زبانه برای معرفی ایران به سراسر جهان است. ایران تراول با محور قراردادن 4 رکن گردشگری یعنی غذا، اقامت، خرید و جاذبه گردشگری 10 شهر برتر از لحاظ گردشگری ایران را به 10 زبان زنده دنیا معرفی می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح