اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802033623611526

نانو عایق رطوبتی هزاره سوم، ارائه کننده عایق‌های ضدآب

کد: 139802033623611526

http://bit.ly/2J29hG8

، (اخبار رسمی): ورود رطوبت به ساختمان خسات‌های سنگینی را به جا می‌گذارد. برای جلوگیری از ورود رطوبت به ساختمان لازم است از عایق‌های ضدآب استفاده کرد که در ادامه به تفصیل درباره این موضوع صحبت شده است.

نانو عایق رطوبتی هزاره سوم، ارائه کننده عایق‌های ضدآب
نانو عایق رطوبتی هزاره سوم، ارائه کننده عایق‌های ضدآب

با عایق‌های نانو آرامش خاطر برای افراد فراهم می‌شود

درست است که آب مایه حیات است اما گاهی اوقات پیش می‌آید که باعث تخریب حیات افراد می‌شود. ترکیدگی و نشتی لوله‌های آب مشکلی است که خیلی از افراد با آن مواجه شده‌اند. وجود رطوبت در ساختمان خسارت‌های جبران ناپذیری برای ساختمان و خود افراد ایجاد می‌کند از جمله زنگ‌زدگی سازه‌های فلزی، زرد زنگ شدن دیوار‌ها و کپک زدگی آن‌ها، در قسمت‌های چوبی باعث نرم شدن و شکسته شدن چوب و جمع شدن حشرات موذی، در نهایت هم باعث از بین رفتن سازه کل ساختمان و ... می‌شود.

برای جلوگیری از این اتفاق‌ها می‌توان از عایق‌های ضد آب استفاده کرد. از ویژگی‌های عایق رطوبتی هزاره سوم می‌توان به ضد آب سازی با مایعات نوین ساختمانی، مقاوم بودن در مقابل  یخ زدن، قابل استفاده در درز‌های انبساط، مقاوم بودن در برابر نور آفتاب، مقاوم بودن در مقابل شوینده ذهای شیمیایی و ... اشاره کرد.

نانو تکنولوژی هزاره سوم عایق آب‌بندی، فعالیت خود را در زمینه تاسیسات خصوصا عایق‌های ضد آب با با نام نانو عایق رطویتی هزاره سوم و تشخیص ترکیدگی لوله‌های آب و فاضلاب از سال 91  اغاز کرده است.

این برند با ارائه خدماتی چون استفاده از دستگاه‌های به روز جهت تشخیص محل‌های نشتی آب و همچنین ارائه عایق‌های آب‌بندی نانو تکنولوژی برتر در خدمت همگان است.

متخصصین کار آزموده این شرکت در استان‌های ساری، گیلان، گرگان و توابع به صورت شبانه روز پاسخگوی مشتریان گرامی هستند. در صورت فرسودگی لوله‌ها و نشتی آن، در اولین قدم باید محل نشت را شناسایی شود و با با درایت و تست کلیه امور تاسیساتی پس از شناسایی، باید آن‌ را آببندی کرد. نانو تکنولوژی هزاره سوم با ضمانت اجرایی در زمینه نانو عایق رطوبتی و با سریع ترین زمان ممکن افراد را در این کار یاری می‌کند. با این کار افراد می‌توانند با آرامش خاطر بیشتری به مسافرت بروند و آسوده خاطر باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود با شماره‌های 09117941631، 01133385228 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نانو تکنولوژی هزاره سوم عایق اببندی

شرکت در زمینه خدمات تاسیسات در سال 92 شروع بکار کرده و اکنون در زمینه تاسسیات و عایق رطوبتی تامین و نگهداری فعالیت داشته و در خدمت عزیزان میباشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان