اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802103646011526

نانوعایق‌های رطوبتی و امولوسیون‌های پلیمری

کد: 139802103646011526

http://bit.ly/2GWT9UW

، (اخبار رسمی): عایق کاری مهمترین قسمت از ساختمان است که در سازه‌های سنگین کارایی بسزایی دارد و از قابلیت مناسبی برخوردار است. در این عصر جدید وقت آن رسیده که از عایق‌های سنتی خداحافظی و از برندهای مختلف نانو استفاده کرد.

نانوعایق های رطوبتی و امولوسیون های پلیمری
اجرای پشت بام با نانو عایق های رنگی نانو

درباره عایق‌های رطوبتی مطالب مهمی وجود دارد که بهتر است از آن اطلاع داشت. در عصر کنونی عایق کردن چوب، عایق کردن انواع سنگ‌ها، عایق کردن انواع آجرهای نما، عایق کردن تمام سطوح بتنی و سیمانی و لزوما عایق کردن هر سطح و ماده‌ای ممکن است مورد نیاز باشد. عایق رطوبتی (مایع عایق رطوبتی) ساختمان نقش بسیار مهمی در خانه و ساختمان ایفا می‌کند. به عنوان مثال با استفاده از عایق رطوبتی دیوار دیگر نیازی به نگرانی در مورد رطوبت دیوارها وجود ندارد. به طور کلی عایق شامل لایه‌هایی است که دارای ترکیباتی خاص است و بر روی مساحت مورد نظر برای جلوگیری از نشت هر گونه نم و رطوبت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عایق‌های رطوبتی بتونی که جدید هستند، کاملا با محیط سازگار بوده و هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند.

رنگ نانو محصولی است که با کمک فناوری نانو موفق شده در عین براورده ساختن مسایل زیست محیطی با پوشش عایق کاری حرارتی و رطوبتی، یک لایه نازک را به همراه مقاومت در برابر رطوبت و رشد قارچ و کپک و دیگر موارد به ارمغان آورد.

اگر محیط‌های از خانه خود را با نانو عایق نمایید، دیگر نیازی به نگرانی در مورد خسارت‌های احتمالی در برابر باران و نم و خصوصا سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه نیست. 

علاقه‌مندان می‌توانند در صورت تمایل می‌توانند با گروه نانو تکنولوژی هزاره سوم عایق اببندی به شماره 01133385228 در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نانو تکنولوژی هزاره سوم عایق اببندی

شرکت در زمینه خدمات تاسیسات در سال 92 شروع بکار کرده و اکنون در زمینه تاسسیات و عایق رطوبتی تامین و نگهداری فعالیت داشته و در خدمت عزیزان میباشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]