اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802093642211526

نانو عایق‌های رطوبتی با قدرت چسپندگی بالا

عایق رطوبتی جایگزینی برای ایزوگام و قیرگونی

کد: 139802093642211526

http://bit.ly/2J2OSR7

، (اخبار رسمی): عایق رطوبتی با داشتن مزایای بیشتر می‌تواند قابلیت جایگزینی ایزوگام و قیرگونی را داشته باشد. 95 درصد مواد اولیه این محصول داخلی است و از قدرت چسبندگی برخودار است.

عایق با مزایای بیشتر قابلیت جایگزینی ایزوگام و قیرگونی
عایقکاری با محصولات رنگی نانو

در عصر جدید که تکنولوژی‌های نو جهان را احاطه کرده‌اند، عایق‌های رطوبتی هزاره سوم، برترین تکنولوژی روز دنیا براساس پلیمرهای پایه محسوب شده که بصورت سرد اعمال می‌شوند. این عایق‌ها تک جزعی بوده، مقاوم به آب و رطوبت هستند و امکان استفاده از آنها برای همه نوع سطوح وجود دارد. 

نانو از این قاعده مثتسنی نیست؛ این علم به حدی گسترده است که توانسته در زوایای مویرگی زندگی بشر نیز رسوخ کند. بخش وسیعی از این علم که شامل نانو رطوبتی است، دارای طول عمر بالا و مقرون بصرفه بوده به همین دلیل در زیر سطوح مولکولی در مقیاس نانو متر با مواد مختلف ترکیب شده و با پیوندهای دوار پلیمری هوا گذر، باعث تاثیر در سطوح مختلف می‌گردد. در اصل هیچ لایه‌ای در سطح ایجاد نمی‌کند و در واقع جذب مواد پذیرنده خود می‌شود.

جزعی از ساختار این عایق‌های رطوبتی که جدای از بحث سبکی وزن، بسیار قابل توجه و عدم آتش زا هستند، ماندگاری بالایی دارند. نانو عایق‌های رطوبتی در مقایسه با انواع دیگر روش‌های نوین عایقکاری بسیار سریع‌تر، سبک‌تر، ارزان‌تر و ایده‌آل‌تر هستند. پایه آبی، سیلیکونی و کاملا دوستدار محیط زیست بوده و هیچگونه ضرری برای اکوسیستم ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نانو تکنولوژی هزاره سوم عایق اببندی

شرکت در زمینه خدمات تاسیسات در سال 92 شروع بکار کرده و اکنون در زمینه تاسسیات و عایق رطوبتی تامین و نگهداری فعالیت داشته و در خدمت عزیزان میباشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی