اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802033627210954

برگزاری فراخوان سوم نانومچ در دستور کار ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

کد: 139802033627210954

http://bit.ly/2IS2vmb

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف شناسایی و حمایت از تجاری‌سازی طرح‌های صنعتی، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، هفتمین دوره برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو موسوم به نانومچ را در دستور کار خود قرار داده است. فناوران از تاریخ ۲ لغایت ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری، می‌توانند طرح‌های فناورانه خود را در سامانه ثبت طرح نانومچ بارگذاری کنند.

برگزاری فراخوان سوم نانومچ در دستور کار ستاد ویژه توسعه فناوری نانو
www.nanomatch.ir

در برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو (Nano Match) که توسط ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود، شناسایی و حمایت از طرح‌هایی که پتانسیل تجاری شدن داشته باشند، مدنظر قرار گرفته است. فناوران، شرکت‌های نوپا، پژوهشگران و جامعه دانشگاهی، به‌عنوان طرف عرضه و شرکت‌های صنعتی و سرمایه‌گذاران خطرپذیر و مستقل، به‌عنوان طرف تقاضا، از جمله مخاطبان این برنامه هستند.

متقاضیان حقیقی و حقوقی، می‌توانند طرح‌های فناورانه خود را در سومین فراخوان دوره هفتم نانومچ، از تاریخ 2 لغایت 20 اردیبهشت‌ماه سال جاری، جهت داوری و ورود به برنامه، در سامانه نانومچ ثبت کنند. طرح‌های پذیرفته‌شده در برنامه، فرصت استفاده از تسهیلات، خدمات و امکانات در دسترس را خواهند داشت. از جمله فرصت‌هایی که با حضور در نانومچ در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دریافت تأییدیه نانومقیاس

تسریع در فرآیند تجاری‌سازی

حمایت کامل از ثبت اختراع خارجی

فرصت حضور در رویدادهای سرمایه‌گذاری

حمایت از خرید مواد اولیه و راه‌اندازی خط‌تولید

توسعه طرح / محصول متناسب با نیاز صنعت و بازار

حضور در رویدادهای آموزشی طراحی شده مختص برنامه

اعتبار شبکه آزمایشگاهی برای تکمیل مستندات و تست‌های کارایی

بهره‌مندی از مشاوره در زمینه‌های مختلف مدیریت کسب‌وکار، مالی و حقوقی

انجام مطالعه بازار و شناسایی تهدیدها، فرصت‌ها و چالش‌های مسیر تجاری‌سازی طرح

فرصت حضور در دوازدهمین نمایشگاه سالیانه فناوری نانو و معرفی در جشنواره برترین‌های نانو

بر اساس معیارهای ارزیابی برنامه، طرح‌های ارسالی به نانومچ، باید مبتنی بر فناوری نانو بوده و نمونه اولیه‌ای از آن‌ها ساخته شده باشد. همچنین لازم است که طرح‌ها دارای سطح قابل قبولی از نوآوری بوده و در صورت وجود محصول مشابه داخلی، از منظر کیفیت، خواص، کارایی و ملاحظات اقتصادی، از مزیت قابل‌ملاحظه‌ای در مقایسه با آن‌ها برخوردار باشند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند از طریق پست الکترونیک [email protected] یا شماره تلفن 66523602-021 (داخلی3)، با دبیرخانه برنامه تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نانومچ

ستاد توسعه فناوری نانو، بعنوان متولی اصلی توسعه این فناوری در ایران، بمنظور تولید ثروت وبهبود کیفیت زندگی مردم، برنامه‌های گسترده‌ای براى ارتقاء مداوم جایگاه کشور در دنیا اجرا نموده‌است. یکی از برنامه‌هایی که در راستای حمایت از تجاری‌سازی دستاوردهای این حوزه تعریف شده، برنامه نانوچ (NanoMatch) است که رویکرد اصلی آن، حمایت از طرح‌هایی است که به‌ نمونه اولیه رسیده و پتانسیل تجاری شدن داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]