اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808114182810954

آغاز اولین فراخوان دوره هشتم نانومچ

فراخوان اول دوره هشتم نانومچ از 18 مهر آغاز و تا 18 آبان ادامه دارد

کد: 139808114182810954

http://bit.ly/2NyJPbP

، تهران , (اخبار رسمی): نانومچ در هر سال، طی فراخوان‌هایی که اخبار آن از طریق وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و یا پیامک به دست مخاطبان می‌رسد، اقدام به دریافت طرح می‌کند که اولین فراخوان از دوره هشتم این برنامه، همزمان با برگزاری نمایشگاه فناوری نانو از تاریخ 18 مهرماه سال جاری آغاز شده و تا 18 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

فراخوان اول دوره هشتم نانومچ از18مهر آغاز گردید وتا 18آبان ادامه خواهد داشت
فراخوان اول دوره هشتم نانومچ

امروزه جایگاه و اهمیت نوآوری در بهبود کیفیت زندگی و توسعه پایدار برای همگان آشکار شده است. یکی از جنبه‌های مهم نوآوری، استفاده از فناوری‌های نوین برای رفع چالش‌ها و افزایش بهره‌وری در صنایع مختلف است. چه بسا شرکت‌های بزرگی که به دلیل عدم انطباق با فناوری‌های جدید و عدم توانایی در ایجاد نوآوری سقوط کرده‌اند و یا شرکت‌های کوچکی که با تمرکز بر خلق نوآوری در کسب و کار خود، تحولات شگرفی را رقم زده‌اند و این موضوع، نشانگر اهمیت بالای نوآوری در صنایع است.

ایجاد نوآوری در شرکت‌های توسعه یافته، به دلیل پیچیدگی در تغییر فرآیندها و زیرساخت‌ها، ممکن است دشوار باشد؛ اما برای یک تیم متخصص چندنفره بدون هیچ ساختار محدودکننده‌ای این موضوع امکانپذیر است. این تیم‌ها، ذهن خلاق، دانش به روز، تمرکز و انگیزه لازم برای نوآوری را دارند. اما اغلب علی‌رغم تلاش‌های خود برای کسب موفقیت، به دلیل عدم بهره‌مندی از زیرساخت‌های حمایتی لازم برای تجاری شدن و آشنا نبودن با فرآیند توسعه فناوری و محصول، امکان ورود به صنعت را نمی‌یابند.

برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو (NanoMatch)، به عنوان یک برنامه دائمی در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و با هدف تسریع و تسهیل در تجاری‌سازی محصولات نانو و حمایت از فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های نوپا ایجاد شده است. نانومچ از تیم‌های مستعدی که نمونه اولیه‌ای از محصول را تولید کرده و پتانسیل تجاری شدن دارد، حمایت کرده تا بتوانند با استفاده از زیرساخت‌های حمایتی این برنامه، از جمله خدمات، تسهیلات و آموزش، نمونه اولیه را توسعه داده و آماده ورود به صنعت و بازار کنند.

نانومچ در هر سال، طی فراخوان‌هایی که اخبار آن از طریق وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و یا پیامک به دست مخاطبان می‌رسد، اقدام به دریافت طرح می‌کند که اولین فراخوان از دوره هشتم این برنامه، همزمان با برگزاری نمایشگاه فناوری نانو از تاریخ 18مهرماه سال جاری آغاز شده و تا 18 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

نانومچ از تمامی تیم‌هایی که به نمونه‌ اولیه رسیده‌اند و با انگیزه و تمرکز در راستای توسعه طرح نوآورانه‌ خود در حال فعالیت هستند، دعوت می‌کند که طرح‌های خود را در این فراخوان ثبت تا مورد ارزیابی فنی و تجاری قرار گیرد.

 علاقه مندان جهت اطلاع از معیارهای داوری طرح‌ها در برنامه به صفحه معیارهای ارزیابی مراجعه و همچنین برای ثبت طرح خود نیز، می‌توانند با ورود به حساب کاربری از طریق پرتال، اقدام به تکمیل اطلاعات کنند. همچنین می‌توان با آدرس ایمیل [email protected] در ارتباط بود.

دانلود پوستر فراخوان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نانومچ

ستاد توسعه فناوری نانو، بعنوان متولی اصلی توسعه این فناوری در ایران، بمنظور تولید ثروت وبهبود کیفیت زندگی مردم، برنامه‌های گسترده‌ای براى ارتقاء مداوم جایگاه کشور در دنیا اجرا نموده‌است. یکی از برنامه‌هایی که در راستای حمایت از تجاری‌سازی دستاوردهای این حوزه تعریف شده، برنامه نانوچ (NanoMatch) است که رویکرد اصلی آن، حمایت از طرح‌هایی است که به‌ نمونه اولیه رسیده و پتانسیل تجاری شدن داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]