اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802043627411513

گامی بین‌المللی در حوزه گردشگری ایران برداشته شد

اولین کتاب جامع راهنمای گردشگری ایران به زبان انگلیسی

کد: 139802043627411513

http://bit.ly/2ISDbfM

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت کسب‌وکار ایرانیان با همکاری نیروهای متخصص و جوان این مرز و بوم، اولین کتاب جامع راهنمای گردشگری ایران به زبان انگلیسی را تهیه و منتشر کرده است.

اولین کتاب جامع راهنمای گردشگری ایران به زبان انگلیسی
اولین کتاب جامع راهنمای گردشگری ایران به زبان انگلیسی

(Iran Travel Guide)  توسط موسسه عصر کسب و کار ایرانیان تهیه و منتشر شد

کتاب جامع راهنمای گردشگری ایران (Iran Travel Guide) به زبان انگلیسی، در قطع رقعی با 608 صفحه نفیس و تصاویر گویا از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی در سال 2018 چاپ و منتشر شده است.

تاریخ و تمدن چند هزار ساله ایران نشان از شکوه و عظمت تاریخ مردمانش را دارد و می‌توان شکوه باستانی ایران را در جای جای آن نظاره‌گر بود.

بر اساس گزارش سازمانگردشگری جهانی، ایران رتبه دهم جاذبه های تاریخی و باستانی و رتبه پنجم جاذبه های طبیعی را در جهان دارد. صنعت گردشگری در ایران از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است. یکی از نقاط ضعف در بخش گردشگری، کمبود کتاب جامع معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران به زبان‌های بین المللی دنیا است.

در همین راستا به منظور معرفی ظرفیت‌های عظیم ایران در صنعت گردشگری، مجموعه جامعی تحت عنوان «کتاب جامع راهنمای گردشگری ایران» (Iran Travel Guide)  توسط موسسه عصر کسب‌وکار ایرانیان تهیه و منتشر شده است که به معرفی بیش از هزار جاذبه تاریخی و طبیعی گردشگری در کشور چهار فصل ایران می‌پردازد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه تهیه کتاب جامع راهنمای گردشگری ایران به وب‌سایت www.irantravelguide.net مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کتاب جامع راهنمای گردشگری ایران | Iran Travel Guide

کتاب جامع راهنمای گردشگری ایران" (Iran Travel Guide) توسط موسسه عصر کسب و کار ایرانیان تهیه و منتشر شده است که به معرفی بیش از ۱،۰۰۰ عنوان از مهم ترین جاذبه های گردشگری و جاذبه های موجود در کشور چهار فصل ایران می پردازد که به زبان انگلیسی تهیه و توزیع شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]