اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802073634811513

راهنمای گردشگری ایران در سی و دومین دوره نمایشگاه کتاب

کتاب جامع راهنمای گردشگری ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

کد: 139802073634811513

http://bit.ly/2J1mE9h

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب جامع راهنمای گردشگری ایران در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 4 اردیبهشت لغایت 14 اردیبهشت حضور دارد.

Iran Travel Guide در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
کتاب جامع راهنمای گردشگری ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

نمایشگاه کتاب تهران در سال 98 در مصلی تهران با حضور ناشران مختلف در حال برگزاری است. کتاب جامع راهنمای گردشگری ایران امسال در نمایشگاه در غرفه ناشر آن، انتشارات مهکامه عرضه می‌شود.

کتاب راهنمای جامع گردشگری ایران به زبان انگلیسی در بر گیرنده سه بخش نحوه دریافت ویزا برای ورود به ایران و فصول مناسب سفر، معرفی هزار جاذبه گردشگری ایران به همراه نقشه دسترسی و عکس و دیکشنری فونوتیک انگلیسی به فارسی جهت تسریع در مکالمه زبان فارسی است.

علاقه مندان به صنعت گردشگری می‌توانند به غرفه انتشارات مهکامه به ناشران دانشگاهی، سالنF7، غرفه 8، انتشارات مهکامه مراجعه کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کتاب جامع راهنمای گردشگری و دریافت بخشی از آن می‌توان به سایت کتاب جامع راهنمای گردشگری مراجعه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کتاب جامع راهنمای گردشگری ایران | Iran Travel Guide

کتاب جامع راهنمای گردشگری ایران" (Iran Travel Guide) توسط موسسه عصر کسب و کار ایرانیان تهیه و منتشر شده است که به معرفی بیش از ۱،۰۰۰ عنوان از مهم ترین جاذبه های گردشگری و جاذبه های موجود در کشور چهار فصل ایران می پردازد که به زبان انگلیسی تهیه و توزیع شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب