اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802043629910841

آشنایی با شبیه ساز پرواز شرکت نرم افزاری Microsoft

کد: 139802043629910841

http://bit.ly/2J2o9Ee

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت نرم افزاری مایکروسافت تولیدکننده شبیه ساز پرواز است، مایکروسافت Flight Simulator از سری بازی‌های PC با طولانی‌ترین بازی است.

آشنایی با شبیه ساز پرواز شرکت نرم افزاری Microsoft
فروشگاه هوانوردی آسمان

شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت دارای گزینه‌های گسترده‌ای جهت ارتقاء برنامه است که به مخاطب اجازه می‌دهد، مناظر و هواپیماهای جدیدی را به آن بیافزاید

Microsoft Flight Simulator یا همان شبیه ساز پرواز مایکروسافت مجموعه‌ای از برنامه‌های شبیه ساز پرواز است که به صورت بازی‌های ویدئویی، برای مایکروسافت ویندوز و همچنین سیستم عامل‌های MS-DOS و Macintosh به بازار عرضه می‌شود. این برنامه از طولانی‌ترین، شناخته‌شده‌ترین و جامع‌ترین برنامه‌های شبیه ساز خانگی در بازار است. این شبیه ساز از محصولات اولیه در پروژۀ مایکروسافت است و از نرم افزار دیگر مایکروسافت، که عمدتا تجاری هستند، متفاوت است.

این محصول طولانی‌ترین خط تولید محصولات مایکروسافت را به اختصاص داده است. مایکروسافت Flight Simulator از سری بازی‌های PC با طولانی‌ترین بازی در تمام این دوران است.

اولین نسخه از این بازی در سال 1977 توسط شخصی به نام Bruce Artwick و از طریق شرکت subLOGIC برای انواع رایانه‌های شخصی عرضه شد. نسخه‌های مربوط به سال 2000 و 2002 این شبیه ساز حرفه‌ای‌تر، استاندارد و پیشرفته‌تر از سایر نسخه‌های آن بوده و هواپیما و مناظر جدید به آن افزوده شده است. نسخه Flight Simulator X از این شبیه ساز در سال 2006 عرضه شد و نسخه‌ای استاندارد و لوکس از این شبیه ساز است.

تا اینکه در سال 2009 مایکروسافت ACES Game Studio که مسئول تولید و نگهداری مجموعه شبیه ساز پرواز بود، بسته شد. پنج سال بعد از این اتفاق یعنی در سال 2014، مایکروسافت برای ارائه نسخه طلایی مایکروسافت Flight Simulator X اقدام کرد و در همان سال نسخه جدید تحت عنوان Flight Simulator X: Steam Edition به بازار عرضه شد. منطقه پروازی این نسخه شامل کره زمین با جزئیات مختلف آن است. نکته بارز این شبیه ساز دارا بودن بیش از 24.000 فرودگاه است.

همچنین نسخه جدید این شبیه ساز شامل بارگیری آب و هوای پیشرفته بوده و توانایی بارگیری اطلاعات آب و هوایی در دنیای واقعی را دارا است. سایر ویژگی‌های این نسخه جدید شامل در نظر گرفتن محیط‌هایی با ترافیک هوایی و با توابع کنترل ترافیک تعاملی، مدل‌های جدید هواپیما، چالش‌ها و چک لیست هواپیما است. دو نسخه جدید مایکروسافت Flight Simulator دارای حالت کیوسک است که اجازه می‌دهد برنامه در کیوسک‌های الکترونیکی واقع در مکان‌های عمومی مانند مراکز خرید اجرا شود. شبیه ساز پرواز مایکروسافت دارای گزینه‌های گسترده‌ای جهت ارتقاء برنامه است که به مخاطب اجازه می‌دهد، مناظر و هواپیماهای جدیدی را به آن بیافزاید. مایکروسافت Flight Simulator X برای اولین بار برنده چندین جایزه برای Steam شده است. برخی از ویژگی‌های این نرم افزار در ادامه بیان شده است.

  • پرواز در ارتفاع 32000 فوت
  • قابلیت پرواز در صبح و شب
  • قابلیت پرواز در فصل تابستان و زمستان
  • محیط کاملا واقعی با گرافیک درجه یک
  • دارا بودن انواع فرودگاه ها از جمله فرودگاه ایران
  • دارا بودن 24000 فرودگاه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه هوانوردی آسمان

یک خرید عالی و فوق العاده به همراه یک ضمانت معتبر را با ما تجربه کنید. شبیه ساز پرواز و تمامی محصولات فروشگاه هوانوردی آسمان دارای ضمانت می باشند. فروشگاه هوانوردی آسمان در ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه هوانوردی فعالیت خود را آغاز نمود.​

اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح