اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980204363027639

داربستان، بستری برای حضور صنعتگران داربست ایران

کد: 13980204363027639

http://bit.ly/2IURT62

، تهران , (اخبار رسمی): از ابتدای شروع فعالیت داربستان در فضای مجازی تعداد انگشت شماری وب‌سایت وجود داشت که در زمینه صنعت داربست فعالیت می‌کرد رفته‌رفته با کامل‌تر شدن وبسایت داربستان شرکت‌های داربستی سعی در ایجاد وبسایت‌های جدید کردند که البته نکته تاثیرگذاری بوده است.

نکاتی پیرامون تبلیغات شرکت ها و تولیدکنندگان در صنعت داربست ایران
داربستان، بستری برای حضور صنعتگران داربست ایران

حضور این سایت‌ها نشان می‌دهد که مخاطبان بیشتری در حوزه داربست در فضای مجازی جذب شده‌اند، متاسفانه عده‌ای هم محتواهای تولیدی توسط داربستان را عیناً در وب‌سایت خود قرار دادند و برخی نیز ایده‌های داربستان را کپی کردند و از این دید بسیار جالب بوده است زیرا با هر بار به روز رسانی جدید، مدیران داربستان متوجه شدند وبسایت‌ها و حتی اپلیکیشن‌هایی ایجاد می‌شود که دقیقا ایده داربستان را به شکلی دیگر کپی کرده‌اند. مثلا داربستان برای اولین بار محاسبه قیمت آنلاین را در بین وبسایت خود رونمایی کرد و پس از آن اپ‌هایی ایجاد شد که دقیقا مشابه آن بود.

این موارد نشان می‌دهد که استارتاپ داربستان از سوی خیلی‌ها که در صنعت داربست فعالیت می‌کنند اهمیت دارد و این اتفاقات سبب می‌شود تا اشتیاق بیشتری برای ادامه مسیر پیدا کنند.

امکاناتی که وب‌سایت داربستان به شرکت‌ها ارائه می‌دهد باعث می‌شود تا نیاز آنها به وبسایت‌های دیگر کمتر شود و از طرفی دیگر مشتری می‌تواند در محیطی تخصصی تصمیم بهتری برای دریافت خدمات بگیرد. این امکانات شامل صفحه رسمی شرکت‌ها است که علاوه بر این شرکت‌ها می‌توانند محصولات و یا خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند. نمونه کار و فرم ارزشیابی مشتری که پس از انجام کار مشتریان می‌توانند به شرکت‌ها امتیاز دهند از دیگر امکانات داربستان برای شرکت‌ها است.

در حال حاضر خیلی از شرکت‌ها پس از ایجاد وبسایت خود تبلیغات خود را در گوگل ثبت می‌کنند که البته در کوتاه مدت نتیجه خوبی دارد اما در بلند مدت اگر ادامه‌دار نباشد نتیجه نخواهد داشت و هزینه بسیار زیادی دارد به همین جهت داربستان فضایی است که صنعتگران این حوزه می‌توانند با آن با خیال راحت به رشد کسب و کار خود کمک کنند.

یکی دیگر از مهمترین دلایلی که می‌توان به داربستان اعتماد کرد حضور پر رنگ آن در شبکه‌های اجتماعی است که سعی دارد تا مخاطبانی را که دغدغه صنعت داربست را دارند گرد هم بیاورد تا از این طریق شرکت‌ها بتوانند مشتریان خود را جذب کنند.

به طور کلی بیش از سه هزار مخاطب شبکه‌های اجتماعی داربستان را دنبال می‌کنند که شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از پکیج‌هایی که داربستان ایجاد کرده است با کمترین هزینه به بهترین نتیجه ممکن برسند. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به داربستان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید