اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802063632411631

طراحی فرش با نرم افزار طوبی

کد: 139802063632411631

http://bit.ly/2J0c16N

، مشهد , (اخبار رسمی): نرم افزار طراحی فرش طوبی برای طراحی و تولید فرش دستی توسط همیار فرش به علاقه‌مندان به این هنر ارائه شده است.

طراحی فرش طوبی
طراحی فرش طوبی

همیار فرش در راستای امکان ایجاد نقشه‌های فرش زیبا برنامه طراحی فرشی با نام طوبی طراحی کرده است. این برنامه طراحی تابلو فرش، طراحی فرش سنتی و ماشینی، بافت فرش، رنگرزی و آماده سازی را برای علاقه‌مندان به این هنر آسان می‌کند و در کنار برنامه‌های ویرایش عکس به آنها کمک می‌کند تا نقشه‌های فرش زیبا بیافرینند و از بافت آنها لذت ببرند.

پروژه تولید این نرم افزار طراحی فرش با ساخت برنامه‌ای ساده برای طراحی فرش در سال ۱۳۸۲ شروع شد و در سال ۱۳۸۴ با تکمیل آن در شورای انفورماتیک کشور ثبت شد.

در سال ۱۳۸۷ تیم نرم افزاری با گسترش کاربرد آن بین استفاده کننده‌های شخصی به طور جدی شروع به ارتقای سطح کیفی این نرم افزار کرد و امکاناتی برای طراحی فرش زیر پایی و ویرایش آنها به برنامه اضافه شد. برنامه روز به روز در حال بازبینی و آپدیت است.

این نرم افزار در دو نسخه رایگان و حرفه‌ای ارائه می‌شود که هر کدام ویژگی خاص خود را دارد. نرم افزار رایگان دارای امکانات استاندارد ماسک و انتخاب و گزارش‌ها و چاپ انواع نقشه است و 

نرم افزار حرفه‌ای، امکانات کامل طراحی فرش سنتی و تابلو فرش، کار با رنگ‌ها و طیف به صورت حرفه‌ای و خروجی نقشه و گزارشات با امکانات کامل و ساخت فایل صوتی استاندارد را دارا است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نرم افزار می‌توانند به همیار فرش مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیار فرش

مرجع کامل معرفی همکاران، ابزار و روشهای نوین طراحی، رنگرزی، چله کشی، بافت و مرمت فرش

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]