اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980207363468323

انتشارات بین‌ المللی حافظ در سی و دومین نمایشگاه بین‌ المللی کتاب

کد: 13980207363468323

http://bit.ly/2IYTTKl

، تهران , (اخبار رسمی): انتشارات حافظ با بیش از ۴۰ سال سابقه نشر در حوزه هنر و صنایع دستی با عنوان دنیای هنر و همکاری با تعداد زیادی از هنرمندان این کشور و چاپ بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب امیدوار است که بتواند خدمتی هر چند اندک به علاقه‌مندا هنرمند ارائه دهد.

انتشارات بین المللی حافظ در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب
انتشارات بین‌ المللی حافظ در سی و دومین نمایشگاه بین‌ المللی کتاب
انتشارات بین المللی حافظ در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب
انتشارات بین‌ المللی حافظ در سی و دومین نمایشگاه بین‌ المللی کتاب
انتشارات بین المللی حافظ در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب
انتشارات بین‌ المللی حافظ در سی و دومین نمایشگاه بین‌ المللی کتاب

انتشارات حافظ با بیش از ۴۰ سال سابقه نشر در حوزه هنر و صنایع دستی با عنوان دنیای هنر و همکاری با تعداد زیادی از هنرمندان این مرز و بوم و چاپ بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور خواهد داشت. انتشارات بین‌المللی حافظ هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور پر رنگ داشته و امسال نیز با فراهم کردن بیش از 400 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور دارد.

انتشارات بین‌المللی حافظ در سی و دومین نمایشگاه کتاب در سالن شبستان، راهرو 26 حضور دارد.

برای افرادی که عشق کتاب و کتابخوانی دارند نمایشگاه بین‌المللی کتاب همیشه جذاب است. این رویداد فرهنگی، هر سال در اردیبهشت برگزار می‌شود و عاشقان کتاب را از سراسر ایران به سمت خود می‌کشد.

افراد زیادی قبل از آغاز نمایشگاه کتاب، لیستی از کتاب‌های مد نظر خود را تهیه می‌کنند که در هنگام نمایشگاه، آن را تهیه کنند. 

کتاب‌های خلاقیت و نقاشی بزرگسالان:

نقاشی همیشه می‌تواند به همه کمک کند تا با خود درونی‌شان مقابله کنند و چیزی را که در قالب کلام نمی‌گنجد به راحتی با نقاشی بیان کنند.

نقاشی نه تنها مهارت‌های حرکتی کودکان را ارتقا می‌دهد بلکه حتی بزرگسالان نیز می توانند مهارت‌های خود را با نقاشی بهبود ببخشند و به خصوص نسل‌های قدیمی‌تر می‌توانند از طریق حرکات فیلیگرینی مهارت‌های حرکتی خود را حفظ کنند.

کتاب‌های ضد استرس:

کتاب‌های ضد استرس، پیشنهاد خوبی برای برنامه‌های آموزشی خود آموز در مراقبه ذهن آگاهی محسوب می‌شند. این کتاب‌ها بار ترس، نگرانی و اضطراب را کاهش می‌دهند. 

کتاب‌های آشپزی:

آشپزی ایرانی یکی از کامل‌ترین ترکیبات غذایی در جهان را است. خورشت‌ها و آش‌های ایرانی نشان می‌دهد که (به طور سنتی) زنان ایرانی با شناختی دقیق از مواد غذایی و ترکیب آنها با یک‌دیگر برای غنی‌تر شدن هر چه بیشتر غذاها، به بازده خوبی دست یافته‌اند. کتاب‌های آشپزی گزینه‌های خوب برای افرادی است که به دنبال دست یافتن به هنر آشپزی هستند و از آن لذت می‌برند.

کتاب‌های کاردستی:

کودکان مهارت‌های خود را در تسلط بر حرکات ظریف، با چسباندن، بریدن کاغذ و ساختن کاردستی می‌توانند افزایش دهند. کتاب‌های کاردستی به افزایش مهارت‌های کودکان کمک شایانی می‌کنند و در واقع پایه آموزشی مناسبی برای آنها هستند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت انتشارات حافظ به آدرس hafezintpub.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فناوری اطلاعات زیفا

همان طور که می دانیم وب سایت ها ویترین یک کسب و کار در باشند و اگر می خواهید خدمات و محصولات خود را به بهترین نحو به کاربران ارائه دهید، لازم است که سایت خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید. مهم است که وبسایت شما کاربر پسند ، ریسپانسیو و با رعایت قواعد سئو طراحی شود.شرکت فناوری اطلاعات زیفا با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت و طراح فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل توانسته است نظر کسب و کارهای بسیاری را جلب نماید. دانش و تجربه تیم برنامه نویسی و طراحی سایت ما به شما عزیزان کمک می کند تا بتوانید در فضای فروش اینترنتی به رقابت بپردازید. همچنین تیم ما اقدام به طراحی و پیاده سازی پلتفروم های IOS و اندروید پرداخته است و شما با اطمینان خاطر می توانید پروژه ها طراحی اپلییکیشن موبایل خود را به ما بسپارید. ما با فعالیت در زمینه های مختلف و ایجاد اپلیکیشن های متنوع، فعالیت بسیاری داشته ای و آماده انجام انواع سفارشات شما در هر حوزه ای می باشیم. خط مشی زیفا طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد که در این راستا موفق بوده و خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن را با پایین ترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]