اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990429443728323

ده نکته کلیدی سئو از نظر گوگل

ده نکته کلیدی سئو از نظر گوگل

کد: 13990429443728323

https://bit.ly/3eINWgV

، تهران , (اخبار رسمی): سئو سایت عبارت است از مجموعه فعالیت هایی که هنگام طراحی سایت ، انتخاب استراتژی محتوا گذاری و انتشار مطلب انجام می گیرد تا سایت مورد نظر در جست و جو رتبه بهتری کسب کند و در نتیجه تعداد بازدید های سایت افزایش یابد.

ده نکته کلیدی سئو از نظر گوگل
ده نکته کلیدی سئو از نظر گوگل

در سئو وبسایت معیار های مختلفی وجود دارد ؛ از کلمات به کار رفته در محتوا و ساختار کلی سایت گرفته تا لینک های موجود در آن ، همگی در رتبه بندی سایت ها تاثیر گذار می باشند

سئو سایت عبارت است از مجموعه فعالیت هایی که هنگام طراحی سایت ، انتخاب استراتژی محتوا گذاری و انتشار مطلب انجام می گیرد تا سایت مورد نظر در جست و جو رتبه بهتری کسب کند و در نتیجه تعداد بازدید های سایت افزایش یابد.

در سئو وبسایت معیار های مختلفی وجود دارد ؛ از کلمات به کار رفته در محتوا و ساختار کلی سایت گرفته تا لینک های موجود در آن ، همگی در رتبه بندی سایت ها تاثیر گذار می باشند.

گوگل با بهره مندی از الگوریتم های مختلف در موتور های جستجوی خود سعی دارد تا کاربر را در سریع ترین زمان ممکن به بهترین نتیجه برساند. بدین منظور با آنالیز کلی یک سایت و در نظر گرفتن فاکتور های بسیار ، رتبه بندی سایت ها را شکل می دهد. سئو وبسایت یک فرآیند پیچیده می باشد که نیازمند صبر و فعالیتی مستمر است.

1. تحلیل رقبا

یکی از اولیه ترین کارهایی که باید انجام دهید تحلیل و آنالیز رقیب های شما می باشند. نحوه عملکرد آن ها برروی کلمات کلیدی و وضعیت هرکدام آن ها در کلمات مختلف ، کمک بسیاری به بهتر شدن استراتژی سئو شما می کند.

2. سرعت لود بالا

سرعت وبسایت و لود شدن تاثیر بسیاری بر روی کاربران دارد. هرچه قدر هم سایت شما از نظر محتوا گذاری و ساختاری قوی باشد اما سرعت پایینی داشته باشد ، موجب خستگی و بی حوصلگی کاربر شده و با ترک کردن سایت توسط آن ها مواجه خواهید شد. این موضوع در دراز مدت باعث ضربه به سئو سایت می شود و به بانس ریت سایت آسیب می زند. سایت های زیر مناسب ترین گزینه ها برای بررسی سرعت سایت می باشند.

GTmetrix | Page Speed Insights

3. کپی کردن بلای جان سئو

بی شک محتوا مهم ترین مسئله در سئو سایت می باشد. محتوا نویسی و ایجاد آن کار ساده ای نیست لذا بسیاری به جای این کار ، با کپی کردن و استفاده از محتوای دیگران به انتشار مطالب می پردازند. در گذشته گوگل پر بود از مطالب یکسان و کپی شده توسط سایت های مختلف که موجب خستگی کاربران مختلف می شد. اما امروزه سایت هایی که کپی می کنند با جریمه های سختی از طرف گوگل مواجه می شوند.

4. لینک سازی

لینک ها نقش بسیار مهمی در ماندگاری کاربران در سایت ایفا می کنند. بهترین نوع لینک سازی ، لینکی می باشد که تعداد کلیک های صورت گرفته بر روی آن زیاد باشد. در واقع لینک سازی بدون توجه به نرخ کلیک آن کاری پوچ و بیهوده است. برای آموزش های بیشتر در خصوص لینک سازی ، نکات مهم و اصولی لینک سازی داخلی برای شما مفید خواهد بود.

5. تولید محتوا

محتوای خوب از نظر سئو در ابتدا بایستی برای کابران گوگل مفید و ارزشمند باشد. هیچ کس نباید ارزش محتوای با کیفیت را دست کم بگیرد. اگر محتوای تولید شده کیفیت نامناسبی داشته باشد، دیگر زمانی که برای بهینه سازی آن صرف می کنید، ارزشی نخواهد داشت. دقت داشته باشید که هدف از ایجاد محتوا، ارائه اطلاعات به کاربران است.

6. توضیحات متای مخصوص هر صفحه

یکی دیگر از نکات مهم در این زمینه نوشتن توضیحات متای مفید و با کیفیت برای هر صفحه می باشد که کاربر در نگاه اول با آن مواجه خواهد شد. هرچه این توضیحات بهتر باشد کاربر بیشتر به سمت سایت جذب می شود و نرخ بازدید وبسایت بالاتر خواهد رفت.

7. استفاده از کلمات کلیدی در نام تصاویر و تگ Alt

این کار موجب بررسی بیشتر کلمات کلیدی شما توسط موتور های جستجو می شود. ، پیشنهاد می کنیم در مطالب خود از تصاویر استفاده و این کار را انجام دهید تا گوگل و دیگر موتورهای جستجو بیشتر از قبل به محتوای صفحات شما دسترسی داشته باشند.

8. امنیت وبسایت

کاربران بدون حس اعتماد نسبت به سایت هیچ وقت وارد آن نخواهد شد. شما می توانید به راحتی و با دریافت گواهی SSL برای سایت خود و تبدیل آدرس HTTP به HTTPS امنیت سایت خود را تامین کرده تاکاربران با خیال راحت به آن سر بزنند.

9. سایت ریسپانسیو ، جذاب و کاربردی

سایت های واکنش گرا حالت شناور داشته و در هر دستگاهی متناسب با سایز صفحه آن نمایش داده می شود. امروزه که اکثر جستجو ها را کاربران موبایل شامل می شوند ، اهمیت نمایش صحیح سایت بر روی گوشی های موبایل به وضوح دیده می شود.

10. سئو محلی

موتورهای جستجو سرویس هایی جهت سئو محلی ارائه می نمایند و باعث شده میلیون ها مشتری همه روزه بتوانند کسب و کارهای محلی خود را براحتی پیدا نمایند. گوگل در نتایج جستجوهای خود، اخیرا سوابق جستجوها و موقعیت مکان جغرافیایی افراد را هم در نظر آورده و برای کاربران بر اساس موقعیت مکانی شان، نتایج را نمایش می دهد.

منبع : https://zefa.ir/ten-key-seo-tips-from-googles-point-of-view/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فناوری اطلاعات زیفا

همان طور که می دانیم وب سایت ها ویترین یک کسب و کار در باشند و اگر می خواهید خدمات و محصولات خود را به بهترین نحو به کاربران ارائه دهید، لازم است که سایت خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید. مهم است که وبسایت شما کاربر پسند ، ریسپانسیو و با رعایت قواعد سئو طراحی شود.شرکت فناوری اطلاعات زیفا با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت و طراح فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل توانسته است نظر کسب و کارهای بسیاری را جلب نماید. دانش و تجربه تیم برنامه نویسی و طراحی سایت ما به شما عزیزان کمک می کند تا بتوانید در فضای فروش اینترنتی به رقابت بپردازید. همچنین تیم ما اقدام به طراحی و پیاده سازی پلتفروم های IOS و اندروید پرداخته است و شما با اطمینان خاطر می توانید پروژه ها طراحی اپلییکیشن موبایل خود را به ما بسپارید. ما با فعالیت در زمینه های مختلف و ایجاد اپلیکیشن های متنوع، فعالیت بسیاری داشته ای و آماده انجام انواع سفارشات شما در هر حوزه ای می باشیم. خط مشی زیفا طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد که در این راستا موفق بوده و خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن را با پایین ترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]