اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990501445068323

نکات مهم معماری سایت ازنظر گوگل (بخش اول)

کد: 13990501445068323

https://bit.ly/2E9fH5R

، تهران , (اخبار رسمی): موفقیت یک سایت تنها به راه اندازی و نصب یک برنامه بر روی آن ختم نمی شود. به عبارتی دیگر وقتی ربات های خزنده گوگل به بررسی سایت شما می پردازند ، باید به خوبی زمینه فعالیت وبسایت را درک کند.

نکات مهم معماری سایت ازنظر گوگل (بخش اول)
https://zefa.ir/wp-content/uploads/2020/07/google-zefa-7-min-810x370.jpg

ربات ها در اولین قدم به دنبال این هستند که سایت در مورد چیست و برای این کار نیاز به دسترسی به تمامی اطلاعات آن دارد که این دسترسی وابسته به معماری سایت است.

معماری سایت به چگونگی ساخته شدن صفحه های شما و نحوه ی لینک شدن آن ها با یکدیگر ربط دارد. با در نظر گرفتن دقیق اصول و نکات مهم ، ربات های گوگل این این توانایی را خواهند داشت که همه صفحه های موجود در سایت را به سادگی پیدا و ایندکس کنند.

در نتیجه سایت شما بیشتر مورد تحلیل گرفته و از جایگاه بهتری در رتبه بندی گوگل برخوردار خواهد شد.  اهمیت کسب جایگاه اول در گوگل از هیچکس پوشیده نیست و اصلی ترین هدف هر سایت بهترین بودن در کلمات کلیدی خاص خود می باشد.

جایگذاری کلمات کلیدی به بهترین نحو

پیش از قرار دادن کلمات کلیدی بایست به انتخاب صحیح آن توجه داشت. هماهنگ نبودن مفهوم عبارت کلیدی و موضوع شما برای سئو سایت دردسر ساز خواهد شد و اثرات مخربی بر روی آن خواهد داشت. انتخاب کلمات کلیدی سئو شده ، به گوگل می کند که تا به شکل راحت تری صفحات سایت ها را دسته بندی کند.

عنوان صفحه

برای این کار باید با ایده پردازی قوی ، جستجوی کاربران را پیش بینی کنید و متناسب با آن کلمات کلیدی را در نظر بگیرید. پس از انتخاب کلمات کلیدی باید به قرار دادن صحیح آن ها در سایت پرداخت. بهینه سازی عنوان صفحه بسیار مفید می باشد و جذابیت عنوان سایت موجب سئو فنی با کیفیتی در سایت می شود. بنابراین گنجاندن کلمه کلیدی در عناوین امری ضروری برای کیفیت بخشی به سئو سایت می باشد.

توضیحات متا

یکی دیگر از مکان های مهم توضیحات متا محسوب می شود. این توضیحات هم برای گوگل و هم برای کاربران در اولویت قرار دارند و اکثرا کلمه کلیدی به کار رفته در عنوان را در ابتدای توضیحات متا نیز قرار می دهند. باید دقت داشته باشید که توضیحات متا را تنها برای گوگل نمی نویسید و جذب کاربر به سایت بسیار حیاتی می باشد.

انکر تکست ها

برای تقسیم کلمات کلیدی می توان از انکرتکست ها نیز بهره برد. لینک ها دومین اولویت گوگل برای رتبه دهی در نظر گرفته می شوند که نباید از آن ها دریغ کرد. انکر تکست ها می توانند شامل عبارت کلیدی اصلی صفحه سایت مقصد باشند و ارتباط معنایی خوب میان صفحه مقصد و انکر تکست بسیار کارساز خواهد بود.

نکات مهم معماری سایت از نظر گوگل (بخش اول)

ساخت لینک و تاثیرات آن در معماری سایت

لینک سازی در سایت با استراتژی های متفاوتی انجام می شود. این استراتژی ها کمک می کنند تا بیشترین لینک ممکن را از محتوا دریافت کنیم. از دیدگاه گوگل زمانی که ربات ها وارد سایت شما می شوند سایت شما مانند یک جعبه اسرار برای گوگل است. لذا گسترش اتصالات میان صفحات و پیوند آن ها به یکدیگر از نگاه ربات های گوگل جذاب به نظر رسیده و امتیازات مثبتی به همراه خواهد داشت.

دسته بندی صفحات

استفاد از صفحات دسته بندی در طولانی مدت موجب سازماندهی معماری سایت می شود. لذا در صورتی که می خواهید یک صفحه ی جدید ایجاد کنید ، آن را به یک دسته بندی موجود اضافه کرده و از صفحه ی دسته بندی به آن ها لینک بدهید. عدم استفاده از دسته بندی در سایت و افزودن صفحات بی هیچ نظم و ترتیبی موجب  ایجاد یک معماری سایت پیچیده خواهد شد.

استفاده از نقشه سایت

استفاده از نقشه سایت یا سایت مپ یک راه آسان برای افزایش قابلیت کراول سایت شما است. همچنین به شما کمک می کند یک تصور از دسته بندی، زیر شاخه ها و صفحه ها ی سایت خود داشته باشید. در  صورت بهره مندی از سایت وردپرسی می توانید از افزونه  Google XML SItemaps نیز استفاده کنید.

منبع : https://zefa.ir/important-points-of-site-architecture-from-googles-point-of-view-first-part/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فناوری اطلاعات زیفا

همان طور که می دانیم وب سایت ها ویترین یک کسب و کار در باشند و اگر می خواهید خدمات و محصولات خود را به بهترین نحو به کاربران ارائه دهید، لازم است که سایت خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید. مهم است که وبسایت شما کاربر پسند ، ریسپانسیو و با رعایت قواعد سئو طراحی شود.شرکت فناوری اطلاعات زیفا با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت و طراح فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل توانسته است نظر کسب و کارهای بسیاری را جلب نماید. دانش و تجربه تیم برنامه نویسی و طراحی سایت ما به شما عزیزان کمک می کند تا بتوانید در فضای فروش اینترنتی به رقابت بپردازید. همچنین تیم ما اقدام به طراحی و پیاده سازی پلتفروم های IOS و اندروید پرداخته است و شما با اطمینان خاطر می توانید پروژه ها طراحی اپلییکیشن موبایل خود را به ما بسپارید. ما با فعالیت در زمینه های مختلف و ایجاد اپلیکیشن های متنوع، فعالیت بسیاری داشته ای و آماده انجام انواع سفارشات شما در هر حوزه ای می باشیم. خط مشی زیفا طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد که در این راستا موفق بوده و خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن را با پایین ترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]