اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010607638568323

فروش فوق العاده تابستانه فروشگاه بزرگ ایرانیان

باید و نبایدهای خرید از حراجی

کد: 14010607638568323

https://bit.ly/3CEDPJR

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه بزرگ ایرانیان واقع در جنوب غرب تهران با وسعت 9000 متر مربع انواع البسه و کیف و کفش مورد نیاز کودکان، آقایان و بانوان را با تنوع بسیار زیاد در یک مکان وسیع گرد هم آورده و مراجعین بیشماری از اقصی نقاط کشور به خصوص در ایام حراج فصل خود داراست.

باید و نبایدهای خرید از حراجی
فروش فوق العاده تابستانه فروشگاه بزرگ ایرانیان

همه ما با شنیدن اسم حراج هیجان زده می‌شویم، اما آیا تا به حال برایتان پیش آمده که از اجناس حراجی که می خرید ناراضی باشید؟

خرید کردن بیشتر یک مقوله احساسی است تا منطقی، گاهی ما در حراجی‌ها پولی را خرج می کنیم که در صورت حراج نبودن آن محصول حتی به آن نگاه هم نمی‌کردیم، یا گاهی تحت تأثیر خرید مشتریان دیگر قرار می گرفتیم.

ذات انسان این است که زمانی که شخصی مشتاقانه در حال خرید یک محصول در حراجی است، فکر می کند آن محصول و جنس در نوع خود بهترین است که آن مشتری در حال خریدش استِ این گونه شما را ترغیب به خرید می‌کند، اما وقتی که خریدتان را انجام دادید و به خانه رفتید اصلا از خرید خودتان راضی نیستید و متوجه می شوید که کاملا عجولانه و احساسی تصمیم گرفتید.

این جاست که هیجان خرید جای خودش را به پشیمانی پس از خرید می‌دهد. یا وقتی که جنسی را از حراجی صرفا به خاطر قیمت معقولانه اش خریدید و به رنگ یا مدل آن دقت زیادی نکردید زمانی که آن را می پوشید حس می کنید که چقدر از خریدتان پشیمان هستید و با جملاتی مثل این جمله، که شاید یک روز مورد استفاده ام قرار بگیرد خودتان را گول می‌زنید، اما شما نه تنها آن را استفاده نمی کنید بلکه کمد خودتان را از لوازم غیر ضروری و دوست نداشتنی اشغال کرده‌اید.

 

پس اگر می خواهید از حراجی ها خرید کنید باید چند نکته مهم را آویزه گوش خود کنید:

  • یک اینکه حتما نیازهایتان را بشناسید.
  • اگر واقعا نیاز به آن محصول داشتید نسبت به تهیه اش اقدام کنید.
  •  دوم این که هیجان زده نشوید و عقلانی تصمیم بگیرید.
  • به این فکر کنید که اگر آن محصول حراج هم نبود باز هم آن را می خریدید؟

نیاز به خرید البسه و پوشاک جزو ملزومات زندگی همه ماست.

 فروشگاه بزرگ ایرانیان واقع در جنوب غرب تهران با وسعت 9000 متر مربع انواع البسه و کیف و کفش مورد نیاز کودکان، آقایان و بانوان را با تنوع بسیار زیاد در یک مکان وسیع گرد هم آورده و مراجعین بیشماری از اقصی نقاط کشور به خصوص در ایام حراج فصل خود داراست.

شما می توانید برای تهیه اقلام مورد نیاز خودتان با قیمت های معقول و به صرفه به این فروشگاه سر بزنید.

نشانی: تهران - امام زاده حسن - ابتدای بازار مبل یافت آباد - فروشگاه بزرگ ایرانیان  

شماره تماس: 02166622145

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فناوری اطلاعات زیفا

همان طور که می دانیم وب سایت ها ویترین یک کسب و کار در باشند و اگر می خواهید خدمات و محصولات خود را به بهترین نحو به کاربران ارائه دهید، لازم است که سایت خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید. مهم است که وبسایت شما کاربر پسند ، ریسپانسیو و با رعایت قواعد سئو طراحی شود.شرکت فناوری اطلاعات زیفا با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت و طراح فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل توانسته است نظر کسب و کارهای بسیاری را جلب نماید. دانش و تجربه تیم برنامه نویسی و طراحی سایت ما به شما عزیزان کمک می کند تا بتوانید در فضای فروش اینترنتی به رقابت بپردازید. همچنین تیم ما اقدام به طراحی و پیاده سازی پلتفروم های IOS و اندروید پرداخته است و شما با اطمینان خاطر می توانید پروژه ها طراحی اپلییکیشن موبایل خود را به ما بسپارید. ما با فعالیت در زمینه های مختلف و ایجاد اپلیکیشن های متنوع، فعالیت بسیاری داشته ای و آماده انجام انواع سفارشات شما در هر حوزه ای می باشیم. خط مشی زیفا طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد که در این راستا موفق بوده و خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن را با پایین ترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]