اطلاعات تماس
  • 051376*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802073635811650

معماری و دکوراسیون داخلی تا چه اندازه می‌تواند فضا را متحول کند؟

آیا به تغییرات در محیط زندگی خود فکر کرده‌اید؟

کد: 139802073635811650

http://bit.ly/2J37QHw

، مشهد , (اخبار رسمی): فضای زندگی نیاز به تحول و بازسازی دارد و ممکن است نیاز باشد تا فضای زندگی و دکوراسیون منزل یا مغازه و دکوراسیون داخلی محل کار خود را تغییر داد. می‌توان با تغییر چیدمان داخلی فضاها، برداشتن دیوار یا گذاشتن پارتیشن، تغییرات سقف و کف، نورپردازی و … فضا و یا حتی کاربری را تغییر داد.

آیا به تغییرات در محیط زندگی خود فکر کرده اید؟
شرکت معماری و دکوراسیون داخلی کارمانی

بازسازی منزل و یا محیطی که در آن هستید می‌تواند با تغییرات اندکی, تحول بصری بزرگی را ایجاد کند

بیشتر افراد برای متعادل کردن هزینه‌ها، متقاضی بازسازی هستند و بازسازی منازل و آپارتمان‌ها و همچنین بناها و خانه‌های کلنگی را در نظر می‌گیرند. در بسیاری مواقع انجام بازسازی و زیباسازی به صرفه‌تر و زود بازده‌تر است که البته بهتر است در این مورد با مهندسان معماری مشورت شود. هر ساختمانی که برای کاربری‌های مختلف از آن استفاده می‌شود بعد از مدتی از ساخت بنا نیاز به زیباسازی و بازسازی دارد این بازسازی گاهی برای تقویت بنا است و گاهی برای زیباسازی است که به صورت ظاهری اتفاق می‌افتد.

البته بازسازی فقط محدود به ساختمان‌های قدیمی و سالخورده نیست و در بعضی مواقع لازم است تا فضای زندگی و دکوراسیون منزل یا مغازه و دکوراسیون داخلی محل کار به صورت اساسی تغییر کند و حتی چیدمان داخلی فضاها با برداشتن دیوار یا گذاشتن پارتیشن، تغییرات سقف و کف، نورپردازی و … چهره‌ای نو به خود بگیرد و یا حتی کاربری آن تغییر کند.

بازسازی شامل چه مواردی است:

- طراحی مجدد با همان پلان و سطح زمین فعلی

در این نوع بازسازی صاحبان پروژه مایل هستند که سازه‌های اصلی دست نخورده باقی بمانند و طراحان معماری داخلی، با یک رولوه کار و پلان فعلی, طرح جدیدی را با درخواست‌های جدید کارفرما ارائه دهند. به طور مثال آسپزخانه و یا اتاق خواب‌ها فضای کوچکی دارند و مهندسان با طراحی خلاقانه، دسترسی و فضاسازی را برای کارفرما انجام می‌دهند.

- ساخت و بازسازی در اصل بنا

در این مورد کارفرما مایل است کل بنا را مجدد طراحی و اجرا کرد که در این حالت خواسته‌های کارفرما طبقه‌بندی شده که شامل هزینه‌های بالاتری نسبت به حالت اول است، البته این مورد باید توسط مهندسان بررسی شود.

- بازسازی و نوسازی تجهیزات و متریال‌ها

این مورد بازسازی بسیار سطحی است طوری که کارفرما فقط می‌خواهد به طور مثال شیر آلات، کاغذ دیواری‌های خانه، بافت کف مکان و یا کابینت‌ها و … را تغییر دهد. این بازسازی به منظور زیباسازی انجام می‌شود و بسیار ارزان و سطحی است.

صاحبان پروژه و کارفرمایان بسیار خواهان بازسازی هستند و دلیل آن می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • بازه زمانی کمی را در بر می‌گیرد و کارفرما زود به نتیجه می‌رسد.
  • هزینه کمتری را در تغییر دکوراسیون در بر می‌گیرد.
  • تغییرات چشمگیر است و سبب می‌شود احساس رضایت در کارفرما ایجاد شود.

شرکت کارمانی با بیش از دو دهه فعالیت طراحی و اجرای پروژه‌های معماری و دکوراسیون داخلی، پیشرو در ارائه خدمات است. کارمانی در نمونه کارهای خود بالغ بر هزار پروژه بازسازی منازل مسکونی و آپارتمان‌های مختلف و اماکن تجاری و اداری، چه در زمینه طراحی و چه در زمینه اجرا دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارمانی در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی کارمانی

کارمانی طراح و مجری تخصصی معماری و معماری داخلی (دکوراسیون داخلی) می باشد، مجموعه ای متخصص از طراحان و مجریان حوزه ابنیه، که خشت اول خود را با تکیه بر دانش روز معماری جهان و تطبیق آن با گنجینه های تمدن، فرهنگ و معماری ایران بزرگ بنا نهاده است. این گروه پس از شروع در سال ۱۳۷۵ تا کنون با بکارگیری و استخدام تیمی با بالاترین مدارج علمی در رابطه با معماری، عمران و سایر بخش های ابنیه و تلفیق آن با دپارتمان های تخصصی هنری خود در بخش معماری داخلی، توانسته طراحی و اجرای صدها پروژه برتر مسکونی، تجاری، اداری، ویلا و فضای سبز و غرفه و نمایشگاه را با موفقیت به سرانجام برساند.

اطلاعات تماس
  • 051376*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل