اطلاعات تماس
  • 051376*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805193941311650

نکات خرید و انتخاب پرده به صورت تخصصی

کد: 139805193941311650

http://bit.ly/31xdW8X

، مشهد , (اخبار رسمی): با توجه به این که انتخاب پرده در تزیینات داخلی یک امر بسیار مهم است و تنوع پارچه و پرده‌های حریر و زبرا بسیار گسترده است باید از نگاه تخصصی‌‍تری به آن پرداخت. در ادامه نکات تخصصی در مورد انتخاب پرده ارائه شده است.

خرید و انتخاب پرده از نگاه تخصصی
نکات خرید و انتخاب پرده به صورت تخصصی

انسان همیشه به دنبال تحول در ساختار ظاهری محیط زندگی خود و آماده سازی آن برای حالت جدید است. عده‌ای با خانه تکانی و عده‌ای با تغییر دکوراسیون. یکی از عناصری که همیشه به زیبایی خانه می افزاید پرده است و همیشه جزو دغدغه‌های اصلی برای تغییر دکوراسیون بوده که چگونه انتخاب شود.

راهکارهای متنوعی برای این امر وجود دارد یعنی انتخاب پرده می‌تواند توسط یک طراح دکوراسیون باشد، می‌تواند توسط یک نرم افزار طراحی دکوراسیون باشد و یا توسط بازدید از سایت‌های متنوعیکه مدل‌های پرده را قرار می‌دهند.

برای این انتخاب نباید سردرگم شد و زمان را از دست داد. همیشه باید راهی کوتاه جهت هدف خود پیدا کرد.

ایده‌ های خود را برای انتخاب پرده باید جمع آوری و روی انتخاب خود تمرکز داشت زیرا تنوع مدل‌های پرده بسیار زیاد است و همین ممکن است افراد را از هدف دور کند.

انتخاب پرده می‌تواند عامل توجه و تمرکز محیط انتخابی باشد پس باید در انتخاب آن دقت کرد. ممکن است سوال‌هاییدر این مسیر ایجاد شود:

  • چه سبک پرده برای منزل و یا محل کار من مناسب است؟
  • پرده را چه رنگی انتخاب کنم؟
  • آیا پرده‌های ترکیبی مناسب است؟
  • چه جنس پرده انتخاب کنم؟
  • هزینه‌های پرده با میزان بودجه من مناسب است؟
  • از کجا پرده و پارچه پرده را بخرم؟

سوال‌هایی از این قبیل در ابتدای کار پیش می‌آید که باید برای تمام آنها جواب قانع کننده پیدا کرد. چه سبکی پرده برای منزل و یا محل کار من مناسب است؟
سبک‌های پرده بسیارمتنوع است و در واقع اولین قدم انتخاب سبک پرده متناسب با دکوراسیون خانه است.

سبک‌های پرده شامل کلاسیک، مدرن، مینیمال، فانتزی است.

کلاسیک

این سبک پرده عموما قدیمی با کتیبه‌های بزرگ و دستک‌های سلطنتی است، اگر منزل کوچک و سبک مبل‌ها و دکوراسیون سبک و مینیمال است این نوع کار که با تورها و پارچه‌های پرده‌ای بزرگ و اکسسوری‌های متنوع پرده مزین شده توصیه نمی‌شود.
مدرن

این سبک پرده، پرکاربرد ترین مدل‌های پرده است که برای مکان‌های مختلف استفاده می‌شود. شاید یک پرده توری ترک تک رنگ ساده تمام نیاز را پوشش دهد و فقط روی رنگ آن متمرکز شد که انتخاب ساده‌ و سبکی داشته باشد.

مینیمال

مینیمال کلا سبکی فرامدرن است که زیبایی را  در اوج سادگی ایجاد می‌کند و همین سبب می‌شود که فضاها گسترده تر و زیبایی و جلوه افزوده تر شود البته این سبک باید با سلیقه منطبق باشد.

فانتزی

پرده‌های فانتزی هم گروه سلیقه‌ای خود را می‌طلبد، زیرا این سبک شاخص‌های یکسان را شکسته و در واقع منطبق بر دیدگاه و سلیقه خودش طرحی را ایجاد می‌کند که شاید گروه جوانان و نوعروسان بیشتر به این سبک رو آورند. 

پرده را چه رنگی انتخاب کنم؟

اول به بقیه عناصر باید نگاه کرد؛ مانند مبل، فرش و ... ترکیب رنگ‌ها را پیدا کرد؛ مثلا اگر فرش قهوه‌ای یا گردویی است پرده صورتی هیچ ترکیب درستی نحواهد داشت. باید ترکیب رنگ‌ها را از لحاظ بصری پیدا کرد.

چه جنس پرده انتخاب کنم؟

امروزه تنوع جنسی پرده‌ها زیاد است، تور کتان حریر، حریرشیشه‌ای و مدل‌های معروف زبرا. باید ابتدا به این نتیجه رسید که برای چه مکانی قرار است پرده انتخاب شود؛ مثلا برای اتاق خواب یا سالن پذیرایی و یا دفتر کار؟

مثلا پرده آشپزخانه بهتر است جنسی مقاوم‌تر از جنس پرده اتاق خواب داشته باشد زیرا محیط آشپزخانه طوری است که زودتر کثیف می‌شود و باید آن را شست.

هزینه‌های پرده با میزان بودجه من مناسب است؟

باید اول میزان بودجه خود را مشخص تا زودتر نتیجه گرفت. در بازار پرده فروشان تنوع قیمت‌ها با مدل‌های مختلف به چشم می‌خورد که باید اتنخابی هوشمندانه داشت. برای اینکه زمان خود را از دست نداد می‌توان اطلاعات را از وب سایت‌های گالری پرده جستجو کرد.

از کجا پرده و پارچه پرده را بخرم؟

پرده فروشی باید جوابگوی نیازهای موجود باشد:

•    راهنمایی و مشاوره برای انتخاب پرده
•    داشتن تنوع جنسی و سبک پرده 
•    هزینه‌های معقول متناسب با بودجه 
•    نصب و اعتماد سازی و خدمات بعد از فروش


علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت گالری پرده فروشی قربانی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی کارمانی

کارمانی طراح و مجری تخصصی معماری و معماری داخلی (دکوراسیون داخلی) می باشد، مجموعه ای متخصص از طراحان و مجریان حوزه ابنیه، که خشت اول خود را با تکیه بر دانش روز معماری جهان و تطبیق آن با گنجینه های تمدن، فرهنگ و معماری ایران بزرگ بنا نهاده است. این گروه پس از شروع در سال ۱۳۷۵ تا کنون با بکارگیری و استخدام تیمی با بالاترین مدارج علمی در رابطه با معماری، عمران و سایر بخش های ابنیه و تلفیق آن با دپارتمان های تخصصی هنری خود در بخش معماری داخلی، توانسته طراحی و اجرای صدها پروژه برتر مسکونی، تجاری، اداری، ویلا و فضای سبز و غرفه و نمایشگاه را با موفقیت به سرانجام برساند.

اطلاعات تماس
  • 051376*****
[نمایش اطلاعات]