اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802083636411305

اقامت آلمان از طریق کارآفرینی

کد: 139802083636411305

http://bit.ly/2GXt9sx

، تهران , (اخبار رسمی): کشور آلمان از کشورهای پیشرو در زمینه جذب کارآفرین است که لزوما به دنبال جذب سرمایه‌داران کلان برای افزایش پویایی اقتصاد خود نیست و به کارآفرینی، ایده‌های خلاق و پتانسیل کسب‌وکار در آینده بیش از تزریق پول به چرخه صنعتی خود اهمیت می‌دهد.

اقامت آلمان از طریق کارآفرینی
اقامت آلمان از طریق کارآفرینی

طبق قوانین اقامتی کشور آلمان، هر شخصی با هر ملیت و نژادی می‌تواند دارای شرکت و کسب‌وکار در آلمان باشد. به این نوع اقامت، اقامت از نوع کارآفرینی گفته می‌شود.

اقامت به صورت قانونی زمانی به شخص کارآفرین اهدا می‌شود که شروط زیر برآورده شود:

1- منافع اقتصادی یا نیاز بومی برای کسب و کار موردنظر در منطقه جهت جذب سرمایه گذار وجود داشته باشد.

2- پیامدهای مثبت اقتصادی یا ظرفیت بالقوه برای کسب و کار و سرمایه گذاری مورد نظر وجود داشته باشد.

3- تامین مالی کسب و‌ کار و زندگی کارآفرین تضمین شده باشد، یعنی شخص کارآفرین توان مالی اجرای ایده کاری و تامین هزینه‌های شخصی خود و خانواده‌اش را دارا باشد.

ثبت شرکت درآلمان

در آلمان آزادی تجاری همگانی وجود دارد و هر سرمایه گذاری، فارغ از محل زندگی و ملیت می‌تواند در آلمان شرکت تاسیس کند.

به طور کلی روش‌های سرمایه گذاری متعددی در آلمان وجود دارد سرمایه‌گذاران خارجی ترجیح می‌دهند در شرکت‌های سهامی خاص و شرکت‌های مسئولیت محدود سرمایه‌گذاری کنند تا میزان مسئولیت‌شان محدود به میزان آورده‌شان باشد.

سرمایه‌گذاران خارجی باید با توجه به میزان مسئولیت شرکت و سهامداران، همچنین شرایط مالیاتی، فرم حقوقی مناسب را انتخاب کنند.

شرکت مسئولیت محدود با حداقل یک سهامدار و مبلغ 25000 یورو قابل تاسیس است.

شرکت سهامی خاص است که حداقل سرمایه آن 50000 یورو و با حداقل یک سهامدار قابل تاسیس است.

مدیران و سهامداران شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص می توانند از هر ملیتی و شخص حقیقی یا حقوقی باشند.

مراحل ثبت شرکت مستقل و اقامت در آلمان:

1- ارائه بیزینس پلان یا طرح توجیهی به اداره اتباع امور خارجه یا سفارت آلمان در ایران به منظور اخذ اقامت یا اجازه کار درآلمان. این طرح باید 2 تا شرط داشته باشد: به کارگیری نیروی انسانی (کارآفرینی) و توجیه اقتصادی برای آن ایالت داشته باشد.

2- به رسمیت شناختن شرکت نزد سردفتردار اسناد رسمی

3- ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها

4- ثبت در ادره کسب و کار

5- افتتاح حساب بانکی برای شرکت.

مراحل دریافت اقامت:

پس از تایید بیزینس پلان یا طرح توجیهی یک ویزای 3 ماه کاری برای انجام مقدمات ثبت شرکت ارائه می شود و پس از این 3 ماه می توان برای اقامت کوتاه مدت درخواست ویزا کرد و بعد از 3 سال امکان درخواست اقامت به مدت نامحدود وجود دارد.

پس از ثبت شرکت و انجام تعهدات مندرج در طرح توجیهی اقتصادی، امکان ارسال دعوت نامه و همراه بردن سایر افراد خانواده وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی قیدی و همکاران

دفتر حقوقی قیدی و همکاران از سال 1391 در زمینه ارائه خدمات حقوقی در شاخه های مختلفی نظیر مشاوره حقوقی شرکت ها، تنظیم و نگارش قراردادهای تجاری، حقوق سرمایه گذاری خارجی، حقوق شرکت ها، حقوق داوری و دعاوی قضایی فعالیت می کند. این افتخار را داشته ایم که با شرکت ها و اشخاص حقوقی شناخته شده و معتبر در سطح جهانی در زمینه های صنعت هواپیمایی، لوازم الکترونیکی و خانگی، ساخت و ساز، دارویی و غیره همکاری داشته باشیم؛ که شرکت هایی معتبری نظیر "سامسونگ"، "هواپیمایی لوفتانزا"، "هواپیمایی امارات" و "شرکت ویتابیوتیکس" نیز از جمله آن ها می باشند. همچنین این دفتر از سال 1396 ، خدمات مهاجرت سرمایه گذاری را به مجموعه خدمات خود افزوده است. همکاران ما در این بخش شما را در مراحل مختلف سرمایه گذاری، خرید ملک، ثبت شرکت و دریافت اقامت کشورهای مربوطه همراهی می نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]