اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802253684211305

برنامه اقامت در مالتا

چگونگی اخذ اقامت مالتا

کد: 139802253684211305

http://bit.ly/2HtOH0a

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه اقامت طلایی مالتا سریع‌ترین برنامه در نوع خود در اروپا است. این فرایند بسیار صریح است و فقط 1 الی 1.5 ماه زمان می‌برد.

اخذ اقامت مالتا
چگونگی اخذ اقامت مالتا

مالتا یکی از کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه شنگن است و می‌تواند انتخابی جذاب به عنوان وطن دوم باشد

مالتا مکانی جذاب برای زندگی و انتخاب به عنوان وطن دوم است. این کشور یکی از اعضای اتحادیه اروپا و منطقه شنگن است، ساکنین آن می‌توانند آزادانه در منطقه شنگن مسافرت کنند و از فرصت‌های تجارت آزاد در اتحادیه اروپا بهره ببرند. 

اخذ اجازه اقامت در مالتا از طریق سرمایه گذاری الزاماتی صریح دارد و فوق العاده سریع مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. بعد از دریافت اجازه اقامت، فرد همراه با اعضای خانواده این حق را خواهد داشت که برای مدتی نامحدود در مالتا زندگی کند اما هیچ الزامی مبنی بر اقامت فیزیکی وجود ندارد. همچنین، از امکان معافیت از مالیات بر درآمدهای جهانی خود برخوردار خواهد شد. 

اقامت از طریق سرمایه گذاری در مالتا مستلزم سه معامله است. نخست، باید مبلغ 250000 یورو را به مدت پنج سال در زمینه اوراق قرضه دولتی سرمایه گذاری کرد. بعد از این مدت، سرمایه افراد که توسط دولت تضمین شده، برگشت داده خواهد شد (رتبه بندی اوراق قرضه مالتا «A» است).

دوم، باید یک اعانه غیر قابل برگشت به مبلغ 30000 یورو پرداخت؛ 5500 یورو از آن قابل پیش پرداخت در آغاز فرایند درخواست است.

و بالاخره اینکه باید ملکی را در مالت خریداری یا اجاره کرد و آن را در تمام مدت اعتبار اجازه اقامت خود حفظ کرد. در صورت تصمیم به خرید، باید ملکی را به ارزش حداقل 320000 یورو (در برخی موارد، 270000 یورو) خریداری کرد.

همچنین، امکان اجاره ملکی با اجاره بهای حداقل 12,000 یورو در سال (10000 یورو در نواحی خاص) وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی قیدی و همکاران

دفتر حقوقی قیدی و همکاران از سال 1391 در زمینه ارائه خدمات حقوقی در شاخه های مختلفی نظیر مشاوره حقوقی شرکت ها، تنظیم و نگارش قراردادهای تجاری، حقوق سرمایه گذاری خارجی، حقوق شرکت ها، حقوق داوری و دعاوی قضایی فعالیت می کند. این افتخار را داشته ایم که با شرکت ها و اشخاص حقوقی شناخته شده و معتبر در سطح جهانی در زمینه های صنعت هواپیمایی، لوازم الکترونیکی و خانگی، ساخت و ساز، دارویی و غیره همکاری داشته باشیم؛ که شرکت هایی معتبری نظیر "سامسونگ"، "هواپیمایی لوفتانزا"، "هواپیمایی امارات" و "شرکت ویتابیوتیکس" نیز از جمله آن ها می باشند. همچنین این دفتر از سال 1396 ، خدمات مهاجرت سرمایه گذاری را به مجموعه خدمات خود افزوده است. همکاران ما در این بخش شما را در مراحل مختلف سرمایه گذاری، خرید ملک، ثبت شرکت و دریافت اقامت کشورهای مربوطه همراهی می نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون