کد: 13980208363778353

استفاده از بالش بارداری برای کاهش کمردردهای شبانه در دوران بارداری

چطور کمر دردهای بارداری را با بالش بارداری کاهش دهیم؟

کد: 13980208363778353

http://bit.ly/2J1AgRW

، (اخبار رسمی): خرید بالش‌های بارداری یکی از موضوعاتی است که امروزه پزشکان زیادی آن را به مادران باردار توصیه می‌کنند. علت این امر این است که، این بالش‌ها می‌توانند از کمر دردهای شبانه و خفگی جنین در هنگام خواب مادر جلوگیری کنند.

چطور کمر درد های بارداری را با بالش بارداری کاهش دهیم ؟
چطور کمر دردهای بارداری را با بالش بارداری کاهش دهیم؟

برای جلوگیری از خفگی جنین در هنگام خواب می‌توان از بالش‌های بارداری استفاده کرد

بانوان بارداری و یا تمامی مادرانی که حداقل یک بار این نه ماه شیرین را تجربه کرده‌اند، متوجه شده‌اند که مادران در این دوران محدودیت‌هایی در جهت و حالت‌های خواب خود دارند. در این دوران مادران نباید به پشت بخوابند؛ براساس گفته پزشکان علت این امر این است که در این حالت جنین دچار خفگی می‌شود. 

بنابراین مادران برای خوابیدن در دوران بارداری مشکل دارند و در مورد اینکه ممکن است در خواب بچرخند و در حالتی قرار بگیرند که برای نوزاد مناسب نباشد، نگران هستند. اما بالش‌های بارداری این مشکل را حل کرده و زمانی که مادر از این بالش‌های بارداری استفاده می‌کند، می‌تواند به راحتی به بغل بخوابد.

خرید یک بالش بارداری مناسب و ارزان

چگونه یک بالش بارداری با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کرد؟ برای خرید بالش بارداری باید چه نکاتی را در نظر گرفت؟ در ادامه مزیت‌های خرید یک بالش بارداری مناسب مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استفاده از بالش بارداری برای کاهش کمر دردهای دوران حاملگی

یکی از مشکلات شایع در دوران حاملگی که برای هر مادری ممکن است پیش بیاید و درجات مختلفی نیز داشته باشد، کمردردهای این دوران است که در بعضی مواقع بسیار طاقت فرسا هستند. زنان باردار که در این دوران دچار این کمردردها شده‌اند، بهتر است یک بالش بارداری خوب برای کاهش این دردها استفاده کنند.

این بالش‌های بارداری در زمان خواب، گودی کمر را پر کرده و با گاردی که در دو طرف ایجاد می‌کنند، باعث کاهش قابل توجه این دردها می‌شوند. 

برای داشتن خوابی راحت‌تر از بالش‌های بارداری استفاده کنند

مشکلاتی که به آنها اشاره شد و همچنین سایر مشکلاتی که به دلیل تغییرات هورمونی می‌تواند در این دوران برای مادر رخ دهد، باعث بی‌خوابی‌های شبانه پی در پی می‌شود. اما می‌توان با استفاده از یک بالش بارداری، با قیمت و هزینه‌ای مناسب این مشکلات را کاهش داد و خواب راحت‌تری را تجربه کرد.

انواع بالش‌های بارداری و حاملگی برای خرید

بالش‌های بارداری معمولا در دو نوع تولید می‌شوند، که این دو مدل پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های موجود در بازار هستند. مدل‌های دیگری نیز در شکل‌های متفاوت تولید شده‌اند که البته کمتر مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

- بالش بارداری مدل u یا یو شکل

یکی از پر طرفدارترین بالش‌های بارداری که در بازار و فروشگاه‌های اینترنتی موجود است، بالش‌های بارداری با مدل u هستند. اندازه‌ی این بالش‌ها بزرگ است و می‌توانند دو طرف بدن را پوشش دهند. این مدل برای مادرانی که کمردردهای شدید دارند، بیشتر توصیه می‌شود.

- بالشت بارداری مدل c یا سی شکل

نوع دیگری از بالش‌های بارداری، بالش‌های مدل c هستند. این بالش‌ها نسبت به مدل یو از حجم و اندازه کمتری برخوردارند و برای مادرانی که از تخت‌های کوچک‌تر استفاده می‌کنند مناسب‌تر هستند. همچنین این بالش‌ها به شکلی هستند که فقط یک طرف بدن را پوشش می‌دهند. مادران باید خود تصمیم بگیرند که بهتر است از کدام مدل استفاده کنند. 

علاقه‌مندان جهت بررسی و خرید بالش‌های بارداری با قیمت مناسب و ارسال سریع، می‌توانند به فروشگاه اینترنتی سیسمونی مادرآن به آدرس اینترنتی madaraan.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مادرآن

فروشگاه تخصصی مادران- مرجع خرید سیسمونی