کد: 13990422442418353

با جدید ترین خبر از فروشگاه مادران همراه ما باشید:

اضافه شدن 500 کالای جدید به فروشگاه مادران

کد: 13990422442418353

https://bit.ly/3eoqzsR

، (اخبار رسمی): همانطور که میدانید فروشگاه مادران ی از قدیمی ترین و بزرگترین فروشگاه های کشور است که در زمینه ارایه محصولات مادر و کودک فعالیت میکند به تازگی فروشگاه مادران در اینستاگرام خود اعلام کرد که 500 قلم محصول جدید مرتبط به مادر و نوزاد به این فروشگاه افزوده شده که مورد نیاز بسیاری از خانواده ها بوده است .

اضافه شدن  500 کالای جدید به فروشگاه مادران
عکس لوگوی فروشگاه مادران

در این خبر به ماجرای اضافه شدن 500 کالای جدید مورد نیاز مادر و کودک سیسمونی در فروشگاه مادران \رداخته ایم و ویژگی های مثبت و منفی آن را برای شما تشریح کرده ایم

معرفی کلی فروشگاه مادران :

همانطور که در مقدمه این خبر نیز گفتیم فروشگاه مادران یکی از قدیمی ترین مجموعه های ایران است که به صورت اینترنتی اقدام به عرضه محصولات مادر و کودک میکند که بسیاری از این کالا ها وارداتی و برخی نیز از تولیدات خود مجموعه مادرآن است .

اصالت کالا در این فروشگاه

اعتبار فروشگاه مادران از آنجایی زیاد شده که کالا های تقلبی مادر و نوزاد در کشور ما به وفور یافت میشد و مادران خود را از این وضعیت آشفته دور نگهداشت و به مشتریان خود وفادار باقی ماند و هیچگونه کالای تقلبی در فروشگاه خود به فروش نرساند . 

همچنین پشتیبانی از محصولات نیز باعث شد که مشتریان این فروشگاه به خوبی و با دید باز اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود بکنند که این موضوع نیز باعث افزایش رضایت کاربران این فروشگاه شد . 

ارسال سریع محصولات فروشگاه مادران

سومین مورد سرعت ارسال بسیار مناسب سایت مادران است که در کوتاه ترین زمان ممکن محصولاتش را بدست مصرف کنند گان میرساند . در یک گفتگو با یکی از مدیران این مجموعه متوجه ناراحتی و نارضایتی آنها از وضعیت حمل و نقل و اداره \ست ایران شدیم آنها اعتقاد داشتند که اگر پست کارش را بخوبی انجام میداد میتوان سفارشات را سریع تر از این نیز بدست مصرف کنندگان برسانیم و مردم را نسبت به خرید های اینترنتی خوشبین تر کنیم . 

در ادامه مدیر فروش مادرآن خبر اضافه شدن حدود 500 محصول مصرفی و ضروری مورد نیاز مادر و نوزاد را در فروشگاه مادران داد که خوشدشان معتقد هستند ایت موضوع میتواند برخی مشکلات خانواده ها درر زمینه تامیین آن ها کالا ها که در ایران با مشکل رو به رو بوده است را رفع کنند . 

هر چند که امیدوار بودند با وجود تحریم های زیاد و بالا رفتن روز افزون قیمت دلار بتوانند در آینده نچندان دور محصولات بشتری نیز در اختیار مصرف کنند قرار دهند . 

نکته قوت فروشگاه اینترنتی مادران این است که این سایت در گوگل نیز از محبوبیت و اعماد قابل توجهی برخوردار است و از آنجایی که موتور جستجو گوگل نیز به اعتبار این برند \ی برده است صفحات این فروشگاه را بالاتر از فروشگاه های دیگر در سرچ های کاربران به نمایش می گذارد . 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مادرآن

فروشگاه تخصصی مادران- مرجع خرید سیسمونی