اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802093639211666

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

کد: 139802093639211666

http://bit.ly/2INxuk3

، اصفهان , (اخبار رسمی): دیجیتال مارکتینگ یا Digital Marketing مجموعه فعالیت‌هایی است که به منظور تبلیغ خدمات و محصولات و با بکارگیری ابزارهای دیجیتالی انجام می‌شود. در حقیقت دیجیتال مارکتینگ گستردگی بیشتری نسبت به دیگر روش‌های بازاریابی دارد.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ | خدمات دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ همان بازاریابی دیجیتال است که به کمک آن و از طریق ابزارهای موجود در اینترنت می‌توان کسب‌وکاری را به شکل مجازی پیش برد

دیجیتال مارکتینگ در واقع بازاریابی دیجیتال است و به کمک آن از طریق ابزارهای موجود در اینترنت و دنیای دیجیتال و رسانه‌های دیجیتالی مثل شبکه‌های اجتماعی می‌توان کسب‌وکاری را به شکل مجازی پیش برد.

خدمات دیجیتال مارکتینگ چیست؟

سئو و بهینه‌سازی سایت 

سئو یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی دیجیتال است که رقابت بسیاری در آن وجود دارد. با سئو جذب مخاطبان به شکل هدفمند با بهینه‌سازی سایت صورت می‌گیرد. افرادی که به دنبال کالا، خدمات و یا اطلاعاتی هستند از طریق جستجو می‌توانند به آن برسند. بنابراین سئو سایت به دیده شدن و تبلیغ هر چه بیشتر و بهتر یک سایت کمک می‌کند.

بازاریابی محتوایی

یکی از بهترین ابزارها در بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوایی است. همه‌ی کسب و کارها می‌توانند از این روش استفاده کنند زیرا در بازاریابی محتوا با توجه به نیاز مخاطبان می‌توان محتوا تولید کرد. گاهی نوشتن یک مقاله، نیاز چندین مخاطب را بر طرف می‌کند. همچنین تولید ویدئوهای آموزشی به دلیل جذابیت بیشتر مخاطبان را ترغیب می‌کند و نیاز آنها را در قالب یک فیلم رفع می‌کند.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

قدرتمندترین و بهترین ابزارها در دیجیتال مارکتینگ شبکه‌های اجتماعی هستند. کاربران فعلی اینترنت بیشتر عضو شبکه‌های اجتماعی هستند و بیشتر وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند. بنابراین راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی می‌تواند بهترین بازدهی را برای یک کسب و کار داشته باشد. میزان موفقیتی که در شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات وجود دارد، در سایر رسانه‌ها نمی‌توان به آن دست یافت.

بازاریابی ایمیلی

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی روشی است که اغلب کسب و کارهای موفق از آن استفاده می‌کنند. بازاریابی با ایمیل ضامن موفقیت هر کسب و کار آنلاین است. ایمیل مارکتینگ شبیه به بازاریابی محتوا است و نکته مهم آن این است که با کمترین هزینه می‌تواند بازدهی بالایی داشته باشد.

بازاریابی ویدئویی 

اکثر افراد برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز خود، دیدن ویدیو را ترجیح می‌دهند و علاقه‌ای به خواندن مقالات بلند بالا ندارند. بنابراین ویدئو مارکتینگ نیز  ابزاری است که بیشترین تاثیر گذاری در بازاریابی دیجیتال را بر روی مخاطبان دارد. در طول شبانه روز تعداد زیادی ویدئو در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام منتشر می‌شوند و بنابراین هر کاربر با دیدن آنها تشویق به دیدن می‌شود. جذابیت و تنوع ویدئوها برای کاربران بیش از هر چیز است و همین امر بازاریابی ویدئویی را به یکی از کاربردی‌ترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ تبدیل کرده است. با انتشار ویدئوهای تاثیرگذار تبلیغاتی می‌توان به سادگی مخاطبان زیادی را به یک کسب و کار تشویق و علاقه‌مند کرد.

بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی نیز یکی دیگر از بهترین ابزارهای بازاریابی برای کسب و کارهای استارتاپی است. کسب و کارهای کوچکی که توان پرداخت هزینه‌های سنگین تبلیغات اینترنتی را ندارند، با استفاده از بازاریابی پیامکی قادر خواهند بود با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را بدست آورند. با استفاده از پیامک می‌توان متن جذابی را متناسب با شرایط و مناسبت‌ها و یا طرح‌های تخفیف و غیره تهیه کرد و برای گروه بزرگی از مخاطبان فرستاد. بازاریابی پیامکی راهکار مناسبی برای کسب و کارها محسوب می‌شود زیرا در صورت ارسال انبوه حداقل چند مشتری بدست می‌آید و  صورت عدم موفقیت هم هزینه چندانی نداشته است.

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات کلیکی در گوگل، تبلیغات کلیکی در سایت‌های پر بازدید، تبلیغات در اپلیکیش‌های موبایلی، طراحی سایت حرفه‌ای، رپورتاژ آگهی، تبلیغات بنری و تیزری و تبلیغات دیجیتال، ارسال پیام اعلان، همه روش‌های تبلیغات اینترنتی هستند که هر کدام به نوبه خود تاثیرگذاری مفیدی بر روی روند یک کسب و کار خواهند داشت.

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ

شرکت دیجیتال مارکتینگ شرکتی است که کلیه خدمات بررسی شده در اینجا را به شکل اصولی و هدفمند با نیروهای متخصص در هر زمینه برای کسب و کارها انجام می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا به اهداف مورد نظر خود برسند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ از سرویس‌های دیجیتال مارکتینگ یلدا که شامل، طراحی سایت، گرافیک، سئو، تولید محتوا، کار در شبکه‌های اجتماعی و … است، استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یلدا دیجیتال

یلدا با بهره مندی از گروهی از زبده ترین متخصصین برنامه نویسی و مهندسین IT، مجموعه ای تخصصی را در سال ۱۳۸۴ در حوزه ی فن آوری اطلاعات بنیان نهاد و با بیش از یک دهه فعالیت درخشان در عرصه مهندسی سیستم، تحلیل و طراحی، تولید نرم افزارهای آموزشی، اجرایی و کاربردی، گام های بلندی را در راستای توسعه و خلق ابزارهای توانمند مدیریتی و خدمت رسانی به سازمان های بزرگ و کوچک خصوصی و دولتی برداشته است. واین بار دیجیتال مارکتینگ یلدا با هدف رشد کیفی در کسب و کارهای اینترنتی ایران و همچنین توسعه روند فروش و بازاریابی اینترنتی راه اندازی شده است و تا رسیدن به این مهم تلاش خواهد کرد. مباحث اصلی دیجیتال مارکتینگ یلدا در زمینه بازاریابی اینترنتی بصورت هدفمند و راه اندازی کسب و کارهای آنلاین می باشد و با ارائه خدماتی از جمله طراحی سایت، تهیه محتوای اختصاصی، سئو و بهینه سازی، طراحی اپلیکیشن‌های کلان و ملی برای اندروید و IOS، ویدئو مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی، تبلیغات گوگل و گرافیک تصویری سعی در رونق کسب و کارهای گوناگون دارد. ما در مسیر موفقیت و رونق کسب و کارتان گام به گام، مشاور، همراه و پشتیبان تان هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]