اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802113648311666

پنج رویکرد مهم دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۹

کد: 139802113648311666

http://bit.ly/2Y0e3YN

، اصفهان , (اخبار رسمی): همان‌گونه که دیجیتال مارکتینگ همواره رو به رشد است، افراد باید هر روز با جدیدترین رویکردهای این حوزه آشنا شوند. بنابراین تیم دیجیتال مارکتینگ یلدا زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد رویکردها و تکنولوژی‌های جدید در بازاریابی دیجیتال می‌کند تا با اطمینان، مشتریان را در بالاترین کیفیت قرار بدهد.

پنج رویکرد مهم دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۹ [حتما بخوانید]
پنج رویکرد مهم دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۹

همان‌گونه که صنعت بازاریابی دیجتال یا دیجیتال مارکتینگ همواره رو به رشد است، مشتریان ما نیز باید هر روز با جدیدترین رویکردهای این حوزه آشنا باشند

همان‌گونه که صنعت بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ همواره رو به رشد است مشتریان نیز باید هر روز با جدیدترین رویکردهای این حوزه آشنا باشند. بنابراین تیم دیجیتال مارکتینگ یلدا زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد رویکردها و تکنولوژی‌های جدید در بازاریابی دیجیتال می‌کند تا مشتریان در بالاترین کیفیت قرار بگیرند.

توجه به این پنج نکته جدید به افراد کمک می‌کند تا در بالاترین سطوح بازرایابی قرار بگیرند.

روند رو به رشد هوش مصنوعی

از اصول بازاریابی توجه به عادت‌های خرید و رفتارهای جدید مشتریان هنگام خرید است. امروزه دانش مهندسی نرم افزار در پیدا کردن عادات خرید مشتریان و اینکه آن‌ها چگونه برند تجاری افراد را پیدا می‌کنند و چگونه با آن‌ها تعامل برقرار می‌کنند بیشتر شده است.

هوش مصنوعی با توجه به فرآیندهایی مانند CRO (بهینه سازی نرخ تبدیل)، PPC (تبلیغات کلیکی) و تولید محتوا براساس هوش مصنوعی، دانش چگونه رفتار کردن با مخاطبان شرکت افراد را آموزش می‌بیند. در واقع در فرآیند یادگیری ماشین با توجه به این تکنیک‌ها، به نحوه رفتار مخاطبان و نوع برخورد با آنان توجه می‌شود. هوش مصنوعی می‌تواند مشتریانی که تمایل به ترک محصولات و رفتن به سمت شرکت‌های رقیب دارند را شناسایی کند. قطعا توجه و استفاده از آن در سال ۲۰۱۹ یکی راه‌های موفقیت در زمینه بازاریابی اینترنتی در سال ۲۰۱۹ است.

جستجوی تصویر، جستجوی صوتی و دستیارهای صوتی

جستجوی تصویری به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند با آپلود کردن تصویر یک محصول، کتاب یا یک برند تجاری، به اطلاعاتی در رابطه با آن دست پیدا کنند. این تکنولوژی به همراه جستجوی صوتی باید توجه شرکت‌ها را جلب کند تا استراتژی‌های مهمی برای فعالیت در این زمینه داشته باشند. ایراد‌ها و ضعف‌های دستیارهای صوتی (مانند الکسا و …) روز به روز با استفاده از هوش مصنوعی در حال کاهش است. لذا توجه به این نوع جستجو‌ها سهم به سزایی در بازاریابی اینترنتی خواهد داشت. توجه به این نکته که آیا استراتژی بازاریابی شامل محتوای صوتی و تصویری است یا خیر حائز اهمیت است.

استفاده از ربات‌های پاسخگو (چت بات‌ها)

یک روش دوستانه، راحت و بدون دردسر و سریع برای مشتریان که بتوانند سوالات خود را درباره محصولات و خدمات افراد بپرسند و پاسخی دریافت کنند، استفاده از ربات‌های پاسخگو است.

در صورتی که شخصی دارای کسب و کاری هستند که مشتریان سوال‌های متداول زیادی درباره آن کسب و کار دارند، طراحی ربات‌هایی که بتوانند پاسخگوی سوال‌های مشتریان باشد می‌تواند بسیار موثر باشد. برای مثال فردی صاحب یک فروشگاهی است که مشتریان سوالات زیادی درباره روند خرید، تحویل محصول، قیمت و شرایط و ضوابط و … در ذهن خود دارند. یک راه جدید استفاده از ربات‌هایی است که کاربر سوال خود را مطرح کرده و بتواند پاسخ آن را سریع دریافت کند.

محتوای ویدیویی همچنان قدرتمند و موثر

با اینکه سال‌های زیادی از تولید تبلیغات ویدیویی می‌گذرد امروزه تولید محتواها و تبلیغات ویدیویی که از طریق بستر اینترنت گسترش می‌یابند بسیار پربازدید است. افراد می‌توانند از طریق تولید محتواهای ویدیویی، به صورت موثر با مخاطبان و مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و محصولات یا خدمات خود را در معرض دید آن‌ها قرار دهند.

حفظ امنیت اطلاعات از همه مهم‌تر است

نشت داده‌های افراد و یا هرگونه نقص و ضعفی در امنیت ارتباطات دیجیتال می‌تواند تاثیر بسیار بدی بر جایگاه برند تجاری و اعتماد مشتریان داشته باشد. ایجاد یک فضایی امن برای مشتریان جهت تعامل، خرید محصولات و به اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی حیاتی است. لذا امنیت صفحات افراد در شبکه‌های اجتماعی، یا وب سایت بسیار مهم است.

زمانی که فعالیت و ارتباط با مشتریان خود از طریق شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های پیام رسان انتخاب می‌شود مهم است که فرد به روش‌های حفظ اطلاعات و پروتکل‌های امنیتی آشنا باشد. در صورتی که وب‌سایتی برای افراد طراحی می‌شود، لازم است تمامی نیازمندی‌های امنیتی از جمله ارتباطات رمزنگاری شده از طریق ssl یا امنیت فرم‌ها و …. در نظر گرفته شود.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر ودر صورتی که نیاز به طراحی وب سایت یا مدیریت شبکه‌های اجتماعی دارند، می‌توانند با متخصصین دیجیتال مارکتینگ یلدا به صورت رایگان مشاوره کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یلدا دیجیتال

یلدا با بهره مندی از گروهی از زبده ترین متخصصین برنامه نویسی و مهندسین IT، مجموعه ای تخصصی را در سال ۱۳۸۴ در حوزه ی فن آوری اطلاعات بنیان نهاد و با بیش از یک دهه فعالیت درخشان در عرصه مهندسی سیستم، تحلیل و طراحی، تولید نرم افزارهای آموزشی، اجرایی و کاربردی، گام های بلندی را در راستای توسعه و خلق ابزارهای توانمند مدیریتی و خدمت رسانی به سازمان های بزرگ و کوچک خصوصی و دولتی برداشته است. واین بار دیجیتال مارکتینگ یلدا با هدف رشد کیفی در کسب و کارهای اینترنتی ایران و همچنین توسعه روند فروش و بازاریابی اینترنتی راه اندازی شده است و تا رسیدن به این مهم تلاش خواهد کرد. مباحث اصلی دیجیتال مارکتینگ یلدا در زمینه بازاریابی اینترنتی بصورت هدفمند و راه اندازی کسب و کارهای آنلاین می باشد و با ارائه خدماتی از جمله طراحی سایت، تهیه محتوای اختصاصی، سئو و بهینه سازی، طراحی اپلیکیشن‌های کلان و ملی برای اندروید و IOS، ویدئو مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی، تبلیغات گوگل و گرافیک تصویری سعی در رونق کسب و کارهای گوناگون دارد. ما در مسیر موفقیت و رونق کسب و کارتان گام به گام، مشاور، همراه و پشتیبان تان هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]