اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980209364017477

صرف صبحانه در کنار زرافه‌ها را از دست ندهید

آیا دوست دارید در کنار زرافه‌ها صبحانه میل کنید؟

کد: 13980209364017477

http://bit.ly/2IZQVW4

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مراکز اقامت مطلوب در کنیا، مانور زرافه در نایروبی، یک عمارت استعماری است که یادآور روزهای استعماری است. این هتل یکی از کمیاب‌ترین زرافه‌ها را دارد که مسافران می‌توانند آن‌ها را ببینند و در کنار آنها زندگی کنند و به آنها غذا ‏بدهند.

آیا دوست دارید در کنار زرافه ها صبحانه میل کنید ؟
آیا دوست دارید در کنار زرافه‌ها صبحانه میل کنید؟

هتلی به نام مانور زرافه (Giraffe Manor) در کنیا که در آن علاوه بر مهمانان هتل، نوعی زرافه که نسل‌شان در حال انقراض است، نیز سکونت می‌کنند. در این فضا، گردشگران در حالی که نشسته‌اند و چای می‌نوشند، یک زرافه سرش را از پنجره به داخل می‌آورد. این برخوردهای بامزه در هتل مانور زرافه در کنیا معمولا پیش می‌آیند.

درباره هتل مانور زرافه

یکی از مراکز اقامت مطلوب در کنیا، مانور زرافه در نایروبی، یک عمارت استعماری است که یادآور روزهای استعماری است. این هتل یکی از کمیاب‌ترین زرافه‌ها را دارد که مسافران می‌توانند آن‌ها را ببینند و در کنار آنها زندگی کنند و به آنها غذا ‏بدهند.

این هتل از مشهورترین هتل‌های کنیاست و در همه جای این هتل زرافه‌ها آزادانه به این سو و آن سو می‌روند و از نکات بارز دیگر این هتل این است که در مکانی خوش منظره و دیدنی قرار دارد.

قیمت رزرو این هتل رویایی

قیمت رزرو اتاق در این هتل تقریبا ۶۰۰ – ۵۰۰ دلار به ازای هر نفر و هر شب ماندن است. البته هزینه‌های هتل نسبت به فصلی سفر متفاوت است.

علاقه‌مندان به سفر اروپا و آفریقا  می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه دریافت ویزا آفریقا و اروپا  و دریافت مشاوره رایگان با تیم ناخدای سفر با شماره  02188984780 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]