اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980209364087639

انتخاب برترین کارگر و استادکار حوزه داربست در سال 97

کد: 13980209364087639

http://bit.ly/2IPqNhp

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از اهدافی که داربستان دنبال می‌کند این است که بتواند شرایط رشد را برای کارگران صنعت داربست فراهم کند.

انتخاب برترین کارگر و استادکار حوزه داربست در سال 97
استادکار داربست

مجموعه داربستان، فعال در صنعت داربست ایران برای کلیه ذی‌نفعان داخلی و خارجی و به عنوان منبع اطلاع‌رسانی و مرجعی کامل در زمینه‌های مختلف این فعالیت است.

یکی از اهدافی که داربستان دنبال می‌کند این است که بتواند شرایط رشد را برای کارگران صنعت داربست فراهم کند. از مشکلات و خطراتی که در این حوزه وجود دارد عدم رعایت نکات ایمنی کار و استفاده از تجهیزات ایمنی است. داربستان با تشویق این افراد سعی دارد که تا به وسیله‌ای معیارهایی که تعیین می‌کند سطح کیفی این شغل را بالا ببرد.

با توجه به نزدیک شدن روز جهانی کارگر قرار است تا داربستان برترین کارگر و استادکار حوزه داربست را معرفی کند. معیارهای انتخاب کارگر برتر به رعایت نکات ایمنی در حین انجام کار، خلاقیت در کار، مهارت در داربست‌بندی و مدرک یا گواهی معتبر در حوزه مرتبط با کار بستگی دارد و به استادکار برتر داربست تندیس اهدا خواهد شد.

متقاضیان شرکت در این دوره اگر در هر کدام از معیارهای بالا مهارت دارند می توانند اطلاعات لازم آن را حداکثر تا 10 اردیبهشت برای داربستان ارسال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]