اطلاعات تماس
  • 093590*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802093642011677

رپورتاژ رایگان یا رپورتاژ آگهی چیست؟

کد: 139802093642011677

http://bit.ly/2J3myy8

، مشهد , (اخبار رسمی): از رپورتاژ رایگان یا رپورتاژ آگهی برای ثبت تبلیغات اینترنتی رایگان استفاده می‌شود. نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی و ثبت آن مهم است که باید بسیار دقت کرد.

رپورتاژ آگهی رایگان
رپورتاژ رایگان یا رپورتاژ آگهی چیست؟

از رپورتاژ آگهی رایگان در ثبت تبلیغات اینترنتی رایگان استفاده می‌شود

اکثر کاربران امروزه با دنیای اینترنت آشنا هستند و حتما مقالات مختلفی را با عنوان رپرتاژ آگهی در سایت‌های مختلف نیز دیده‌اند. این نوع تبلیغات در عصر نوین و در حوزه تجارت اینترنتی باعث بهبود در کسب و کارهای اینترنتی و بیشتر شدن درآمد آنها خواهد شد. اگر از رپورتاژ آگهی در تبلیغات اینترنتی به درستی استفاده شود مزایای زیادی برای یک کسب و کار خواهد داشت.

در ادامه نحوه ثبت رپورتاژ آگهی ارزان در سایت بست فارسی بررسی می‌شود.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یا Advertorial که ترکیبی از دو واژۀ Advertisment و Editorial است، نوعی آگهی است که به صورت یک گزارش به مخاطبان عرضه می‌گردد. در واقع مخاطب رسانه، جنبه تبلیغاتی این گزارش را کنار گذاشته و تصور می‌کند که با یک گزارش کاملاً بی طرف روبه‌رو است؛ در نهایت همین بی‌طرف بودن لحنِ گزارش باعث اطمینان کردن مخاطبان می‌شود. اولین اصل یک رپورتاژ آگهی رایگان، تلاشی سازمان یافته برای تقویت مزایای استفاده از یک محصول یا خدمات در ذهن مخاطب است.

در وب سایت‌ها معمولاً رپورتاژ اگهی به صورت یک مقاله کاملاً بی‌طرف یا یک داستان نوشته می‌شود. در تلویزیون هم به صورت یک آگهی برای معرفی محصولات به بینندگان نمایش داده می‌شود. معمولاً در برخی برنامه‌های رادیویی هم این نوع آگهی تبلیغاتی را می‌توان در میان گفتگوی مجریان برنامه با مهمان‌ها متوجه شد.

در رپورتاژ اگهی اکثر شرکت‌ها برای معرفی بهتر خدمات و یا محصولات خود از یک گزارش و یا یک مطلب آموزشی استفاده می‌کنند و در مراحل بعدی این گزارش‌ها در قالب خبر، در وب سایت‌های معتبر که از بازدید بالایی بر خوردار هستند، منتشر می‌شود. البته وب سایت‌های منتشر کننده رپورتاژ با دریافت مبلغی تعیین شده گزارش مورد نظر را منتشر می‌کنند.

رپورتاژ آگهی چه تاثیری بر سئوی یک سایت دارد؟

در سال‌های اخیر استفاده‌های فراوانی از اینترنت شده و همین موجب شده تا روش‌های جدیدی برای تبلیغات و رپورتاژ های انلاین طراحی شود. یکی از موثرترین روش‌ها برای فهم بهتر مخاطب و شناخت آن نسبت به محصول و یا خدمات مورد نظر، استفاده از انواع تصاویر و ویدئو های تبلیغاتی است که مهم ترین روش تولید محتوا به صورت نوشتاری است.

خواسته گوگل این است که لینک‌هایی که در رپورتاژ اگهی قرار دارند دارای تگ "rel=”no follow باشند تا اختلالی در پیج و رنک گوگل پیش نیاید؛ به این دلیل که لینک‌های رپورتاژ اگهی نباید با لینک‌هایی که قابلیت خریدن را دارند یکسان باشد. در غیر این صورت اگر سایتی مقرراتی که گوگل تعییین کرده را رعایت نکند جریمه می‌شود. 

آیا رپورتاژ آگهی بر سئو و رتبه وب سایت در گوگل تاثیر دارد؟

تولید رپورتاژ آگهی رایگان می‌تواند تاثیر به سزایی بر روی سئو و رتبه سایت داشته باشد. برای فهم بهتر باید گفت که ارائه رپورتاژ آگهی مانند نوشتن یک پست مهمان در یک سایت است. با تحقیق در مورد سئو و بهینه‌سازی به این نتیجه می‌توان رسید که این پست می‌تواند کمک بزرگی برای سئوی سایت باشد. قرار گرفتن لینک وبسایت در متن رپورتاژ آگهی، سیگنال‌های قوی برای موتورهای جستجو ارسال می‌کند و داشتن لینک از یک سایت معتبر تاثیر بسیاری بر روی سئوی سایت دارد.

وبسایت‌های معتبری که رپورتاژ آگهی منتشر می‌کنند از بازدید زیادی برخوردار هستند و برای بازدید بیشتر سایت آگهی دهنده، لینک سایت را در متن رپورتاژ آگهی قرار داده تا مخاطبان بیشتری به سمت آن سایت هدایت شوند. همچنین برای معرفی و شناخته شدن بهتر یک برند و جلب اعتماد و توجه مشتری، بهتر است رپورتاژ در سایت معتبر ارائه شود.

آیا رپورتاژ آگهی خوب است؟

ممکن است این سوال ایجاد شود که رپورتاژ آگهی خوب است یا نه؟ باید گفت که رپورتاژ آگهی می‌تواند به رتبه بندی سایت شما بسیار کمک کند. البته امروزه اکثر وبسایت‌ها در حال تولید رپورتاژ رایگان آن هم خلاف قوانین گوگل هستند.

نکاتی در خصوص رپورتاژ آگهی

نکات مهمی در خصوص رپورتاژ آگهی وجود دارد که چند مورد از آن به شرح زیر است:
در رپورتاژ آگهی امکان پرداختن به تمامی جرئیات یک کسب و کار وجود نداد و باید مهم‌ترین نکات مورد بررسی قرار گیرد. در نوشتن علائم نگارشی، پاراگراف بندی، فهرست و عنوان هر آگهی باید بسیار دقت کرد و بهتر است قبل از انتشار توسط یک ویراستار چک شود. یکی از تفاوت‌های مهمی که در رپورتاژ و پست مهمان وجود دارد این است که، در پست مهمان مقاله آموزشی مرتبط با سایت ارائه می‌شود ولی در رپورتاژ، هدف از آگهی ارائه شده، معرفی محصولات در قالب یک گزارش و یا مقاله است. در نوشتن محتوای رپورتاژ باید از بیانی شیوا و قابل فهم استفاده شود زیرا پارگراف‌های طولانی و تخصصی موجب گمراهی کاربران می‌شود.

در تولید محتوا از مطالب به روز استفاده شود؛ به طور مثال محصولات و یا خدماتی معرفی شود که اکثر کاربران به دنبال آن هستند.  بهتر است متن در قالب داستان و یا یک مقاله خبری جذاب نوشته شود و مزایای محصول و خدمات شرح داده شود. برای تاثیر بهتر سئو در رتبه بندی، امکان قرار دادن لینک روی هر کلمه کلیدی در متن وجود دارد. همچنین می‌توان برای به وجود آوردن ایده‌های بهتر نمونه‌های رپورتاژی که مرتبط با یک کسب و کار است را در سایت‌های مختلف جستجو و مطالعه کرد.

درج رپورتاژ آگهی رایگان دارای زحمت فراوانی است و یک پروسه طولانی دارد. به عنوان مثال قبل از شروع کار باید حتما اطلاعاتی کافی از محصول و یا خدمات مورد نظر شرکت‌ها و برندها جمع آوری کرد و از طریق متخصصین تولید محتوا در قالب یک گزارش و یا یک داستان یا مقاله نوشته شود.

نحوه نوشتن رپورتاژ اگهی رایگان در سایت بست فارسی

  • مقاله حداقل باید دارای 400 کلمه باشد.
  • مقاله باید دارای کیفیت محتوایی مطلوب بوده و از کلمات کپی در آن استفاده نشده باشد.
  • مقاله باید حداقل دارای یک عکس مرتبط با کیفیت 600*800 باشد.
  • در پایین مقاله باید کلمات کلیدی ذکر شود تا مقاله توسط تیم بست فارسی سئو محتوا شود.
  • مقاله به صورت فایل وورد و عکس هم به صورت جداگانه با نام سایت به صورت zip در آمده و ایمیل شود.
  • لینک سایت در پایین مقاله قرار گیرد تا پس از بررسی در محتوا قرار داده شود.

علاقه‌مندان برای درج رپورتاژ آگهی رایگان در سایت بست فارسی می‌توانند به سایت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بست فارسی

تیم فوق العاده بست فارسی فعالیت های خود را از دی ماه 1397 آغاز کرده است. این گروه سعی دارد تا شما مخاطب عزیز را با بهترین، پرکاربردترین و پر بازدید ترین سایت های ایران در زمینه های مختلف مانند بهترین سایت های خبری، بهترین سایت های فروشگاه اینترنتی، بهترین سایت های دانلود فیلم، بهترین سایت های دانلود موزیک و… آشنا کند، تا بتوانید به راحتی در زمینه مورد نظرتان بهترین سایت های موجود فارسی زبان را بیابید.

اطلاعات تماس
  • 093590*****
[نمایش اطلاعات]