اطلاعات تماس
  • 093590*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805233955511677

رونمایی از سایت بست فارسی با هدف معرفی بهترین سایت‌های ایران

کد: 139805233955511677

http://bit.ly/31GTr9O

، مشهد , (اخبار رسمی): با هدف معرفی لیست بهترین سایت‌های ایران در حوزه‌های مختلف، از سایت بست فارسی به آدرس bestfarsi.ir در تاریخ بهمن 1397 رونمایی شد.

رونمایی از سایت بست فارسی با هدف معرفی بهترین سایت های ایران
رونمایی از سایت بست فارسی با هدف معرفی بهترین سایت‌های ایران

به گزارش بست فارسی، سایت bestfarsi.ir که یک سایت اطلاع رسانی از برترین سایت‌های ایران است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد معرفی بهترین سایت‌های ایران و لیست بهترین سایت‌ها در ایران در حوزه‌های مختلف را تسهیل کند.

وحید قمصری، مسئول بست فارسی در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «این سایت برای اولین بار در ایران به منظور آشنایی هرچه بیشتر کاربران با برترین سایت‌های ایرانی در حوزه فیلم، موزیک، خبری، سلامت و... راه اندازی شده است.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « در بست فارسی می‌توان از کلمات کلیدی استفاده شده در سایت‌های، خدمات، میزان زمان حضور هر کاربر و ... کلیه اصولی که بتوان از طریق آن رقیبان خود را آنلالیز کرد، وجود دارد.»

گفتنی است بست فارسی، به مناسبت این رونمایی، اقدام به رپورتاژ آگهی رایگان برای معرفی سایت‌های برتر در حوزه‌های مختلف کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت بست فارسی به آدرس bestfarsi.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بست فارسی

تیم فوق العاده بست فارسی فعالیت های خود را از دی ماه 1397 آغاز کرده است. این گروه سعی دارد تا شما مخاطب عزیز را با بهترین، پرکاربردترین و پر بازدید ترین سایت های ایران در زمینه های مختلف مانند بهترین سایت های خبری، بهترین سایت های فروشگاه اینترنتی، بهترین سایت های دانلود فیلم، بهترین سایت های دانلود موزیک و… آشنا کند، تا بتوانید به راحتی در زمینه مورد نظرتان بهترین سایت های موجود فارسی زبان را بیابید.

اطلاعات تماس
  • 093590*****
[نمایش اطلاعات]