اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980209364215904

با پیکتار پرو، دوربین گوشی حرفه‌ای می‌شود!

کد: 13980209364215904

http://bit.ly/2IPdH3K

، تهران , (اخبار رسمی): جدیدترین برنامه شرکت میگو (Miggo) به عنوان سازنده دوربین‌های جانبی، رفع یک نقص عمده در عکسبرداری با تلفن طراحی است.

 با پیکتار پرو Pictar Pro دوربین گوشی خود را حرفه ای کنید!
با پیکتار پرو Pictar Pro دوربین گوشی خود را حرفه ای کنید!

Pictar Pro برای آن دسته از عکاسان تلفن همراه طراحی شده است که به تنظیمات فیزیکی در حین عکسبرداری تمایل دارند یا نیاز به یک نمایشگر مناظر دارند

Pictar Pro برای آن دسته از عکاسان تلفن همراه طراحی شده است که به تنظیمات فیزیکی در حین عکسبرداری تمایل دارند یا نیاز به یک نمایشگر مناظر دارند و همچنین یک نگه‌دارنده هنگام عکاسی احتیاج دارند.

این دستگیره کشویی که با گوشی‌های موبایل آیفون و گوشی‌های موبایل اندروید کار می‌کند، بر اساس Pictar Miggo اولیه در سال 2016 با مواد بهتر و کنترل‌های بیشتر شروع به کار کرد.

در واقع می‌توان گفت با پیکتار پرو Pictar Pro می‌توان دوربین گوشی را حرفه‌ای کرد به طوری که گوشی تلفن همراه، همانند یک دوربین کلاسیک با همان دکمه‌ها و تنظیمات درآورده می‌شود.

به جای یک پایه سنگین و حجیم برای ثابت نگهداشتن گوشی در محل، می‌توان از این لوازم جانبی موبایل برای این کار کمک گرفت.

پیکتار پرو دارای یک ضامن گیره با با قابلیت آزاد شدن سریع است، فقط باید آن را باز کرد و در اطراف گوشی فشار داد. حتی با قرار گرفتن موبایل در آن، امکان اتصال لنزهای اضافی وجود دارد.

حلقه هوشمند که به شکل یک صفحه مدرج بزرگ‌تر روی بدنه پیکتار پرو قرار دارد برای تغییر حالت عکسبرداری، تنظیم جبران نوردهی و سایر تنظیمات استفاده می‌شود.

دکمه شاتر این قاب در زیر انگشت اشاره قرار می‌گیرد و یک مکانیسم حساس به فشار دارد به طوری که کمک می‌کند تا با دقت بیشتری فوکوس کند. اگر دکمه نیمه فشار داده شود نقطه فوکوس تصویر تنظیم می‌شود و با فشار کامل دکمه تصویر ثبت می‌شود.

اهرم زوم به کار رفته در پیکتار پرو در حین عکسبرداری عملکرد را راحت‌تر کرده و میزان زوم بر روی سوژه مورد نظر قابل تنظیم است.

این ویژگی‌ها توسط نرم افزار Pictar و اتصال تلفن به این نرم افزار امکان‌‌پذیر است. اما به جای استفاده از اتصال فیزیکی یا بلوتوث مانند دیگر  قاب‌ها، Pictar pro با استفاده از فرکانس دوگانه با فرکانس بالا (18،500 تا 20،000 کیلوهرتز) برای ارتباط با تلفن استفاده می‌کند.

این ارتباط فرکانسی اجازه می‌دهد تا دکمه‌های فیزیکی پیکتار پرو و شماره‌ها عملکردهای دوربین را کنترل کنند.

فقط می‌توان گوشی را در آن قرار داد، برنامه را راه‌اندازی کرده و شروع به عکاسی کرد و در نهایت با پیکتار پرو Pictar Pro دوربین گوشی خود را حرفه‌ای کرد.

همچنین، درست قسمت بالایی Pictar Pro، یک اسلات کوچک است که اجازه می‌دهد یک چشمی تاشو را وصل کرد. هنگامی که این چشمی متصل است، رابط برنامه سایز آن را به داخل کوچک می‌کند تا اساسا به یک منظره‌یاب الکترونیکی تبدیل شود.

این قابلیت باعث می‌شود بتوان بدون مبارزه با نور خیره‌کننده عکس گرفت.

باتری نیز بهبود یافته است. در حالی که Pictar اصلی با یک باتری ساعت طراحی شده است، Pictar Pro از یک باتری 1400mAh با شارژ بی سیم Qi ساخته شده است. این نه تنها به استفاده کننده اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به سیم نه تنها قاب بلکه گوشی خود را نیز شارژ کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی