اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802113647110841

افزودنی شبیه ساز پرواز فرودگاه Munich در فروشگاه هوانوردی آسمان

کد: 139802113647110841

http://bit.ly/2Y1TmvD

، تهران , (اخبار رسمی): افزودنی شبیه ساز پرواز فرودگاه Munich یکی از مواردی است که هر شخصی می‌تواند آن را بر روی شبیه‌ساز پرواز خود نصب کند و از پرواز در مناطق خاص لذت ببرد.

افزودنی شبیه ساز پرواز فرودگاه Munich در فروشگاه هوانوردی آسمان
فروشگاه هوانوردی آسمان

افزودنی شبیه ساز پرواز فرودگاه Munich به طور طبیعی شبیه سازی شده فرودگاه مونیخ کشور آلمان است که قابل نصب روی شبیه ساز پرواز ۲۰۰۴ و ایکس بوده و نیاز به CPU:3GHz، VGA:512MB ، RAM:2GB برای اجرا در 2004 و برنامه Acceleration برای شبیه ساز پرواز ایکس دارد. این محصول ساخته‌ی شرکت Aerosoft است که تولید کننده تخصصی برنامه‌های جانبی برای شبیه ساز پرواز است.

از ویژگی‌های کلی این محصول می‌توان به طراحی کاملا دقیق و طبیعی فرودگاه مونیخ کشور آلمان به همراه جزئیات با توجه به تصاویر Google Earth، اضافه کننده برخی برج‌ها و ساختمان‌های مرتفع شهر به منظور چالش برانگیزتر کردن پرواز، امکان اعمال تغییرات مربوط به ترافیک و عدم افزایش فریم ریت در شبیه ساز پرواز اشاره کرد.

همچنین افزودنی شبیه ساز پرواز فرودگاه Munich دارای انیمیشن در بزرگراه و فرودگاه، کد رجیستری EDDM، قسمت تعمیرات و نگهداری هواپیمایی Lufthansa، نورپردازی سه بعدی در شب، Air Bridge و علائم فرودگاهی منطبق با واقعیت است.

این پک محصول یک عدد DVD است که دارای Manual به صورت فایل pdf است و با گارانتی ۷۲ ساعت ضمانت تعویض به صورت اوریجینال در فروشگاه هوانوردی آسمان ارائه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه هوانوردی آسمان

یک خرید عالی و فوق العاده به همراه یک ضمانت معتبر را با ما تجربه کنید. شبیه ساز پرواز و تمامی محصولات فروشگاه هوانوردی آسمان دارای ضمانت می باشند. فروشگاه هوانوردی آسمان در ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه هوانوردی فعالیت خود را آغاز نمود.​

اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | علم و آموزش