اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802113648711659

روایتی از دنیای جذاب وارکرفت، محبوب‌ترین بازی MMORPG دنیا

همه چیز درباره دنیای وارکرفت

کد: 139802113648711659

http://bit.ly/2Y5iD8n

، تهران , (اخبار رسمی): بازی World of Warcraft یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سری MMORPG در دنیا است که سالیانه طرفداران زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. این بازی دارای نسخه‌های متعددی است. در ادامه شرح مختصری در مورد این بازی ارائه شده است.

همه چیز درباره دنیای وارکرفت
سیر دنیای وارکرفت و نسخه های مختلف آن

کمپانی بلیزارد انترتینمت (Blizzard Entertainment) بعد از انتشار 3 نسخه از بازی Warcraft در تاریخ 23 نوامبر 2004 (3 آذر 1383) این بار بازی World Of Warcraft را روانه بازار کرد؛ البته نه در قالب یک بازی استراتژیک، بلکه در سبک سوم شخص نقش آفرینی جهان آزاد که بین 2 گروه (Hord و Alliane) شکل می‌گرفت. این بازی از نظر منتقدان سایت Game Spot نمره عالی 9.5 از 10 را به خود اختصاص داده و تاکنون بازیکنان این بازی در سرورهای اصلی بلیزارد به 14 میلیون نفر رسیده‌اند.

نسخه‌های بازی

World of Warcraft : The Burning Crusade

اولین بسته ارتقائی بازی در سال 2007 با نام World of Warcraft : The Burning Crusade منتشر شد. این نسخه بازی با اضافه شدن 10 لول به قهرمانان و معرفی سرزمین جدیدی به نام Outland (سرزمینی که محل تولد تمامی اُرک‌ها است) روانه بازار شد و باعث ایجاد داستان‌های بسیار جذابی در دنیای World Of Warcraft  شد.

از دیگر ویژگی‌های این patch اضافه شدن نژادهای Draener  و Blood elf است. در سال 2008 نسخه دوم ارتقایی با نام World of Warcraft :Wrath of the Lich King معرفی شد. این نسخه به سرعت به یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های این بازی بین گیمرها تبدیل شد. به طوری که هنوز بعد از گذشت 11 سال از این نسخه، سرورهای زیادی در سرتاسر دنیا این نسخه از بازی را پوشش می‌دهند.

از نکات قابل توجه اضافه شدن 10 لول به قهرمانان و منطقه Northland و کلس جدید از بازی به نام Death Knight است. سری داستان‌های Arthas که طرفداران زیادی هم دارد مربوط به داستان همین نسخه از بازی است.

World of Warcraft:Cataclysm

World of Warcraft:Cataclysm، نسخه بعدی بازی است که در سال 2010 معرفی و منتشر شد. از مهم ترین تغییرات در این Patch می‌توان به اضافه شدن نژادهای Goblin و Worgen اشاره کرد. در این نسخه، هیروها تا لول 85 ارتقا می‌یافتند و تلنت گیری برای تمامی کلس‌ها تغییرات فروانی داشت. این نسخه از بازی شروعی برای کار سرورهای ایرانی در زمینه World of Warcraft بود که تا قبل از آن به جز چند سرور انگشت شمار، کسی به فکر راه اندازی سرور این بازی نیفتاده بود.

World Of Warcraft : Mist Of Pandaria

سال 2012 نسخه دیگری از بازی با نام World Of Warcraft : Mist Of Pandaria روانه بازار شد که مانند Patch‌های قبلی مورد استقبال قرار نگرفت. در این نسخه، کلس جدید Monk و نژاد جدید Pandaren و قابلیت ارتقا قهرمان تا لول 90 به بازی اضافه شد.

باس (Boss) آخر Garrosh نام داشت که دوست داران World of Warcraft با آن آشنا هستند. پس با این حساب از نسخه‌های بعدی رهبریت گروه هورد عوض خواهد شد و دیگر در دست Grarrosh نخواهد بود. داستان این Patch تا حدودی با نسخه بعدی بازی در ارتباط است.

World of Warcraft:Warlord

در نیمه دوم سال 2014 بلیزارد نسخه بعدی خود را با نام World of Warcraft : Warlords of Dreanor منتشر کرد. تم و فضای داستانی این نسخه به زمان قبل از ورود orc‌ها به سرزمین انسان‌ها و نابودی سرزمین آنها برمی‌گردد که تا حدودی به داستان سرزمین Outland  مربوط می‌شود. شخصیت‌های اصلی این نسخه از نژاد Orc بودند.

World of Warcraft : Legion

نسخه بعدی بازی با نام World of Warcraft : Legion در سال 2016 به دنیای بازی‌های رایانه‌ای معرفی شد که از معدود نسخه‌هایی از بازی بود که در داستان آن Horde و Alliance  کنار هم بودند. این Patch با بازگشت دوباره Illidan همراه است که از شخصیت‌های اصلی نسخه دوم بازی است. از تغییرات مهم این نسخه ارتقا هیروها تا لول 110 و اضافه شدن قابلیت Artifact Weapons بود که این امتیاز را در اختیار هر شخص قرار می‌داد که بتواند اسلحه را به مرور در بازی طراحی کند و بسازد.

World of Warcraft: Battle for Azeroth

نسخه آخر بازی در سال 2018 با نام World of Warcraft: Battle for Azeroth عرضه شد و در حال حاضر در سرورهای اصلی بلیزارد قابل بازی کردن است. همانطور که از اسم و سینماتیک این Patch پیداست محوریت اصلی داستان پیرامون درگیری‌‌های 2 گروه بازی است که برای بازپس گیری سرزمینی که هر کدام حق خود می‌دانند در جنگ هستند. در این نسخه قهرمان‌ها تا لول 120 ارتقاء یافته‌اند و به مناطق Kul Tiras و Zandalar هر کدام به ترتیب Alliance  و Horde اضافه شده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات کامل در مورد این بازی به فروشگاه تیتان گیم مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تیتان گیم

فروشگاه فروش اکانت های بلیزارد فروش گیفت کارت استیم فروش گیفت کارت استیم فروش استیم والت فروش wow token فروش wow bfa فروش تایم کارت wow فروش بازی world of warcraft فروش محصولات بلیزارد فروش بازی overwatch

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]