اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980211364887639

اهمیت نحوه اجرای داربست و تاثیر آن بر مردم و توان‌یابان

کد: 13980211364887639

http://bit.ly/2Y4BuAq

، تهران , (اخبار رسمی): اجرای داربست در ایران مشکلات فراوانی دارد از ایمنی کارگرهای داربست گرفته تا داربست‌های سنتی که بیش از 50 سال از آن می‌گذرد. جدا از مشکلاتی که برخی داربست‌ها ایجاد می‌کنند، اجرای داربست از همه جهات باید مورد توجه قرار گیرد.

اهمیت نحوه اجرای داربست و تاثیر آن بر  مردم و توانیابان
نگاه ویژه به توانیابان

در فضای مجازی بازخوردهای گسترده‌ای، طی سال‌های اخیر به اجرای داربست‌ها در سطح شهر شده است که نشان می‌دهد داربست‌ها در اجرا، مزاحمت زیادی در خیابان‌ها و پیاده‌روها ایجاد می‌کنند، برخی از این گزارش‌ها که از طریق توییتر تهیه شده است به شرح زیر است:

یکی از کاربران اجرای داربست را این‌طور عنوان می‌کند که «در شهر ما داربست را طوری اجرا می‌کنند که وقتی کارگران مشغول کار هستند و اگر بخواهید احتیاط کنید و از زیر آن رد شوید قاعدتا آنقدر جلویش مصالح ریختند که در نهایت مجور می‌شوید که از وسط خیابان رد بشوید!»

کاربری دیگر عنوان می‌کند که: «برخی داربست‌ها در پیاده روها خطرساز هستند به طوری که هر لحظه احساس می‌کنید که می‌خواهند بر روی شما سقوط کنند.»

به غیر از ایمنی که نکته بسیار مهمی است، از لحاظ عبور و مرور نیز داربست‌ها باید نحوی نصب شده باشند که تردد مردم را دچار مشکل نکنند. 

پیمانکاران داربست باید در نظر داشته که اهمیت نحوه اجرای داربست بر روی کسب و کار آنها تاثیر بسیاری می‌گذارد زیرا کار آنها همیشه در معرض دید مردم است و مورد ارزشیابی قرار می‌گیرد و هر چقدر که به آن اهمیت بیشتری دهند در دیدگاه مردم نیز اثر بهتری خواهد گذاشت.

اهمیت نگاه ویژه به توانیابان

اجرای نادرست داربست نه تنها عابران عادی را دچار مشکل می‌کند بلکه توانیابان را در معرض مشکلاتی حادتر برای تردد قرار می‌دهد.

اگر اجرای داربست‌ها طوری باشد که عبور و مرور مردم عادی را مختل کند آن وقت برای توانیابان این شرایط بسیار سخت‌تر است.

باید توجه داشت که توانیابان جزئی از این جامعه هستند و باید برای رفاه آنها تلاش کرد و چه خوب است که در هر کاری به آنها توجه شود. داربستان این مسئله را جزئی از مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌داند و از شرکت‌ها، کارفرمایان و پیمانکاران اجرای داربست می‌خواهد تا به این قشر از جامعه توجه بیشتری داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان