اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802143652710841

مقایسه CH Flight Simulator Yoke و Eclipse Yoke در فروشگاه هوانوردی آسمان

کد: 139802143652710841

http://bit.ly/2Y6zE1F

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه شباهت‌‌ها و تفاوت‌های دو محصول CH Flight Simulator Yoke و Eclipse Yoke که از تجهیزات شبیه ساز پرواز هستند مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مقایسه CH Flight Simulator Yoke و Eclipse Yoke در فروشگاه هوانوردی آسمان
فروشگاه هوانوردی آسمان

تجهیزات جدید شبیه ساز پرواز، بی‌نظیر و حرفه‌ایی هستند و دارای پورت USB بوده و قابل استفاده و مناسب برای شبیه ساز پرواز ۲۰۰۴، ایکس و ... هستند

شرکت CH Products یک تولیدکننده بزرگ و معتبر تجهیزات شبیه ساز پرواز در کشور امریکا است. این شرکت با تولید کالاهای با کیفیت به همراه عمر بالا یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات شبیه ساز پرواز است.

باندل شبیه ساز پرواز یا Yoke‌ها یکی از قسمت‌های جذاب شبیه ساز پرواز است که کاربران می‌توانند با نصب آن حالت کاملا طبیعی پرواز را تجربه کنند.

هردوی این محصولات جدید، بی‌نظیر و حرفه‌ایی هستند و دارای پورت USB و قابل استفاده و مناسب برای شبیه ساز پرواز ۲۰۰۴، ایکس و ... هستند.  همچنین هر دو دارای پک شبیه ساز پرواز ایکس نسخه طلایی و ده عنوان افزودنی شبیه ساز پرواز ایکس و شش ماه ضمانت قطعات هستند.

این دو محصول شباهت‌های زیادی با هم دارند که از جمله می‌توان به دارا بودن Throttle بر روی یوک، Mixture، Propeller Pitch و پیچ تریم اشاره کرد.

در CH Flight Simulator Yoke امکان باز کردن و یا بستن چرخ‌ها و پایین دادن فلپ‌ها وجود دارد. همچنین دارای طراحی دقیق و زیبا است و  دارای کلید برای انجام ترمز با دقت بالا و عملکرد سریع است.

Eclipse Yoke محصولی جدید با طراحی بسیار جذاب مناسب برای ویندوز XP ، Vista و بالاتر که پروازی کاملا طبیعی را با آن می‌توان تجربه کرد.

این محصول دارای سه LED رنگی، رنگ آمیزی دسته‌ی Throttle ، Mixture و Propeller Pitch است و با داشتن کلیدهای متنوع برای چرخ‌ها و فلپ‌ها و Rudder برای چرخش بر روی زمین تجربه هیجان انگیزی را ایجاد می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه هوانوردی آسمان

یک خرید عالی و فوق العاده به همراه یک ضمانت معتبر را با ما تجربه کنید. شبیه ساز پرواز و تمامی محصولات فروشگاه هوانوردی آسمان دارای ضمانت می باشند. فروشگاه هوانوردی آسمان در ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه هوانوردی فعالیت خود را آغاز نمود.​

اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش