اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980214365287477

برای تعطیلات خرداد و سفرهای تخفیف‌دار در بهار برنامه‌ریزی کنید

بهترین پیشنهاد برای گذراندن تعطیلات خرداد

کد: 13980214365287477

http://bit.ly/2H4qgWU

، تهران , (اخبار رسمی): سفر برای سلامتی خوب است و در کل همه مسافرات را دوست دارند. افرادی که دچار روزمرگی شده‌اند بهتر است یک سفر چند روزه به یکی از شهرها و یا کشورهای اطراف داشته باشند

چهار روز تعطیلیه خرداد کجا بریم ؟
بهترین پیشنهاد برای گذراندن تعطیلات خرداد

تعطیلات خرداد فرصتی فوق‌العاده برای سفر در بهار است و ناخدای سفر پیشنهادهای ویژه‌ای دارد

بهتر است برای سفر در بهار و استفاده از تخفیفات بلیط، هتل و تور از همین حالا اقدام کرد. تعطیلات خرداد فرصت فوق الهاده‌ای برای سفر در بهار است و اجرای تور تعطیلات خرداد یکی از رویکردهای ناخدا در این ماه است. سفر در این فصل زیبا فرصتی است برای بازیابی دوباره‌ی روح و دوری از این همه دود و آلودگی و صدای گوش خراشهمراهی با تور تعطیلات خرداد ناخدا، سفری به یاد ماندنی خواهد بود.

با توجه به 4 روز تعطیلی پیوسته در هفته سوم خرداد، فرصتی بسیار خوب فراهم شده تا افراد بتوانند به سفر و استراحت فکر کنند.

سفر به شهرهای شمالی، لرستان، کردستان، تبریز، اصفهان، شیراز، همدان، کیش، قشم و مشهد در فصل بهار بسیار لذت بخش است. البته سفر به خارج از کشور و مقاصدی چون دبی، استانبول، آنتالیا، گرجستان، ارمنستان و اروپا و حتی شرق آسیا و روسیه نیز برای علاقه مندان بسیار لذت بخش خواهد بود.

کافی است مقصد مناسبی را با توجه به علایق، زمان و بودجه مالی خود انتخاب کرد تا تیم رزرواسیون ناخدا با سابقه فعالیت دیرینه‌ای که در زمینه گردشگری، دارد بتواند تورهای داخلی ( ایرانگردی ) و  خارجی را ارائه دهد.

علاقه مندان می‌توانند برای دیدن قیمت تورهای اقتصادی و  تورهای لوکس  به سایت ناخدای سفر مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح