کد: 139802143653511661

چرا کسب‌وکارها، چاپ دیجیتال را انتخاب می‌کنند؟

کد: 139802143653511661

http://bit.ly/2Ycwiuh

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از ظرفیت چاپ‌های دیجیتال می‌تواند به طور مشخص و قابل انتظار شرایط یک برند را تغییر داده و آن را در وضعیتی مناسب قرار دهد. در ادامه به بررسی مزایا و دلایل استفاده از آن پرداخته می‌شود.

چرا کسب‌وکارها چاپ دیجیتال را انتخاب می‌کنند؟
چرا کسب‌وکارها، چاپ دیجیتال را انتخاب می‌کنند؟

برندینگ و مارکتینگ از دریچه چاپ مدرن

علی‌رغم این همه پیشرفت دیجیتال و حضور گسترده طرح‌های گرافیکی در شبکه‌های مجازی، هنوز هم چاپ‌های مختلف، به ویژه چاپ دیجیتال نقش اصلی روند برندینگ و مارکتینگ کسب و کارهای مختلف را بازی می‌کنند. در این نوشته، به طور دقیق همین مساله بررسی خواهد شد و کمی دقیق‌تر مساله چاپ‌های مدرن و روش‌های نوین برندینگ و مارکتینگ بر پایه چاپ‌های کاغذی و دیجیتال بررسی می‌شود. در صورتی که افراد برای ثبت سفارش چاپ دیجیتال دچار تردید هستند، شاید بد نباشد که این نوشته را تا انتها مطالعه کنند.

چرا در عصر مدرن هنوز چاپ کاغذی رواج دارد؟

پاسخ به این سوال به طور علمی و دقیق در سطرهای پیش رو، ذیل چند بند تشریح شده است اما به طور اجمالی، بهره‌گیری از چاپ‌های کاغذی تا 25 درصد احتمال موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی را افزایش می‌دهد. به بیان دقیق‌تر، هنوز هم، پس از این همه سال، مردم دوست دارند چاپ را در دست بگیرند و به طور فیزیکی صفحات آن را ورق بزنند. این کار تاثیر روانی دقیقی دارد و به طور ویژه، باعث افزایش حس اطمینان مخاطب می‌شود.

همه چیز درباره دلیل چاپ دیجیتال در عصر مدرن

حال زمان آن است که به طور دقیق سراغ چاپ دیجیتال و کاغذی در عصر مدرن رفت و ذیل چندین بند، دلایل حضور پررنگ این سرویس و خدمات را بررسی شود.

چاپ کاغذی مستقیم به دست جامعه هدف می‌رسد یا به قول فرنگی‌ها ویژگی Targeted Marketing دارد. به زبان ساده، در وهله اول چاپ کاغذی بهینه، برای تاثیرگذاری بر روی قشری مشخص طراحی و چاپ می‌‌شود. یعنی از لحظه طراحی یک بنر، کاملا مشخص است که محل نصب کجا است، چه افرادی از آن جا عبور می‌کنند و کدام پیام باید از طریق این چاپ مخابره شود. حال آن که سایر روش‌های برندینگ این قابلیت را ندارند؛ نکته دیگر درباره چاپ‌های دیجیتال و کاغذی این است که صرفه اقتصادی دارند.

در این دنیای مدرن، مساله صرفه اقتصادی و شرایط مالی یکی از اولویت‌ها است و چاپ کاغذی این امر را به طور گسترده ارائه می‌دهد. برای آن که دقیق‌تر افراد متوجه مساله شوند، به همان مثال بنر رجوع کنند. فرض کنید فردی قصد دارد در یک فروشگاه تبلیغ کند، اجازه نصب بنر را گرفته است و چاپ خود را در محل مشخص قرار می‌دهد. کار او با پرداخت هزینه بابت چاپ یک بنر به اتمام رسیده است. اما اگر بخواهد با سایر روش‌ها توجه تمامی مخاطبان حاضر در آن مجموعه را جلب کند، چه راهکارهای دیگری وجود دارد؟

چاپ دیجیتال مخاطب را درگیر می‌کند. طبق آمار منتشر شده، امروزه و در عصر مدرن، هر فرد بیش از پانزده ثانیه در یک سایت وقت نمی‌گذارد اما افراد زمانی که یک روزنامه، نشریه، کاتالوگ، بروشور، پوستر یا هر چاپی از این دست را دریافت می‌کنند، حداقل تمامی تصاویر را بررسی خواهند کرد و اگر طراحی جذابیت داشته باشد، مطالب را مطالعه می‌کنند.

چاپ دیجیتال مشتری یا مخاطب وفادار تربیت می‌کند و این در عصر مدرن یک ویژگی طلایی است. زمانی که افراد هدیه یا چاپی فیزیکی را در اختیار مخاطب خود قرار می‌دهند، مخاطب نام و نشان آن‌ها را به خاطر خواهد سپرد و پس از مدتی، مشتری دائم چاپ، طرح، نوشته یا ساخته آن‌ها خواهد بود. چاپ دیجیتال دست به دست می‌شود (وقتی فردی یک مجله را مطالعه می‌کند و جذابیت دارد، آن را به دیگری می‌دهد تا او هم آن را بخواند) اما هیچ ضمانتی وجود ندارد که لینک یک مطلب به اشتراک گذاشته شود.

ماندگاری، عمر و دوام چاپ‌های دیجیتال می‌تواند به دهه‌ها برسد اما تبلیغات در فضای مجازی بیش از یک ماه دوام ندارد. فرد یک بار طرحی را چاپ می‌کند و برای یک عمر، از همان بهره می‌گیرد، اما به عنوان مثال، در مواقع ارائه سفارش یک رپورتاژ، سایت طرف حساب شما، از ابتدا عمر کار را مشخص می‌کند؛ یکی دیگر از مهم‌ترین حلقه‌های گمشده مارکتینگ در عصر مدرن، مساله اعتبار و اطمینان است.

امروزه هر فردی یک سایت شخصی یا شبکه اجتماعی دارد و بر مبنای در اختیار داشتن این دست از مسائل، نمی‌توان اطمینان کرد. اما ارائه یک ست اداری، بروشور، کاتالوگ و پوستری معتبر، به کل بازی را تغییر می‌دهد؛ طبق گزارش وال استریت ژورنال، در سال های 2014 و 2015 سیزده میلیون از جمعیت ایالات متحده امریکا برنامه‌های تبلیغاتی و اپلیکیشن‌های مختلف را به کل مسدود یا بلاک کرده‌اند.

به تبع این امر، کسب و کارهای مذکور ناچار بوده‌اند تا بیش از 180 میلیارد دلار در زمینه مارکتینگ سنتی یا همین چاپ‌های دیجیتالی هزینه کنند. از این گزاره می‌توان این‌گونه نتیجه گرفت که در عصر مدرن، بهره‌گیری از روش‌های سنتی نه تنها انتخاب نیست، بلکه ضرورتی است.

جمع بندی چاپ در عصر مدرن

در این مطلب با اتکا به دلایل علمی و دقیق روشن شد که استفاده از ظرفیت چاپ‌های دیجیتال می‌تواند به طور مشخص و قابل انتظار شرایط یک برند را تغییر داده و آن را در وضعیتی مناسب قرار دهد. افراد به خاطر داشته باشند دست‌اندرکاران چاپ دیجیتال مدرن همواره آمادگی ارائه مشاوره‌های تخصصی و به اشتراک گذاری تجربیات خود را دارند. به این منظور، کافی است علاقه‌مندان با چاپ دیجیتال تماس گرفته و دل مشغولی‌های خود را بیان کنند.

چاپ مدرن فعال در حوزه گرفتن سفارش‌های انواع چاپ دیجیتال، از جمله کارت ویزیت، انواع بروشور و استند، کارت دعوت و کارت پستال، کاتالوگ و دفترچه، تراکت، سربرگ، کارت پی وی سی و ... است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت چاپ مدرن مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چاپ مدرن

چاپ دیجیتال مدرن در سال 1377 بصورت دفتر فنی شروع به کار کرده و از آن زمان با یاری خداوند و تلاش برادران عنبرستانی توانسته در زمینه چاپ دیجیتال با خرید ماشین آلات جدید پیشرفت داشته باشد. امید است در آینده نیز با راهنمایی شما مشتریان عزیز ، این راه ادامه پیدا کند. در این مجموعه کلیه خدمات چاپ دیجیتال قابل ارائه می باشد.