اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802173662010841

بررسی پدال چرخشی چند منظوره Saitek's Pro Flight از تجهیزات شبیه ساز پرواز

کد: 139802173662010841

http://bit.ly/2YbHOG7

، تهران , (اخبار رسمی): Saitek Pro Flight Rudder Pedal یا پدال چرخشی چند منظوره Saitek's Pro Flight محصولی حرفه‌ای با طراحی دقیق و دقت بالا از تجهیزات شبیه ساز پرواز است.

بررسی Saitek Pro Flight Rudder Pedal از تجهیزات شبیه ساز پرواز
تجهیزات شبیه ساز پرواز - فروشگاه هوانوردی آسمان

حرکت روان، پدال را قادر می‌سازد تا دستورالعمل کاربر را به شکل دقیقی بر روی هواپیما اعمال کند

این پدال چرخشی چند منظوره به پروازی صحیح و دقیق کمک می‌کند. پدال Saitek's Pro Flight کنترل واقعی هواپیما را در شبیه ساز پرواز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین این وسیله این امکان را فراهم می‌کند تا با استفاده از پاهای آن کنترل پرواز امکان‌پذیر باشد. در واقع استفاده از آن احساس یک خلبان واقعی را به فرد القا می‌کند. این پدال‌های خودمحور با تغییرات قابل تنظیم یک مکمل مناسب برای Saitek Pro Flight Yoke هستند.

کنترل دقیق ترمز

حرکت روان پدال را قادر می‌سازد تا دستورالعمل کاربر را به شکل دقیقی بر روی هواپیما اعمال کند. همچنین این پدال مانند ترمز دیفرانسیل عمل نموده و کنترلی مستقل از ترمزهای چپ و راست پا را فراهم می‌کند. این وسیله به کاربر اجازه را می‌دهد بدون احساس لغزش در حین پرواز مجازی، هواپیما را متوقف نماید. از سایر ویژگی های کنترلی این قطعه می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • محورهای ترمز چپ و راست مستقل
  • قابلیت تنظیم فشار
  • میزان فشار خود را  باید مطابق با روش پرواز خود انتخاب کنید. تنها اعمال اندکی فشار بر روی پدال موجب انتقال نیروی مناسب می‌گردد.
  • قابلیت برنامه‌ریزی برای پاسخگویی به نیازهای افراد

استفاده کنندگان می‌توانند با استفاده از ماژول‌های قابل تعویض، محدوده Saitek's را افزایش دهند. این ماژول‌ها می‌توانند روی یکدیگر و یا در کنار هم سوار شوند. اگر قرار است چند پنل بالای پانل رادیویی نصب شود، یا پنل سوئیچ در سمت چپ یوک قرار گیرد، این امکانات فراهم شده است. این براکت‌ها به آسانی نصب می‌شوند و برای تنظیم شبیه سازی پرواز در یک پیکربندی مشخص عمل می‌کنند.

این  Saitek flight با بسیاری از شبیه سازها عمل می‌کند که از جمله می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • FSX - شبیه ساز پرواز X (فقط pc)
  • شبیه ساز پرواز X-Plane 10 (فقط pc و mac)
  • Prepar3D® 2.2(فقط pc)
  • اغلب نرم افزار های شبیه ساز پرواز

برای استفاده از این وسیله به Windows®: 7, 8.1, 10 و 1x USB 2.0 Port نیاز است. از جمله بازی‌هایی که می‌تواند با Saitek flight انجام گیرد، می‌توان به شبیه ساز پرواز X، شبیه ساز پرواز 2004، X-Plane 10، X-Plane 9، DCS World، DCS: A-10C Warthog، DCS: Black Shark 2، DCS: UH-1H Huey، Lock On: Flaming Cliffs، Lock On: Flaming Cliffs 2، Lock On: Flaming Cliffs 3 و (Lock On: Modern Air Combat (LOMAC اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه هوانوردی آسمان

یک خرید عالی و فوق العاده به همراه یک ضمانت معتبر را با ما تجربه کنید. شبیه ساز پرواز و تمامی محصولات فروشگاه هوانوردی آسمان دارای ضمانت می باشند. فروشگاه هوانوردی آسمان در ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه هوانوردی فعالیت خود را آغاز نمود.​

اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش