اطلاعات تماس
  • 021111*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802183664811510

کرم ضد آفتاب بیزانس در ایران

کد: 139802183664811510

http://bit.ly/2YjJ1LN

، تهران , (اخبار رسمی): کرم ضد آفتاب بیزانس، محصول جدیدی از کشور فرانسه است. فرانسه به عنوان مهد محصولات مراقبتی پوستی و آرایشی و بهداشتی در دنیا شناخته می‌شود.

کرم ضد آفتاب بیزانس در ایران
کرم ضد آفتاب بیزانس در ایران
کرم ضد آفتاب بیزانس در ایران
کرم ضد آفتاب بیزانس در ایران

این برند تخصصی که به تازگی نمایندگی آن در ایران شروع به فعالیت کرده است، با عرضه اولین محصول از سبد کالایی خود، توانسته در مدتی کوتاه علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کند.

«ضدآفتاب بیزانس» به زبان ساده و مختصر «یک ضدآفتابِ کرم پودریِ ضدجوش است». البته که آن را در حد همین تعریف مختصر شناختن، اجحاف بزرگی در حق این محصول نوپاست. بیزانس در قیاس با سایر محصولات مشابه در بازار ایران نقاط قوت چشمگیری دارد.

این محصول بر اساس تکنولوژی روز اروپا، در یک کمپانی فرانسوی، متخصص در زمینه فرمولاسیون با بیش از 25سال سابقه، به صورت خاص مناسب انواع پوست مخاطب ایرانی تولید شده است.

کرم ضدآفتاب بیزانس یک ضدآفتاب Broad spectrum است. یعنی طیف وسیعی از اشعه‌های مضر آفتاب را فیلتر می‌کند. به این ترتیب این ضدآفتاب علاوه بر UVB، اشعه UVA رو هم که موجب ایجاد لک پیری پوست می‌شود را نیز فیلتر می‌کند.

اتحادیه اروپا تنها به ضدآفتاب‌هایی که محافظت UVA آن بیش از یک سوم میزان SPF محصول است اجازه درج  UVA  را می‌دهد. که روی تیوب ضدآفتاب بیزانس می‌توان تگ آن را ملاحظه کرد.

بیزانس؛ یک ضدآفتاب فاقد چربیِ (oil free) واقعی

این ضدآفتاب در دو نوع «مات» و «اولترا» موجود است که نوع مات آن مناسب پوست‌های چرب، مختلط و نرمال بوده و نوع اولترا برای پوست‌های خشک و حساس مناسب است. این تفکیک براساس فاکتورهای مناسبِ هر نوع پوست فرموله شده؛ به عنوان مثال در ضدآفتاب پوست‌های خشک و حساس (اولترا)، آبرسان­‌هایی تعبیه شده که موجب آبرسانی و حفظ رطوبت در پوست می‌شود.

همچنین در تولید نوع مناسب پوست‌های چربِ این محصول از یک حلال منحصر به فرد بر پایه آب به جای روغن استفاده شده است که مناسب پوست‌های چرب و مستعد آکنه است و از ایجاد جوش و کومدون جلوگیری می‌کند. همین فاکتور است که موجب خاصیت مات‌کنند­گی در محصول می‌شود. به علاوه عدم وجود مواد کومدوژنیک در فرمولاسیون آن از یک سو و از سوی دیگر وجود سالیسلیک اسید، این محصول را به یک ضد جوش واقعی برای پوست‌های مستعد جوش تبدیل کرده است.

ضدآفتاب بیزانس؛ قابل استفاده دور چشم!

این ضدآفتاب یک محصول هایپوآلرژنیک و دارای تست چشمی است. به همین جهت ضد حساسیت و قابل استفاده برای پوست نازک و حساس دور چشم است.

بدین ترتیب یکی دیگر از دغدغه‌های فراگیر در بین مصرف‌کنندگان نیز در فرمولاسیون این محصول مورد توجه قرار گرفته و برطرف شده است. و دیگر نیازی به نگرانی جهت استفاده از ضدآفتاب برای دور چشم نیست. از طرف دیگر از این محصول به عنوان «کانسیلر ضدآفتاب» نیز می‌توان استفاده کرد.

ضدآفتاب رنگی بیزانس؛ محافظت و ماندگاری بالا

ویژگی دیگر این محصول مربوط به ماندگاری بالای آن است. کاور 12 ساعته و آبرسانی 24 ساعته این محصول تا حد قابل توجهی باعث ماندگاری بالا بدون تغییر رنگ روی صورت می‌شود.

در واقع این محصول یک ضدآفتاب Water Resistance است که در برابر تعریق و رطوبت مقاوم بوده و SPF (فاکتور محافظت در برابر نور خورشید) خود را از دست نمی‌دهد. این قابلیت باعث عدم تغییر رنگ، دو فاز شدن و اکسید شدن، حتی پس از چند ساعت، روی صورت می­‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از اخبار مربوط به دیگر محصولات این برند می‌توانند به آدرس اینستاگرام byzance_ir مراجعه کنند.

جشنواره بهاره بیزانس در تهران

شایان ذکر است بیزانس، جشنواره بهاره در تهران برگزار خواهد کرد. در این جشنواره، کرم ضدآفتاب رنگیِ ضدجوش بیزانس را تهیه و با ارسال عکس فیش خود در قرعه‌کشی سفر دو نفره به ترکیه شانس خود را امتحان کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در پیج اینستاگرام به آدرس byzance_ir@ دنبال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021111*****
[نمایش اطلاعات]