اطلاعات تماس
  • 021111*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802213671611510

جشنواره بهاره بیزانس

عکس بگیرید و سفر کنید

کد: 139802213671611510

http://bit.ly/2Yp1Soq

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره بهاره بیزانس با عنوان «عکس بگیرید و سفر کنید» در حال اجرا است. در این جشنواره کلیه افراد می‌توانند با خرید ضد آفتاب بیزانس و ارسال عکس در کنار استندی که در داروخانه‌ها برپا شده است، در این جشنواره شرکت کنند

" عکس بگیرید و سفر کنید "
عکس بگیرید و سفر کنید

برند فرانسوی بیزانس با تخصص در زمینه مراقبت و زیبایی که به تازگی نمایندگی آن در ایران شروع به فعالیت کرده است، با عرضه اولین محصول از سبد کالایی خود، توانسته در مدتی کوتاه علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کند. بیزانس هم ­اکنون، جشنواره بهاره در تهران برگزار کرده است، که در ادامه و پس از معرفی اولین محصول این برند بیشتر به آن پرداخته می‌شود.

«ضدآفتاب بیزانس» به زبان ساده و مختصر «یک ضدآفتابِ کرم پودریِ ضدجوش است». البته که آن را در حد همین تعریف مختصر شناختن، اجحاف بزرگی در حق این محصول نوپاست. بیزانس در قیاس با سایر محصولات مشابه در بازار ایران نقاط قوت چشمگیری دارد.

این محصول بر اساس تکنولوژی روز اروپا، در یک کمپانی فرانسوی، متخصص در زمینه فرمولاسیون با بیش از 25سال سابقه، به صورت خاص مناسب انواع پوست مخاطب ایرانی تولید شده است.

جشنواره بهاره بیزانس

علاقه‌مندان درحال حاضر می­‌توانند در جشنواره بهاره بیزانس با حضور در داروخانه­‌های منتخب و شرکت در قرعه‌­کشی، شانس خود را امتحان کنند. در این جشنواره با خرید ضدآفتاب بیزانس و ارسال عکس در کنار استند #I_LOVE_BYZANCE به آدرس اینستاگرام byzance_ir@  یا Instagram.com/byzance_ir و همراه داشتن فیش خرید خود تا روز قرعه‌­کشی، برای سفر تابستانی دو نفره به ترکیه در هتل 5 ستاره Uall، شانس خود را امتحان کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021111*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مسابقه و فراخوان